Tanrım sana geliyorum. Demirlere öyle tutunmuştum ki ilk turda kızları unutmuştum. İkinci turda ise sol bacağımı rose sağ bacağımı jennieye bir elim demirde diğer elim ise aşağıda Lisa'yı tutmak ile meşguldü.
Disco pang pang Allah'ın cezasına ilk kızlar sonra erkekler sonra da tabiki erkek kız olacaktı şuan alıştırma yapıyorduk.
" Jennie demirden tutun kay kay!" Sanki daha da hızlanmıştı ya .
Jennie kayınca Lisa'ya sağ bacağım ile destek vererek elimle çekip yanıma çektim hemen tabi bunu yaparken ben de kayıyordum.
" Evet aranızdan iki kişi ortada makine çalışırken ayakta durmaya çalışacak ve biz o şanslı kişiyi seçtik!" Gelen anons ile Allah'ı cezaları sinir krizine soktu
" Neden iki kişi! Adaletsizlik bu!" Yürü yuna yürü aslanım.
" O kişileeeeer jisoo ve yeji " hadi canım hadi oradan
" En iyisi ben ineyim!" Çok yerinde bir karardı Şahsen
" Jisooo yapabilirsin takım ismine leke sürme " Jin oppa seni varya öyle bir si- neyse neyse
" Durdurun hayatta kimse bana onu yaptıramaz "
❤️🩹
"Ah jisoo shi beraber tutunalım ki kolay ve sert düşüş yapmayalım " kameralara oynayan yeji en sevdiğim. Olur olur yeriz yeriz.
Beraber birbirimiz kollarına tutunduk sil düzeltme yapıyorum yeji benim koluma koala gibi tutundu.
Yavaş yavaş dönmeye başlamıştı. Yeji nin beni sürekli yana çekmesi ile düşecektim. Lisaya yardım ister gibi baktım beni kırmayan Lisa ayağa kalktı ve yejiyi diğer taraftan tutmaya başladı fırsat bu fırsat üzgünüm Lisa.
Düşer gibi yapıp kolumu çektiğimde ikisinin de dengesi kayboldu ve yere yapıştılar makine her döndüğünde bir oraya bir buraya gidiyorlardı ㅋㅋㅋㅋㅋ
"l m jisoo l m okey" ta ki bunu dedikten sonra bana nazar değdiler Allah'ın belaları. Soluğu anında yeji ve lisanın yanında almak üzeredeydim ki beni yuna kolumdan tuttu ona tutunup kendimi koltuğa çekecektim ki yanlışlıkla yunayi çekmişim tabi ki onu tutan ryunjinde anlaşılan ortası dolmaya başlıyordu. Çünkü rose ve jennie nin kolları benim vücudumdaydi!
" Durdurun şunu!"
❤️🩹
" Arkadaşlar bir olacaz iri olacaz diri olacağız ve birbirimizi bırakmayacağız okey?" Bu dememe kimse cevap vermemişti sağıma soluma bakmam ile kızların beni dinlemediğini farkettim " ne yaparsanız yapın ben kendimi koruyacağım " diyerek en sona geçip adeta koala gibi tutundum demirliklere. Yandan taehyung'a bakmayı da ihmal etmemiştim ona bakmamla bana baktığını gördüm aman Allahım beni izliyor! Kesin her adımımıda izliyordur bu mükemmeliyetçi insanı kim izlemez ki? Kızlara bakmam ile birbiri ile bakışan hyunjin ve ve yeji çifti ayrı bir muamma idi. Merak etmeyin aranızı yapacağım.
" Başlamamıza son 3 saniye!" Hadi bismillah.
❤️🩹
" Ben buraya hangi ara geldim?" Sonunda durmuştu Allah'ın belası ama benim durumum vahimdi bir yandan aşağıdan beni ayağımla tutmaya çalışan jungkook öbür yandan kucağında olduğum bangchan!
" Kalk kız!" Diye bağıran Jungkook ile tam kalkıyordum ki hayvan beni ayağımdan çekti ve yere yapıştım!
