Chapter 25

155 15 2
                                    


Συγγνωμη για την καθυστερηση αλλα εγραφα εξετασεις <3 ελπιζω να σας αρεσει <3

Τζια'ς POV

Όταν ακούω την Νανσυ να ρωτάει φωνάζοντας την Μπεθ τι συμβαίνει έτρεξα έξω στο σαλόνι. Η Μπαθ κάθεται στον καναπέ οπότε τρέχω και την αγκαλιάζω , η Νάνσυ δένει τα βανς της στην απέναντι πολυθρόνα και μας κοιτάζει επίμονα.

«Θα μας πεις τι έγινε γιατί πρέπει να φύγω?» ρωτάει βιαστικά.

«Θα σας πω απλά πρώτα θα μου πεις εσύ που πας. Αν πηγαίνεις στην καλύβα δεν θα βρεις κανέναν! Είναι όλοι... στο δάσος ξες...! Σήμερα το βράδυ θα γυρίσουν.» της απαντάει η Μπεθ κι εγώ κάθομαι δίπλα της χωρίς να μιλήσω... τι έχει γίνει ?

«Δεν πάω σε αυτούς τους μπάσταρδους. Εσυ όπως φαίνεται το έκανες όμως κι αν κρίνω από τη συμπεριφορά σου πέρασες και καλα! Μπεθ και ψυχολόγος να μην ήθελα να γίνω ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι χθες έχασες την παρθενιά σου!» επιτίθεται η Νανσυ κι εγώ έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Είμαι τόσο χαρούμενη για την Μπεθ.

«Νάνσυ! Ππφφ ... εντάξει! Έχεις δίκιο...» λέει κι αρχίζει να κοκκινίζει σκύβοντας το κεφάλι της.

«Μπεθ χαίρομαι τόσο πολύ για εσένα!» φωνάζω και ξαναπηδάω στην αγκαλιά της που με καλωσορίζει. Περιμένω να νιώσω την Νάνσυ από πίσω μου μα αυτή δεν ακούγεται ή κινείται καθόλου. Αφήνω την Μπεθ για να την κοιτάξω και την βλέπω βουρκωμένη με το κάτω χείλος της να τρέμει.

«Κάντε ότι θέλετε έτσι κι αλλιώς δε... δε με ενδιαφέρει! Δεν ήθελα έτσι κι αλλιώς τίποτα τέτοιο με τον παλιομαλάκα, τον παλιοηλίθιο! Μπορείτε να πηδιέσται με όσους λυκάνθρωπους θέλετε. Εγώ δεν τον θέλω! Δεν τον θέλω καθόλου!» σηκώνεται απότομα από την πολυθρόνα και βηματίζει γρήγορα προς την πόρτα. Τι σκατά έπαθε? Η πόρτα κλείνει δυνατά και γυρνάω για να κοιτάξω την αποστομωμένη Μπεθ.

«Λοιπόν, ας πούμε ότι προσπαθεί να πείσει τον εαυτό της πως δεν ενδιαφέρεται για τον Τζακ και πως δεν θα ήθελε να είναι ο πρώτος της...» ξεφυσάει «ας μην την αποπάρουμε! Είναι πραγματικά ερωτευμένη ... και που ακριβώς είπαμε πάει?» με ρωτάει καθώς μετακινεί την παλάμη της στο μέτωπό της για να σκουπίσει τον ιδρώτα της.

«Πρέπει να έχει να βγει με κάποιον. Φοράει ψηλόμεσο και όλοι θυμόμαστε πότε άρχισαν τα ψηλόμεσα...» αστειεύομαι με την φίλη μου καθώς θυμάμαι πόσα ψηλόμεσα είχε πάρει όταν τα έφτιαξε με τον... Σκατά!

Πίσω στο σκοτάδιWhere stories live. Discover now