BÖLÜM 20

139 9 13
                                    

" iyi misin?" Rose'nin sorusu beni transtan çıkarmıştı. Ben az kalsın ölüyordum!

" İyiyim sadece biraz korktum"

Şuan içeri gireni araştırıyorlardı ne kadar profesyonel ise bir türlü bulunamıyordu.

" Resmen saldırı bu polise haber vermeliyiz " bunu diyen Lisa ya bakan başkanın gözlerini gördüm. İş sosyal medyada patlarsa onun işine gelecekti.

" Evet öyle yapacağım hadi siz evlerinize gidin bugün veya otele gözden uzak olun bir hafta izinlisiniz" ya o kadar iyisin ki.

Odadan çıkınca kızlara döndüm " ben otele geçip dinlenmek istiyorum" yorulmuştum. Hem belki jungkook cagirirdim.

"Jungkook'u da mı cagiracaksin unnie?" Lisanın sesini duymam ile arkama döndüm.

" Belki" önüme dönüp beni bekleyen arabaya doğru bindim araba çalışmadan jennienin sesini duymuştum bile " sanane Lisa ister çağırır ister çağırmaz"

Cidden Lisa Jungkook'u seviyor muydu?

Namjoon
Bugün taehyung'u kendi evinde ziyarete gelmiştim. Kapıda biraz beklesem de açılmış ve içeride kahvaltımızı yapmıştık.

"Niye ev değiştirdin ki?" Bunu demem ile taehyung bana baktı eski bir evi vardı ama 2 aydır burada kalıyordu. Yurtta da değildi arada jisoo'nun gelmesi yüzünden bir süreliğine ayrılmıştı.

"Orası küçüktü hyung burası geniş ferah aynı zamanda boş eşyalarımı alacak bir büyük alanım var" gözlerini kaçıran taehyung adeta bende bir bok var diyordu. Elbette grubumda ki herkesi tanıyordum hangi hareketleri yapsa tam isabet yorumlar yapıyordum. Yıllardır tanıyordum çünkü. Taehyung da son bir kaç yıl tuhaf şeyler vardı ama 4 aydır fazlası ile vardı.

Bir süre sessizlikten sonra sessizliği taehyung bozdu " jisoo nasıl? Mutlu mu Jungkook ile?" Bu soruyu bekliyordum

" Evet mutlular sen neden soruyorsun?"

" Yıllardır kardeş gibiydik merak edeceğim tabiki" inanmıyorum taehyung sana inanmıyorum.

" Tek bu mu neden? Neden kıza yejiyi sevdiğini söyledin ki? Onu sevmiyorsun bile sadece hyunjin ile aralarını yapmaya çalışıyodun?" O gün soramamistim bugün sorabilirdim

Bir anda köpüren taehyung" o gün başka bir şey diyecektim bir anda yeji dedi anlamadım bende sonra sinirlendim beni tanimiyormus gibi davranması ve i delirtti! 4 aydır başım ağrıyor ne yapsam diye ama hemen gitti jungkook ile sevgili oldu!" Ardından nefes alıp" ben hava alıp geleceğim " diyerek sofradan kalktı.

Bende dışarı çıkacak iken bodrum kattan hafif yere yansıyan kırmızı ışık merak uyandırıcıydı. Oraya doğru gidip kapıyı açtım indim aşağı ama bir şey yok-
Arkadaki merdiven altına girince başka bir eve geçmiş gibi oldum.

Duvarlar jisoo'nun resmi ile doluydu!

Biraz ileri gidip fotoğraflara tek tek baktım bunlar jisoo ve jungkooktu. Onları takip mi ediyordu? Niye böyle bir şey yapıyor du ki?

 Onları takip mi ediyordu? Niye böyle bir şey yapıyor du ki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafayı mı yemişti bu çocuk. Arakadan merdiven den inme sesleri duymam ile arkama baktım taehyung.

" Hyung!" Taehyung sen nasıl bir insansın tanıyamadim mi seni ben?

" Bunlar ne ne haltlar karıştırıyorsun sen?!"

" Bunlar ne ne haltlar karıştırıyorsun sen?!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi unutmayın...

Bu bölüm biraz kısa oldu öbür bölümde telafi edeceğim. Cici cici bakın kendinize❤️‍🩹

Şu sıralar biraz işim var en kısa sürede yeni bölüm atacağım

MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin