" What!? Serious lah Hannah.."
Air yang ada didepan mata dihirupnya selepas mee disuapkan kedalam mulut.
" Yes..pandai pula jantan tu merajuk..aku ni bukannya reti pun pujuk orang.." - HANNAH
Jus orange nya dihirup perlahan. Pagi-pagi buta dah minum sejuk.
" Kau ada buat dia marah ke? " - NIK
Hannah mengangkat bahu tanda tidak tahu, malas ingin mengambil tahu hal tersebut.
" Lets go..I need to find Arsy " - HANNAH
" Still nak cari pengkhianat tu..kau suruh jelah orang bunuh dia kan senang? " - NIK
Satu jelingan maut diberikan pada Nik, mulut tak reti nak tutup.
Handbagnya dicapai, usai membuat pembayaran, Hannah terus berlalu meninggalkan Nik yang masih tidak habis makan. Tulah bercakap je banyak.
Kereta lamborghini miliknya dipandu laju sehingga ketempat markasnya berada.
Kalini, dia beruntung kerana kedua-dua lelaki itu hadir.
" Hannah, you still didn't kill him? Seriously" - ATHAR
" Dah tak reti bercakap bahasa sendiri ke hmm? Tak sekarang ni apa masalah kau nak sangat aku mati ni. " - ARSY
Sampul surat yang ada dalam handbag milik Hannah diambil dan dicampak tepat kemuka Arsy.
Dah naik bengang tapi sabar sebab tu bos kan.
" What is this? " - ARSY
" Open it and read it " - HANNAH
Arsy mengikut arahan, dibuka dan dibaca satu persatu ayat yang tertulis diatas kertas A4 yang dilipat tiga itu.
" Kalau dah traitor tu mengaku jelah.." - ATHAR
Bengang dengan apa yang dikatakan, Arsy mengambil pistolnya dan mengacu tepat kearah dada Athar.
Seminit berlalu satu das tembakan dilepaskan. Lengannya mula berasa panas dan sakit..
Dipegang lengannya yang darah sudah memancut keluar.
Dipandang pula wajah gadis dihadapannya..wajah seorang ketua.
" W...why Hannah.." - ARSY
" Like I say before..I don't like traitor." - HANNAH
Satu das lagi ditembak kearah kaki kanannya, namun sikit pun dia tidak mengelak. Dia ingin menunjukkan sisi kesetiaannya pada seornag ketua.
YOU ARE READING
SETIA : Her Revenge
Random" SETIA " SETIA dengan yang satu walaupun dialah musuh mu... Percintaan yang hanya sebelah pihak. Lelaki yang mencintai dengan seikhlas hati..dibalas dengan dendam isteri kepadanya. Gadis yang berlakon menjadi watak yang baik supaya sua...