Bab 24

4 0 0
                                    

" Where's Arsy? "

Semua hanya senyap, tidak menjawab soalan tersebut. 

" Korang ni dah pekak ke macam mana? AKU TANYA MANA ARSY! " - HANNAH

Nik berjalan kearah Hannah, satu sampul..surat dihulurkan kepada Hannah.

" What's this- " - HANNAH

" He's traitor...." - NIK

Semua yang berada disitu terdiam..tidak berani memandang kearah Hannah.

" What did you say Nik..? He's the loyal one in Black's..why he became a traitor suddenly? " - HANNAH

Sampul surat tersebut dibuka, sehelai kertas dibacanya.

" Black's will be mine...not you Hannah! "

This is what that fu*king Arsy say when Im eavesdropping last night at the bar. Well I didn't lie to my girl..don't trust him Hannah..he just a psychopath who wanna be the leader of Black's..when he be the lead's..everyone will be followed him and he can do anything he want..include killing any person he want either the person is good or not.

Trust me Hannah, Im doing this just to save Black's..I don't need the second lead position anyway..I just want you..please...you're the leader..do it right..

Kertas tersebut dicengkam kuat tanda marah. Masih tidak percaya apa yang berlaku..Arsy seorang yang setia, Arsy sendiri bersumpah bahawa dia akan setia dengan Hannah sehingga akhir hayat dia.

" No...bende ni...tak betul! Call Arsy.." - HANNAH

" Tak boleh..dah berapa kali aku try Hannah.." - NIK

Cengkaman pada kertas tersebut dilepaskan dan kertas tersebut jatuh keatas lantai.

Hannah berlalu keluar dari markas pertemuan mereka..

Athar yang berdiri tidak jauh dari markas tersebut..tersenyum kemenangan.. tak sangka Hannah masih lagi seperti budak-budak.

[ SETIA ]

" Sayang? Kenapa ni? "

Balik sahaja dari markas tadi, Hannah terus menghempaskan tubuhnya diatas sofa ruang tamu. Saat Qaid menegurnya, satu renungan tajam diberi seperti lelaki itu membuat masalah pula.

" Sayang tak makan lagi kan? Abang ada masak sikit memandangkan harini abang free..jom makan.." - QAID

Ajakannya tidak diendahkan sebaliknya Hannah naik ke bilik..sedikitpun tidak memandang dirinya.

"

Aku ada buat salah ke? " - QAID

Qaid mengekori langkah Hannah ke bilik. Ingin tahu juga apa masalah sampai layan husband macamtu sekali.

SETIA : Her Revenge Where stories live. Discover now