Bab 5

8 0 0
                                    

[ SETIA ]

Perjalanan yang mengambil masa kira-kira 2 jam dari kuala kangsar ke airport KLIA2..

Tanpa sebab Hannah menukar tempat untuk dihantar oleh Qaid,mungkin risau jika Qaid tahu tentang kawasan rumahnya yang tersorok dan berbahaya.

Tiba sahaja di KLIA2, Hannah turun dan terus lenyap dari pandangan Qaid.

Qaid hanya memandang, ingin lebih-lebih tolong kang orang tak suka pula.

Selang beberapa minit, Qaid akhirnya bertolak pulang ke Kuala Kangsar semula.

[ SETIA ]

"Now he's gone! Lama juga dia tunggu aku..hadui"

Dari jauh Hannah memerhati kereta Range Rover milik Qaid pergi dari Airport tersebut.

Hannah berjalan kearah kereta miliknya yang terletak jauh sedikit dan dibuka pintu kereta tersebut.

Belum sempat dia masuk, sebuah kereta berhenti dihadapan keretanya dan menutup jalan keluar.

Lelaki yang amat dia kenali keluar dari kereta tersebut.

Lelaki yang dia kenali, bukan sahaja sebagai musuh namun sebagai lelaki yang pernah mencuri hatinya dahulu kala.

"Kau nak apa lagi?" - HANNAH

"Back to me Hannah..Im sorry about the past.." - ATHAR

"Hahaha..Athar kau memang tak serik kan..dah dah lah, aku nak balik nak rest, nak tenangkan fikiran...one more about Im back to you..maybe not now..I will married with Qaid in this month..for my mission..maaf" - HANNAH

Hannah masuk kedalam perut kereta dan memandu keluar dari perkarangan Airport selepas Athar mengalihkan kereta miliknya.

Dalam perjalanan pulang, hal tadi masih terngiang-ngiang didalam kepala.

" Back to me Hannah..."

" Seriously Athar..why now! S!4l lah.." - HANNAH

Selang beberapa minit, dia tiba dirumah miliknya yang terlindung dengan pokok-pokok besar.

Hidup dia tanpa Athar sudah penuh kesengsaraan dan kini baru sahaja ingin mencari bahagia semula sudah dipertemukan kembali dengan si lelaki yang meninggalkannya dulu.

[ SETIA ]

" Malam semalam? Kau serious lah? "

Telefon diletakkan ditelinga sambil matanya fokus melihat jalan.

" Yes..aku dapat tahu ni dari anak buah aku..dia kata Amir ditemukan tepi...jalan besar dan memang teruk kondisi dia.." - AMZAR

SETIA : Her Revenge Where stories live. Discover now