BÖLÜM 10

159 9 6
                                    

1 ay sonra

Aradan bir ay geçmişti kolum iyileşmiş ve annemin durumu iyiye gidiyordu. Sadece hâlâ komadaydı doktor korkmanıza gerek yok demişti bir tek ona güveniyordum.

Üstümü giyinip hemen dışarıya çıkmam lazımdı. Bugün bir kaç grup lunaparka gidip bir nevi şirketler tarafından vlog çekilecekti. Bts , stray kids , itzy ve biz şahsen kpop tarihinde ilk defa böyle bir şey olacaktı. Herkes moment vermiş olacaktı linçler gelecekti o yüzden tedirgindim. İlk defa bts ile böyle etkinlikte adam akıllı arkadaş olacaktık yani diğerleri.

 İlk defa bts ile böyle etkinlikte adam akıllı arkadaş olacaktık yani diğerleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk defa grupları böyle toplamaları hala tedirgin ediyordu. Saçlarımı salık bir şekilde yapıp ihtiyacım olacak eşyaları kavun renkli sırt çantama atıp aşağı indim ve kızları beklemeye başladım.

Beklerken bir anda aklıma babam geldi 5 yıl 2 ay hapis cezasına çarptırıldı ama eğer kefaret öderse erken çıkacaktı. Başkan bunları medyaya yaymamak için elinden gelenin fazlasını yapmıştı.

" Haydi gidelim hayde gidelim hayde .." şarkı söyleyerek aşağı inmeleri ile onlara baktım.

" Enerjiniz yerinde bakıyorum?" Lisaya seslenmem ile bana baktı "tabikiiii unnieee orada karşı cinsli yakışıklı bireyler olacak kusura bakma onlarla küçüklükten beri arkadaş değilim o yüzden heyecanlıyım" bu dediği ile gülümsetti Lisa beni.

Kızlardan daha fazla yıl eğitim görmüştüm hem konservatuar hemde oyunculuk radyo gibi o yüzden erkenden stajyerlige başlamıştım. O yüzden bts ile erkenden tanışmıştım. Ve bu zamana kadar süren dostluğumuz vardı.

" Aigo hadi hadi gidelim"

Arabaya binmemiz ile lisanın şarkı açması bir olmuştu " bekleyin beni big boy lar"

❤️‍🩹

" Evet evet toplansın herkes" yöneticinin çağırması ile ortaya geçmiştik. Taehyung'a o geceden sonra bakamıyordum bile. Onu ise arada bir yeji ile bakışması cidden beni bitiriyordu. Bunu bilen Jin yanımdan bile ayrılmayıp full morel veriyordu.

" Jisoo omzun bir sıkıntı çıkarır mı? Durumu iyi mi?" Yöneticinin sesi ile tam cevap verecektim ki menejerim benden önce atladı " şuanlık bir riski yok zaten sadece 6 ayda bir kontrolü var yani endişe edecek bir durum yoktu" arada ağrıyan kolum tam tersini söylüyordu ama.

"Tamam o zaman oyunlara katılabilir yani, arkadaşlar arada moment vermekten çekinmeyin asıl bu momentler sayesinde reyting artacak ve kanalımız tutulacak?" Herkes onu dinlerken tek kelime edemiyordu sözleşmeyi imzalamıştık bile ses edemezdik. Ama konuşmama engel değildi

" İma ettiğiniz şey biraz-" yönetmen bana dönüp " sence?" Demesi cidden korkutmuştu o nasıl bakış got hoşt.

"İğrenç değil mi?" Bunu demem ile güldü "yabancı olan şeyler değil nede olsa hem oyun oynayacaksınız mecbur yakınlaşmış olacaksınız "

" Mecburluğun olduğu yerde ne kadar rahat olabiliriz ki ima ettiğiniz şey gerçekten ıım iğrenç " bana katılan hyunjin'in kellesini ölebilir miyim hojam?

" Neyse susalım en iyisi" diyen yeji memnundu herhalde.

❤️‍🩹

" Olmaz!" Jungkook ile bana bıkkınlık ile bakan suga ve Jin bizden bıkmıştı kameralar çektiği için rahat küfür edemiyordum!

