Zor bı haftadan geçmiştim tae ile o fotoğraflarımız her yerde geziniyordu. Tanrıya şükür sapkalarimiz dan dolayı bişey anlamadılar. Sadece içeride bts görünce etraftaki her şeyi çekmiştiler yine tanrıya şükür ki o sıra Lisa lavobadaydi yoksa başımız büyük derde girecekti. Yg beni konuşmaya çağırmıştı her ne kadar azar yiyeceğimi bilsem de bu sefer farklı olacaktı. Derin bir nefes alıp odasına girdim.
" Otur jisoo" oturmamla gulyabani gibi karşıdaki koltuğa çöküp bana sınırlı bakmaya başladı.
" Onun taehyung ve sen olduğunu biliyorum" Lisa'yı bilmiyor gibiydi.
" Evet ama sadece konuştuk gelicektim hemencecik"
" Jisoo olayların ciddiyetin farkında değil misin sen?"
" Henüz hiç birimiz ifşa değiliz sevgili de değiliz normal arkadaşız yıllardır arkadaşız bunu biliyorsunuz "
Derin nefes çekerek" bir daha olmasın. Kendini düşünmüyorsan kızları düşün bütün emekleri çöpe atacaksın! Bencil davranma!" Tamam haklıydı sözü bıçaktan keskindi.
" Yanında başka kim vardı?" Ona ne diyosun gibi bakmamla " geçen hafta o akşam yanında kim vardı?!"
" Kimse tek başıma gittim"
" Sana güvenebilecek kıvamda mi sanıyorsun beni!?"
" Bağırmayın soran sizsiniz bende cevapladım!" Lisa'yı bu işe katamazdim piyasaya öyle tutunmusken onu yakamazdim.
" Tamam çık jiso " demesi ile hemen çıktım.Bugün şirkete bir tek ben gelmiştim çünkü günlerden pazar! Bir kaç çalışan vardı sadece.
Aklıma gelen şey ile hemen telefonu çıkartıp Jin'i rehberden bulup mesaj atmaya tıkladım.
Jisoo
Oppa geçen hafta ben geldiğimde Lisa yoktu? Başkan bir şey derse söylersiniz o gece Lisa yoktuAradan 2 dakika geçti geçmedi hemen mesaj geldi.
Jin
Tamam. Nedenini bilmiyorum ama dikkat et Chu taehyung bişeyler geveledi ama bilmiyoruzJisoo
Önemli bir şey değil oppa ona bir soru sordum cevap verdi o kadar anlarsın ya;)Jin
Boşver bizimkini sen bu güzelliğin ile harcanma daha iyileri var. Hmmm mesela...Jisoo
Meselaaa??Jin
Ben!Jisoo
Engel tuşu neredeydi ya ha buldum.Jin adlı kullanıcıyı engellediniz.
Ah pazar olmasına rağmen isim vardı. Çekim! Lann lann çekimim var beni hass unuttum ben onu.
❤️🩹
" Jisoo bir erkek model ile çekim yapmanı istiyoruz"Duyduğum ile yönetmene baktım nasıl olacaktı ki.
" Kimseyi dert etme bu bir çekim kimse yargılayamaz" içimi okumuş gibiydi.
" Kim? Yani o kişi kim?"
" Oyuncu song kang auralarınız birbiriniz ile uyuyor cartier için çok iyi kapak olacaksınız"
Bakarsın yeni limanlara yelken açarsın kız jisoo
" Olur"
" O zaman Çarşamba günü randevunu yapıyorum şirketten gelirsin"
Çekimden sonra inkigayo gidecektim daha bugün full doluydum.
Çekimden çıkmış arabaya binmiştim telefonum en az 15. Kez çalışıyordu telefona bakmam ile annemin aradığını gördüm önemli bir şey olabilirdi. Açıp kulağıma dayadım.
" Jisoo! Jisoo! Lütfen lütfen çabuk gel" sesi hem korku hem endişe barındırıyordu.
" Hey hey ne oluyor?"
" Jisoo! Kızım! Baban baban kahrolası adam geldi!"
Baba kelimesini duymam yetmişti.
Oy vermeyi unutmayın!! Biraz kısa oldu özür dilerim ama akşam da bölüm atacağım o yüzden. Kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Genç KurguZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...