Частина 5 "Команда номер 3"

26 3 0
                                    

Тим часом у хлопців:
-Давайте розділимося на дві групи, одна піде в одну сторону гори а друга в другу-запропонував Андрій.
-Так, це буде ефективніше- підтримали усі ідею Андрія.
-Ну тоді зі мною піде Саша, Костя, Сергій, Саня, в другій групі Назар, Валік, Кирил і Вадім, а Богдан буде біля входу, нагадую усім, якщо ви щось знайшли або загубилися, кричіть так як індіанці і ми прибудемо, всім зрозуміло?
-Так!
-Ну тоді до роботи!
Тим часом дівчата :
А тепер що нам робити? Ми вже цілу пляжку води випили, вже не влізає, треба воду берегти, бо якщо ми її зараз всю вип'ємо, то потім не будем мати чим запивати. - сказала Ангеліна.
-Ну тепер я точно не знаю що далі, о бодька, йдем до нього? - запитала у дівчат Надя.
-Пішли.
-Богдан, а чому ти тут стоїш а не допомагаєш хлопцям? - запитала у нього Ангеліна.
-Вони мені сказали щоб я був тут, щоб ніхто не заходив у глибину лісу!
-А чому не можна заходити?
-Тому що там кабани, а може вони на вас нападуть, та ще й ви будете заважати хлопцям з полюванням, всіх кабанів порозганяєте.
-Тю, ми такого робити не будем, нам просто цікаво подивитися що там.
-Богдан іди сюди! - із гущавини лісу почувся голос Андрія.
-Так, я пішов, навіть не думайте сюди заходити.
-Мг, ОК, слухайте, а  може ми також станемо командою щоб полювати на кабанів?
-Ухти, звучить цікаво-сказала Ніна.
-Наша команда номер 3 буде допомагати хлопцям, якщо вони загублятся, будемо їм кричати щоб вони розуміли куди їм іти.
І раптом із лісу вони почули Костіка, який заблукав у лісі, і своїм криком хоче щоб йому допомогли. Дівчата першої справи не опускали, тому кричали Костіку, що той розумів куди йому потрібно іти. Костя вийшов, а разом із ним вийшов Богдан, який був весь замазаний землею.
-Хахаххаха, Богдан ти що впав? Бо в тебе вся морда чорна-сміючись запитували дівчата.
-Я вам зараз таке розкажу.. На мене тільки що напав кабан, коли він встав на задні копита він був більший ніж Ангеліна!
Продовжуючи сміятися, дівчата розуміли що на нього ніякий кабан не нападав, так як Оксана Іванівна казала, що тут кабани не водяться.
-Дівчатка, скажіть хлопцям щоб вони вилазили на гору, бо ми вже будемо їсти-попросила їх Оксана Іванівна.
-Добре.

ДИКІ ТА ПРИГОДИ НА ГОСТРІЙ ГОРІWhere stories live. Discover now