Gelenler Lisa ve taehyungtu ama el ele bir şekilde girmiştiler ve onları gören sadece saygın insanlar ve aileleri. Düğünüme magazinci girdirmemistim. Fotoğrafları bizzat ben paylaşacaktım.
Onlardan gözümü alıp dans ettiğim jungkooka döndüm
" işler karmaşık bir hâl alıyor gruplar dağılacak gibi" jungkook bunu söylerken çok rahattı çünkü solo kariyeri de mükemmeldi ve diğerleri de aynı şekilde ama kızlarla onca yıl yaşadım projeler yaptım bu biraz zor olacaktı.
Düğünden sonra
Jungkook la ufak bir sıcak ara ardından sırayla duş almıştık ve jungkook şuan hâlâ duştaydı. Yeni evimize alışmak biraz uzun sürecekti ama olsun.Merdivenlerden aşağı inerken birden başımda inanılmaz bir sızı oluştu o kadar şiddetliydi ki merdivene oturup başımı ellerimin arasına aldım sonunda ağrı geçince ayağa kalktım ve merdivenleri inip salondaki koltuğa attım kendimi. Telefonumu çıkartıp gezinirken gelen mesaj ile mesajlara girdim.
Yoongi oppaların 🌹'Ü
Jisoo Bir ihtiyacın olursa sakın yazmaktan kaçınma bitanem biz burda her istediğini yapmaya hazırız ( jungkook'u dövmek de dahil)Jisoo 💎
Şşşş onun yöneticisi artık benim😂
Neyse teşekkürler oppa beni düşündüğünüz için hepinizziiiiii cokkkk seviyorum 💞Mesajlardan çıkınca gözüm sulanmıştı.
" jisoo!" Gelen bağırış sesi jungkooktan geliyordu tam yukarı çıkacakken merdivenlerde ıslak ve altında sadece havlu olan jungkooku beklemiyordum.
Ama yere su akıyordu!
Koşarak onu itiliyerek banyoya geri soktum " ordan dışarı adımını atma ve her yeri su yapma!" Onu kızgın bakmaya çalışacakken yapamadım çünkü jungkook gülmeye başlayıp bana yanaşmaya başladı.
" evet niye çağırdın beni doğrusu niye yanıma geldin?"
" e sen şimdi hamilesin seni öyle sürekli kaldırmam e bende ben gideyim dedim hangi havluyu kullanayım diyecektim ki üstüme aldığımı kullanmaya karar verdim" söylediklerini dinlerken ona öküzün trene baktığı gibi baktım.
" sen nasıl yaşadın bu zamana kadar?" Sorduğum soruya ilişkin beni duvarla arasına alıp bana yanaşmaya başladı. Gelme gelme çok sıcak oluo
" seninle evlenmek için" diyerek dudaklarıma yöneldi bende ona seve seve karşılık verdim.
6 ay sonra
Elimde bir telaş ile jungkook'u arayıp duruyordum alt üstü bı markete gitmişti canım çilek çekmişti ama mevsimi değildi o yüzden uzun sürmüş olmalıydı ama karnımdaki şiddetli sancı geçmiyordu!
Jungkooku boşverip yoongi oppayı aradım
İkinci çalmada açtı
"Oppaaaa oppaaa nolursun gelin sancım var jungkooka ulaşamıyorummmm!" Bağırmam ile yoongi telaşlanmış olmalı ki telefondan huşurtu sesleri gelmeye başladı ardından başka ses
" lan kalkın kalkın Bebeee geliyorrr!" Yoonginin bunu demesi ile sevinç çığlıkları yükseldi ama ben cidden dayanamıyordum artık
"Oppaaa!" Bağırmam ile j hopeun sesini duydum
" dayan bitanem ben geliyorum bak şuan arabaya biniyorum bu salak yoongi heyecandan bayıldı galiba bilemiyorum onlarda hastaneye gidiyor bak biz jimin ve Jin ile geliyoruz ses verin ' bekle geliyor kız sakın oracıkta çıkarma bebeyi' ' Jin öyle demesene korkutma kızı '"
Gelen sesler acımı hafifletmiyordu hemen burada olurlar diye kapıya doğru yürümeye çalıştım çünkü jungkook onları bizim evimize yakın taşımıştı her ihtimale karşı. Çelik kapıyı açmam ile koşan jini gördüm gördüğüm gibi daha fazla dayanamadım ve gözüme inen siyah perdeye engel olamadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Teen FictionZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...