Прокинувшись рано вранці, наші герої поспішали до школи, взяли із собою воду та 20 грн, вони думали що ця подорож стане найкращою у їхньому житті, хоча вони дуже помилялися
- Привіт Надю, що ти з собою взяла? -запитала у своєї шкільної подруги
-Я з собою взяла дві бутилки солодкої води- промовляючи це дівчина простягає їй дві дволітрові пляшки солодкої води, одна зі смаком винограду а інша чорниці. -а що ти з собою взяла, Ангеліно?
-У мене лише півлітрова пляшка мінеральної води у сумочці.
Уже продзвенів дзвінок на урок, але хлопці не поспішали ховати свою воду, лише позичали у Вадіма пластмасові стаканчики, щоб попити воду. Так пройшов перший урок. Наступний фізкультура, улюблений урок, там вони грали гру під назвою "пасок", де усі ставали у коло, а один із них мав пасок, і він мав подати комусь у руки пасок, а потім від цієї людини тікати, доки та не вдарить його паском. Після закінчення 2 уроку, усі поспішали в магазин щоб купити собі щось попоїсти, а потім іти на наступний урок, так як після третього уроку, вони вже мали відправлятися у путь.
Після 3 уроку:
-Сьогодні такий цікавий день-сказала подруга Ангеліни і Наді Ніна.
-Так, навіть не віриться що ми зараз їдемо на Гостру гору! - із радістю відповіла Ангеліна.
8-классники коли побачили що вони кудись ідуть із сумками запитували :
-Шостий клас, зараз буде 4 урок, куди ви йдете?
-Ми їдемо на Гостру гору разом із Оксаною Іванівною.
-Ого, лише поглянь, шостий клас їде на Гостру гору, якби ж і нам так.
Уже всі зібралися, взяли свої сумки, воду, та пакети з їжею і іншим, яке вже встигла купити Оксана Іванівна. І тут приїжджає рейсовий автобус, який погодився підвезти їх аж під саму гору!Сидячи в автобусі усі говорили між собою, чим вони будуть займатися на Гострій горі і т.д.Якось Сергій, наш однокласник, вирішив запитати у Ніни:
-Ніна, а ти знаєш легенду про Гостру гору?
-Ні-відповіла Ніна.
-Ангеліна, розкажеш? Нам колись Ганна Іванівна, наша перша вчителька розказувала.
-Так, звичайно:
Колись давно, Гостра гора була вулканом, а біля неї жило поселення людей, одного дня земля почала тремтіти, і з вулкана почала виходити лава, люди подумали, що то чудовисько,яке жадає крові, тому жителі давали в жертву кожного тижня, вродливих, незайманих дівчат, і якось дійшла черга до красивої дівчини по імені Блаватка, а цю дівчину любив один юнак, який ні за що не віддасть свою любов якомусь чудовиську, він взяв найбільший валун, виліз на гору і жбурнув цей валун у жерло вулкана, від тоді на вершині Гострої гори лежить велетенський камінь,парубок згодом помер, зробили для нього високу могилу, а Блаватка кожен день ходила до нього на могилу і плакала, там де вона плакала виростали квіти блаватки, сама дівчина також немогла змиритися зі смертю свого коханого, тому сама згодом і померла.
-Ого, дуже цікава історія -сказала Ніна.
Весь інший час, діти спілкуватися між собою на дорослими, Ангеліна показувала своїм однокласницям де знаходиться Гостра гора, таким чином вони і дісталися цієї гори, і тепер розпочинається масштабна пригода.
КІНЕЦЬ 2 ЧАСТИНИ
Я задовбалася так багато писати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
ДИКІ ТА ПРИГОДИ НА ГОСТРІЙ ГОРІ
AventuraЦя історія розказує нам про однокласників, які вирішили податися на пікнік на Гостру гору, що на Кременеччині, але сталося все не так як гадалося.