Bab 6

8 0 0
                                    

" what do you mean he's not home?"

Gelas kaca dilempar kasar kearah dinding, kaca yang pecah berterabur diatas lantai.

Nik yang melihat hal tersebut ketar seketika, bukan apa..selalunya kalau marah setakat lempar saja ni dengan muka pun seram gila.

"S..sabar miss, di..dia kerja, de...dekat TUDM Terengganu..tapi kan..miss nak meminang si lelaki, kalau lelaki tu tak ada kan lagi cepat urusan?" - NIK

"Dia takde lah susah kau faham tak! S!4l lah..ish hantar jelah rombongan tu tapi pastikan jangan bagi diorang curiga kau faham!" - HANNAH

Laju Nik menggangguk.

Sudah 3 minggu mereka bertemu dulu, kini memang Si Qaid akan tinggal di Terengganu dahulu,maklumlah memang tempat dia disana..nak ulang alik dari Kuala Kangsar ke Terengganu ni ambil masa 6 hingga 8 jam juga kalau dia seorang..

Hoodie yang dipakai olehnya dibuang, terlihat jelas bentuk badannya dengan baju yang ketat situ sini. Haritu pakai baju kurung pun dah mengamuk sebelum pakai sebab cakap panas lah, apalah..tapi lepas pakai dia yang suka..cuma dia tak minat kalau pakai selalu.

Baju yang hanya ditutup dari paras bahu hingga lutut sahaja. Rambutnya yang lurus dilepas begitu sahaja.

"Takkan miss nak pakai macamni? Keluarga dia tak terima nanti..pakailah tudung ke apa ke.." - NIK

"Ye tahu...bring me the clothes.." - HANNAH

Nik ni walaupun kerja sebagai Mafia, tudung tidak dilepas walau sekali dihadapan partner lelakinya..

Dia sedar bahawa kerja sebagai mafia,membunuh ni berdosa..tetapi baginya selagi Hannah tetap didalam geng Mafia, selagi tulah dia akan stay.

Usai menukar pakaian, Hannah mengikuti anak buahnya Nik untuk ke kereta..maklumlah kalau semua pakai sama plus coat, spek hitam memang sah-sah kantoi..so diorang memakai pelbagai jenis pakaian..and hanya beberapa orang lelaki sahaja yang ikut takut mendatangkan curiga kalau semua lelaki..yang perempuan pula tu bibik-bibik si Hannah sebenarnya cuma berlakon lah jadi mak sedara ke sepupu sebab, her parents kan dah tak ada.

"Seriously? Kereta Perodua? Honda? Wt- why!!" - HANNAH

"Miss kalau bawa lambo, memang diorang akan tahulah miss kaya..kita ni tak boleh sombong kalau nak jadi contoh terbaik..ha gitue" - NIK

"Benar tu, kalau dibawanya kereta lambo milik cik..memang keluarga si dia tahulah bos ni kaya.." - BIBIK HANA

SETIA : Her Revenge Where stories live. Discover now