Bişey yok bişey yok bişey yok. kameralar var kameralar var sakın birşey yapma jisoo tatlı kız ol uslu kız ol. Sadece ufak bir vuruş
Ayağımla jungkook'un tahminen bulunduğu yere doğru ayağımla koydum uf çok iyi koydum ha ㅋㅋㅋㅋ
" Ananı -" gelen ses- gelen ses taehyung'un ben ona mı vurdum?!
Ananı seveyim. Ona dönmem ile hassas noktasını tutan taehyung ile iyice şoka uğradım ben oraya vurmadım ki!
" Şey şey ben özür dilerim valla bilmeden oldu ben şuna vuracaktım" diyerek jungkook'u gösterdim.
" Kesin kamerayı kesin kesin buraları kesin keserseniz size 1 milyon wwon veririm cidden"
❤️🩹
"Üzgünüm bilerek olmadı" bts için ayrılan karavana girdiğimde taehyungdan özür diledim direk.
"Önemli değil orada diledin neden burada da diliyorsun ki?" Hadi ama bu ne biçim şey ben muhabbet etmeye geldim hayvan!
"Sadece öylesine de geldim" cidden ama bu etkinlik boyunca yeji nin hyunjin'i sevdiğini anlamış olmalı. Ben ona yıllardır bu kadar gönlü yanıkken bu yaptığı... Kırıcı
" Gerekli bişey yok gibi jisoo millet yanlış anlayacak gidebilirsin" ben kim jisoo ilk defa Bts'in yanında utanmıştım hemde sevdiğim adam tarafından.
"Sen nasıl konuşuyorsun kızla?" Namjoon'un sesi kızgın gelmişti gerçekten bu yıllar boyunca hepsi bana değer vermişti ve taehyung beni ilk defa böyle aşağılanmıştı.
" Ne var dediğimde? Millet yanlış anlayacak sürekli bizimle konuşması başka kişilerde başka etki yaratıyor! Şuan biz BTS'iz o ise farklı grupta böyle bizimle etkileşim yapması iyi değil o şuan burada fazlalık!" Tutamadım kendimi gözümden bir kaç damla ıslattı yüzümü.
" Ben özür dilerim çıkıyorum"
" Hayır çıkmıyorsun V aklını başına alıp geliyor sen buraya otur jisoo" Jin'in beni koruması ile taehyung iyice çılgına döndü ayağa kalktı ve önümde durup " senden hoşlanmayacağım sevmeyeceğim de bunu bil! Bu yaptıklarının boşa olduğunu anla!" Kolumu sıkması onu anlatacağım anlamına gelmiyordu.
Jimin yanıma gelip beni arkasına aldı"kendine gel! Neye sinirlendiysen git o kişiden çıkart hıncını jisoo dan değil!" Beni abi gibi korumaları beni çok mutlu etmişti.
" Anlasın o da onu sevmeyeceğim! Boşa hayaller kurma olgun ol! Bu gidişle kimse senden hoşlanmayacak"
" Yeter artık sevmezsen sevme senden başka kimse yok mu sanıyorsun?" Gözyaşlarımı silip jimin'in omzundan kafamı çıkartıp ona doğru konuşmuştum.
" O zaman peşimden koşma" ciddi misin aq
" Ben sana dedim sen reddettin bitti gitti onursuz muyum bende peşinden koşacağım! Sen olmazsan başkası olur ne demişler bir yar gider bin yar geli!" Karavansan çıkıyordum arkama döndüm tam Jin gelecekti yanıma orada durması için işaret yaptım.
Taehyung'a dönüp " diğerleri ile ben arkadaşım abim gibi insanlar onlarla arama mesafe koymacağim tabiki de böyle aptal bir duygu için bunları yapacak kadar enayi de değilim" rahat rahat nefes alıp devam ettim "ilerde beni sevmediğine değil bu sözlerinle bir kardeşini kaybettiğin için pişman olmanı sağlayacağım emin ol" gözümden dökülen yaşlar tam tersini söylesede benim için taehyung bitmişti.
Arkamdan yine de gelen Jin ve Jungkook ile karavandan çıktım.
Olaylar başlıyor en sevdiğim kaos zaten ㅋㅋㅋㅋ
Günde iki kere de bölüm paylaşsam okumalarım artmıyor:( neyse ki yetinmeyi bilen bir insanım dkkdkd.Oy vermeyi unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Teen FictionZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...