yirmi dört

1.4K 72 125
                                    

selam

nasilsiniz? umarim iyisinizdir

konusabiliriz bana yazmaniz yeterli seviyom sizi bi suru iyi bakin kendinize aloo

keyifli okumalar!

taha | zehra 📩📍

zehra: TEŞEKKÜR EDERİM

taha: biliyorum harikayım

bu harika beyefendiyi öperek harikalığıma harikalık katabilirsin

bu çikolata için

mmmmmuah

bu da içimden geldi

mmuuah

yüz yüze tarifemiz var mı ya

olmaz mı

nerede buluşuyoruz

evin aşağısındaki parkta bekliyorum seni

işe gideceğim on dakikan var

redbull içerek kanatlanıp geliyorum

KMSFVBSDFBJDFS

dikkatli ol

olurum yavrum

sen de dikkat et

| zehra

Elimdeki telefonu ceketimin cebine yerleştirip sokağın köşesinden dönerek karşıma çıkan yokuştan çıktım ve hemen yokuşun sonundaki parka girdiğimde, hızla salıncaklara kuruldum. Park boştu ve oturduğum salıncak oldukça rahattı. Giydiğim lacivert giysi yüzünden kalçamın ve diğer vücudumun sığmayacağını düşünmüştüm lakin rahatlıkla sığmıştım.

Düşüncelere dalmışken sokağın başında Taha göründü ve bana doğru koşmaya başladığında ayağa kalkarak ona eşlik ettim ardından Taha'nın kolları beni sıkıca sardı. "Çok özledim şerefsizim," dediğinde kıkırdadım. Kafasını boynuma gömdü ve boynumdan derin nefesler aldı.

"Bende öyle," dedim ve saçını okşadığımda çenesini boynuma sürterek öptü. Gözlerim kararırken derince yutkundum. Onu seviyordum ve bu farklıydı.

Az daha ona sarılı kalırsam ayrılmam daha çok zorlaşacaktı ve işe geç kalacaktım. Bu yüzden ondan ayrılıp tekrar salıncağa oturdum. "Hadi şimdi beni salla Taha!"

Ellerini ceplerine yerleştirip dilini dişlerinin üzerinde gezdirdi. "Sen benimle oynuyorsun."

"Yoo.." dedim ve ayaklarımı salladım. "Bunu da nereden çıkardın?"

"Beni deli ediyorsun," dediğinde ayaklarıma uzanıp beni salıncakta geriye doğru itti.

Sevinçle gülümsedim. "Daha hızlı."

Salıncak ile tekrar ona yaklaştığımda dudakları bir anda dudaklarımı buldu ve beni öperek salıncağı geriye itti.

Öpücüğün şokunu atlatamamışken kalbimin sesini kulaklarımda hissetim ve midem kasıldı. Kahverengi gözleri ve mavi sweatshirtün açıkta bıraktığı boynundan omuzlarına uzanan çile benzer lekeleriyle Taha, etkileyiciydi, hayır büyüleyiciydi.

Salıncak ona tekrar yaklaştı ve Taha bir kez daha beni öptüğünde kalbim varlığını belli etti. "Konuşmuyorsun," dedi Taha ve beni geriye itti. Gözleri gözlerimi bulduğunda sırıtarak konuşuyordu. "Büyüledim galiba seni."

"Evet," dedim yutkunarak. Saçlarım sırtımda salındı ve tekrar ona yaklaştım ama bu sefer beni öpmek yerine gülerek itti. "Keloğlan'ın büyüsü gibiydi."

"Dondolamanda," dedi Taha gülerek ve ellerini havada hareket ettirdi. "Şondolamanda." Ona yaklaştım ve beni öptü. "Bana âşık olsana."

Güldüm. "Çok seviyorum ki seni."

Tekrar ona yaklaştığımda salıncağı tutarak durdurdu ardından beni öptü ve bu öncekilerine göre daha uzun, daha şehvetliydi. Beni sevdiğini dile getirmedi ama sanki son nefesini veriyormuş gibi öptü. "Bende çok," dedi nefes nefese. "Sadece seni. Sade seni."

"Hey!" diye bağıran bir ses aramıza girdi ve ikimizde sese doğru döndüğümüzde salıncak durmuş, Taha üzerime doğru eğilmişti ve haliyle fazlasıyla yakındık. "N'apıyorsunuz gençler?" Tanımadığım bir adamdı ve bir elinde çiçeğiyle parkın girişinde bizi izliyordu.

"Öpüşüyoruz," dedi Taha rahatlıkla ve yanaklarıma ısı birikti.

"Onu görüyorum," dedi amca kaşlarını çatarak ve birkaç adımla yanımıza yürüdüğünde Taha da kaşlarını çatmış, adamı izliyordu. "Benim yeğenimle öpüştüğünün de farkındasındır umarım genç adam."

Taha'nın önce gözleri büyüdü ardından da üzerimden doğrulduğunda bana baktı ve bende ona. Ne? Benim bu şehirde hiçbir akrabam yoktu ve diğer şehirde olanları da babamın ölümünden sonra silmiştim. Yine de göz aşinalığı gibi bir şey olmalıydı değil mi? Adamı dikkatle inceledim ve hafif hafif ak düşmüş saçlarının arasında görünen ben ile göz göze geldiğimde babamın cenazesi zihnime doldu ardından da gözlerim doldu.

Bu adam dayımdı, öz dayım ve diğer akrabalarımın aksine küçükken benim bazen de olsa yanımdaydı.

Taha özür dileyen bakışlarla adama döndüğünde salıncakta ayağa kalkarak gözlerimi sildim ardından bende adama dönerek kocaman sarıldım. "Merhaba dayı."

"Merhaba fıstık," dedi dayım ve sırtımı okşadı. "İşe mi gidiyordun?"

Hızla dayımdan ayrıldım. "Evet dayı! Teşekkür ederim, az kalsın geç kalıyordum." Taha'ya döndüm. "Seni eve Taha geçirir. Akşam görüşürüz, ben kaçtım."

Parktan çıkarken dayım Taha'nın ensesini tutmuş, Taha da bana çaresiz bakışlarını yolluyordu ve bu anı hatırlamak yol boyu kahkahalara boğulmama neden oldu.

...

LAŞSÖSNAJAŞSNS

biraz kisaydi farkindayim

zehra & taha cifti hakkinda ne dusunuyorsunuz?

devamını istiyorsanız oy verip yorum yapmanız yeterli.

•pargalı sarma paşa hazretleri

instagram: eskimisprangalar

çöpçatan || •texting•✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin