Частина 13 "Знов у минуле"

21 2 0
                                    

І ось розпочинається новий, хмурий, простий день. Чому хмурий? Тому що кожен день абсолютно однаковий, встали, поїли, пополювали,знову поїли та лягли спати, вже можна навіть наперед знати що станеться, а ви змогли б жити так? У неволі, без батьків, де лише ви та природа, але і містика...
-Ще один день, та скільки їх ще має бути? - позіхаючи звертався до хлопців Костя.
-Здається, що багато, в нас немає ні одної зачіпки яка нас може привести додому, давайте сьогодні без полювання, зробимо якийсь пікнік, розважимося, відволічемось від цього всього-стомлено говорив Сергій.
-Ну добре, буде нам сьогодні вихідний! - радісно сказав Андрій.
-Ураа! - всі в один голос промовили слово радості.
За годину дівчата змогли зготувати їжу для пікніку, хлопці знайшли гарну, велику галявину, а простирадлом слугувала куртка, яку недавно вони знайшли у лісі.
-Тут все таке смачне! - жуючи говорив пузатий Богдан - От би завжди таку смакоту готували, давайте сфотографуємо цей момент, потім вдома згадаємо що ми тут робили.
-І справді, давайте сфотографуємося, на чий телефон? - все ж серйозно мовила Ангеліна.
-Давайте на мій-шукаючи телефон в кишені говорив Богдан. - Не зрозумів, а де мій телефон?
-Ну ти Богдане як завжди! Ганяєш по лісі як скажене, все в тебе вилітає а ти і не помічає-сміючись говорить Сашко.
-Ти думаєш що він у лісі? Ну добре потім пошукаю, тоді на чий фотографуємо?
-Я сфотографую-говорив Андрій- Ей, ніхто не бачив мій телефон? У мене його теж нема!
-І у мене. В мене також він зник! - Лунали такі слова по лісу.
-Признавайтесь, хто з вас взяв наші телефони? - запитував у всіх Андрій.
-Здається, я знаю що з ними-сказала Ангеліна.-Ніно, принеси мені той самий камінь.
-Добре,зараз.
-Той камінь нічого не дасть, нема в ньому нічого містичного! - мовив до Ангеліни Сашко, який дуже часто любив посперечатися з нею.
-Зараз побачимо. - відказала йому Ангеліна, яка змінилася і тепер не сперечається з ним.
-Ось - сказала це прийшовши Ніна, та простягнула камінь подрузі.
-Я так і знала. - беземоційно промовила дівчина.
-Що ти знала? - запитував у неї Андрій.
-Пам'ятаєте, коли ми знайшли цей камінь, на ньому були цифри, 1973,рік коли придумали мережу, і її не стало.
-Ну так, було таке, але вже усі знають що це не правда, всього навсього збіг! - стоячи на своєму промовив Сашко.
-Не спіши, це не все що я маю вам сказати, зараз цифри
на цьому камені змінилися, замість 1973,1876.
-Що? Невже? Не може бути.. - лунали їхні голоса.
-Це вам нічого не нагадує? - запитала у них Ангеліна.
-Ні -відказав замість усіх Костя
-Саме у цьому році був придуманий телефон, і звісно ж, через ще одну подорож у часі, у нас вони зникли, і більше ніколи ми не побачимо наші телефони.
-Пф, і ви в це вірите? - сказав до всіх Сашко - Вона спеціально написала ті цифри та забрала у нас наші телефони!
-Сашко перестань! Ангеліна в цьому не винна, ти ж сам бачиш де ми знаходимося, ми подорожуємо у часі а цей камінь так званий компас, щоб орієнтуватися у часі, не потрібно скандалити, прийми ситуацію.-заспокоював його Андрій.
Засмутившись що його ніхто не підтримав, Сашко встав та пішов у глиб лісу, щоб задуматися над скоєним.
-Добре, давайте забудемо про це, доїдаємо і по справах- беземоційно промовила Ангеліна.
НАШ ЧАС:
-Офіцере, я на місці, чому ви мене попросили приїхати? - не розумівши запитував дільничий.
- Ми, здається, знайшли щось. - знервовано сказав офіцер.
-Це допоможе у нашій справі?
-Так, думаю що так.
-Тоді веди мене.
Коли вони дійшли побачили телефони зниклих дітей на Гострій горі, але що найбільш вразило їх це те, що ті телефони були розміщені в дивну фігуру, схожу на хрест.
-Це телефони всіх дітей які зникли тут, рівно 12, ми думаємо що той хто викрав їх вирішив нам дати підказку, але ми не змоги зрозуміти що це за фігура, і що вона значить.-промовив офіцер.
-Потрібно зв'язатися із спеціалістами по містичних знаках, також перевірте підозрюваних та людей які були на горі протягом цієї доби, результати перекинете на пошту. - відповів йому дільничий.
НА ГОСТРІЙ ГОРІ:
Час пройшов швидко, вже всі зібралися на вершині щоб обговорити сьогоднішній день, повечеряти та відпочити.
-Всі в зборі? - дивлячись на всіх запитав Назар.
-Здається, що так- задумуючись промовив Сергій.
-Ні, це ще не всі, Сашко ще з ранку втік, і його тут ще немає. - мовив Костя.
-Він йде, онде! - сказавши це Ніна показала пальцем на галявину внизу з якої йшов на вершину Сашко із супровідом Андрія. Піднявшись на гору першим ділом Саша підійшов до Ангеліни.
-Слухай, вибач за сьогоднішнє, я думав що ти говорила не правду, а зараз я зрозумів який я був неправий, ти знаєш що це не чистосердечне вибачення, мене заставив Андрій- все ж ображений Сашко сказавши це пішов надайдалі від Ангеліни.
-Андрію, спасибі за вибачення Сашка. - Ангеліна не була ображена на нього, але дуже хотіла щоб він вибачився перед нею.
-Ну добре, досить переговорів, потрібно вже спати щоб на завтра мати більше енергії, не тратимо часу! - звертаючись до всіх це сказав Андрій, та всі його однокласники з радістю полинули у сон.

 -Ну добре, досить переговорів, потрібно вже спати щоб на завтра мати більше енергії, не тратимо часу! - звертаючись до всіх це сказав Андрій, та всі його однокласники з радістю полинули у сон

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
ДИКІ ТА ПРИГОДИ НА ГОСТРІЙ ГОРІWhere stories live. Discover now