" Lisa biliyorum izin günüm değil ama acil annemin yanına gitmem lazım beni idare eder misin?"
" Tamam unnie bizi haber et"
Telefonu kapamamla annemi aramaya başladım kahretsin telefona bakmıyordu başına bişey gelmiş olabilirdi.
Abimi aramaya başladım hem hızlı bir şekilde araba kullanıyordum hemde telefonla konuşmaya çalışıyordum.
" Abi abi"
" Yeni geldim eve giriyorum bekle"
Git gide bağırış seslerini duydum korkmaya başlıyordum onun verdiği heyecanla daha da gaza yüklendim sınırı bayağı aşmıştım bunu arkamdan anons eden trafik polisi ile anlamıştım açıkçası umurunda değildi.
Telefondan annemin sesini duymaya başladım.
" Git burdan çık evimden!"
Babamın ayyaş sesi gecikmemisti.
" Sen kimi evinden kovuyorsun lan!" İçmiş gelmişti" Anne baba sakin , anne! Bırak o bıçağı " abimin sesi iyice telaşlı geliyordu.
" Abi abi tut onları lütfen abi!"
" Beni delirtme kadın!"
" Yıllar sonra gelip bana hesap soramazsin siktir git evimden!"
Bı 5-10 saniye ses gelmedi iyice endişelenmistim ileride ki kavisli kavşaktan dönersem eve varmış sayılacaktım." Baba bırak onu lütfen tanrı aşkına!"
" Abi abi noluyor?!"
" Hadi hadi vursana lan süründürüm seni!" Ne vurması neyden bahsediyor bunların. Sesler iyice artarken
" Abi-" gelen silah sesi ile cümlem kesilmişti o sırada elim ayağım birbirine girdi korku tüm bedenimi adeta ağ gibi sardı. Umutlarım soldu. Hayatım dondu. Ne yapacağımı bilemeyen ben ise 6 ayda bir geçtiğim bu kavisli kavşakta kontrolümü kaybettim. Bir anda ne olduğunu anlamadan öndeki arabay çarpmamak için yan taraftaki demire carpmam ile hem abimin " anne!" Sesini duyuyordum hemde arabanın takla atma sesini. Zamanım dolmuş muydu yoksa?
❤️🩹,🥹
( Açın açın 🥺🤧)
Lisa
Yurtta ana salonda oturmuş oyun oynuyorduk bir yandan da aklım jisoo'da idi.
" Hey hey çek elini hileci" rose'nin Jackson'un eline vurması ile hile yapmaya çalışan Jackson "hile falan yapmıyorum ben"
" He he taşı oradan Taeyang' a uzatan ebemdi" jennie oyunu kazanmak için elinden geleni yapıyordu.
Bir süre sonra oturup televizyonu açtık. Kanallar da dolaşırken bizim buraya yakın semtte bir kaza haberi gördüm. Arabanın üst üste takla atması ile perti çıkmış gibi gözüküyordu. Tanrı yardımcısı olsun. Tam kanalı geçiyordum ki rose nin sesi beni durdurdu
" O jisoo'nun arabası değil mi?"
" Ne!" Bunu demem ile sesini full açtım muhabir olay yerinden konuşmaya başladı
" Gecenin 22.56 saatlerinde kaza yapan ünlü sanatçı kim jisoo hastahaneeye kaldırıldı durumu kritik olan sanatçı için sizleri anbean bilgilendireceğiz. Gördüğünüz üzere arabası çok kez takla atıp demirliklerden yuvarlanan sanatçının hayatta kalması için hepimiz tanrıya dua ediyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Novela JuvenilZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...