" Ya bak kazanmamız lazım nolucak şu kamikazeye binicez sadece" Jin gerçekten bıkmıştı bizden.

" Yüksek benim korkum homofobim var "

Beni dürten jungkook " o homofobi değildi sanki"

" Neyse ne korkum var işte benim Allah Allah!" Jungkook koluma yapışıp " arkasındayım"

" Bu kadar korkak mıydın sen?" Diyerek gülen yeji adete beni kışkırtıyordu. Kameralar çektiği için laf sokamiyordum!
" Korkaklık değil buna fobi deniliyor genel kültür öğretmeme gerek var mı?"

Bişeyler mırıldanarak kendi takımı ile kamikazeye bindi

Takımlara ayrılmıştık bizim takımın ismi kim seok Jin di komik ama güzel dört kişi olmakla beraber ( Jin,yoongi, jungkook,ben)
-------------------------------------
Diğer takımlar ise

•yeji,Felix,ryujin,changbin
•rose, taehyung,seungmin, yuna
•lisa, hyunjin, bangchan,lee know,
•jennie,l.N, jisung,charyeong
•ji su, j hope,jimin,namjoon
-------------------------------------
" Şerefsizim bende bineceğim!" Yanda jungkook'a dönüp " sende bineceksin ve bu oyunun kazananları biz olacağız!"

" Evet! Zaten öndeyiz bugünün kazananı kim seok Jin olacakkk!"

" Aha şu önümdeki kamera şahit hey düzgün tut " hep kendini çeken Jin den kamerayı alıp" bugün mükemmel visuale sahip ,elinden her iş gelen ,bir sürü yeteneğe sahip, asla ama asla kendini ezdirmeyen jisoo ve onun grubunun kazanışına seyirici olacaksınız!"

Jungkook kulağıma eğilip" uçma uçma " dedi. mikrofonların duymayacağı ve kameraların görmediği anda jungooka eğilip"çok kaşınıyon ha sen valla kaşırım bak"
" Jisu valla sırtım çok kaşınıyor kaşı birgün " ciddi ciddi söyleyen jungkook'a dönüp" bebek yağı sür geçer " diye koşmaya başlamıştım bu çocuk ta çok sinir oluyordu yahu

" Kim jisoo! Ben öyle bir şey yapmadım " adete lunaparkı turluyorduk peşimizde kameramanlar ile

" Sus be yalan mı sanki! Konserlerden önce bebek yağı kullanıyorsun" hala bana ya bana , bana benim hizima yetişmeye çalışan ve bunu düşünen jungkook" öyle bir şey yokkkk!" Dedi şakacı seni Aynen aynen bende eben.

❤️‍🩹

" Evet birincilikle kim seok Jin takımı var! 460 puan ama ondan önce bu devasa lunapark ta saklambaç oynayacağız oyun bütün takım üyeleri farklı yerlere saklanacak 4 dakika da onan sonra süre başlayacak ve takımdan her yakalanan bir kişide onu süresi durdurulcak ve saniyeler hesaplanacaktır en yüksek olan 500 puan kazanacak!" Yani bizi geçip birinci olabilecekti...

Bir dakka bir dakka biz hiç ödülü sormadik vay anasını boşa mı çabalıyoruz " bu arada ödül falan yok mu böyle çabalayasım gelmiyor maalesef.."

" Ödülümüzzz kazanan takım bir haftalığına jeju adalarına tatile gidecek her şeyini biz karşılayacağız" hep bir ağızdan woww sesleri çıkarken ben Jin de ki kameraya dönüp " l'm jisoo l'm okey"

" Ödülümüzzz kazanan takım bir haftalığına jeju adalarına tatile gidecek her şeyini biz karşılayacağız" hep bir ağızdan woww sesleri çıkarken ben Jin de ki kameraya dönüp " l'm jisoo l'm okey"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy vermeyi unutmayın bu gece yeni bir bölüm daha gelebilir! İyi okumalar. Biraz klasik yazıyorum kusura bakmayın çünkü bu tarz seviyor hem kaos hem dalga...

MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin