Kanadı kırık kuşlar gibi çırpınmaya çalışıyordum sadece. Gülünç bir durumdu. Bir insanın yıllardır istediğini yapamamak kötü hissettiriyordu hali ile ya bu yolun sonunda pes edecektim ya da devam.
" Blackpink sahneye davet ediyoruz" gelen ses ile kızlarla ayağa kalktım bugün ödül töreninde çok soğuktum farkındaydım kızlarda aynı şekilde ama bir kere uyarmamdan sonra bir daha bana bulaşmadılar. Sahneden yürürken sağdan soldan bana selam veren armyleri görünce mutlu oluyordum en azından benim için bazı blinklerden iyiydi. Çoğu bana sosyal medyada nefret kusuyordu artık alışmıştım ama bir gün gördüğüm yorum çok üzmüştü " jennie varken jisoo kim de miss korea" gibi yorum vardı. Üzülüyordu insan işte elinde değil ki
"Kim jisoo" sesimin gelmesi ile sunucuya yöneldim
" Ah uzun süredir sesleniyoruz dalgınsın galiba"
" Ah biraz öyle bu ödül için şükranlarımı sunuyorum bütün fandomlara" bu dememe şaşırmıştı herkes ama haklıydım çoğu fandom da destek veriyordu kimsenin hakkını yedirmem.
❤️🩹
Kulislere geçtiğimizde direk üstümü çıkartıp yanımda getirdiğim deri pantolon beyaz crop ve deri ceketimi giydim daha rahattı .
(Temsili)
Kızlar da üstünü değiştirecekti onlar değiştirene kadar lavobaya gidebilirdim.
Yoldayken seulgi ile karşılaştım.
" Bugün bişey var gibi sende herkes farketti neler oluyor jisoo?" Seulgiyi bu yüzden seviyordum değer veriyordu bende ona.
" Sadece yorgunum yeni bir drama çıkacak onun için görüşmeler yapıyorum" tabi yalan ağzıma yuva yaptı. Ama pek te yalan değildi doğruydu bir kdrama çıkacaktı ama başrol erkek hâlâ bulunamamıştı.
" Sunuculuğu bırakacak mısın yani?" Ah yanlış anlaşıldım.
" Yok tabiki bırakmayacağım" idol hayatı değişikti birini istiyorsan diğerini bırakmalıydin ama ben bu kadar çalışmısken olmazdı olamazdı.
" Ah anladım görüşürüz kızlar geliyor kendine iyi bak" diyerek kendi grubuna doğru koştu önümden çekilmesi ile stray kids ve Bts'i gördüm konuşuyorlardı ama hafif kavga da edebilirler mi fazla tskmayarak sağdan tam geçecektim ki " jisoo" sesini duyana kadar.
Tanrım nolur çocuk işi bişey olmasın yoksa bana seslenen Felix'in kafasında kırarım yandaki yangın tüpünü.
" Efendim" diyerek çok nazik bir şekilde döndüm Felix'e
" Baksana bu sene best group ödüllerini kim kazanır sence?" Bu muydu gerçekten bu muydu yani?
" Ne?" Dememle yoongi bana dönüp" takma bunu sen kuduruyor sadece"
"Ne?" Bozuk plak gibi olanı anlamya çalışıyordum.
Bangchan arkadan çıkıp" jisooya şuna bir cevap ver ne olur sussun" diyerek Felix'i gösterdi okey okey veririm cevap niye vermiyim.
" Şimdi büyük ihtimalle üzgünüm ama Bts kazanır gibi aynı zamanda big hit büyük ihtimalle şirkete sizi de almak istiyor çünkü kpop'un ünlü olduğu bir zamanda çıkış yapan ve çok güzel piyasaya tutunan insanlarsınız ama Bts yıllardır bu platformda olup trendlere yüzlerce kez girip çıkıyor yani durum böyle tabi programda elime kağıdı alınca daha neet cevaplar vereceğimden emin olabilirsin Felix " oh beeee ne güzel konuştum ama kendimi öpesim geldi.
" Çok güzel açıklama çok teşekkür ederim jisoo-shi" bunu diyen taehyung'a gülümseyip
" Rica ederim biliyorum mükemmelim" bir gülümseme atıp yanlarından uzaklaştım.
Ne yani siz idollerin birbirinden uzak insanlar olduğunu mu varsayıyorsunuz arkadaşlar bizler arkadaşız aynı sektörlerdeyiz tabiki konuşacağız.
" Army Queen jisoo" diyerek arkamdan bağırdı namjoon bende koşarken " biliyorum biliyorum " diyerek lavabonun olduğu koridora attım kendimi. Adamlar altıma ettirecekti usta ya.
" Unnie unnie" sadece aramızda ay farkı olmasına rağmen bana unnie diyen jennieye baktım " hayır ondan yasalarca büyük olduğum rose unnie demiyor geliyor sen diyorsun kendimi yaşlı hissediyorum galiba jennie ah"
Hafif dudağımı bükmüştüm.
" Ah sooyaa öyle deme" diyerke güldü. Böyle güle güle kızlarla eve vardık sonunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Teen FictionZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...