BÖLÜM 15

168 10 28
                                    

Nerdeyse varmıştım parka bir yandan da korkuyordum.

Oradaki silüeti görünce bı stres bastı.

Sebebini bilmiyorum ama soğuk bir şekilde " beni bu saatte buraya getirecek kadar önemli olan şey nedir?"

Bunu dememle bana dönen aynı zamanda donuk olan Jungkook endişelendirdi.

" Gerçekten bilmiyor musun? Yoksa bilmemezlikten mi geliyorsun? Onca laftan sözden yeminden sonra?" Neyden bahsediyordu ? Tamam dediğinde aklıma bişey gelmişti ama o geceyi hatırlamıyordum ki? Yani jungkook arkadaşım dostum benim ileriye gitmiş de olamayız

"Bana anlatırsan anlayacağım" dedim. Elini saçına geçirerek sabır diler gibi bana baktı

" Ya o gece otel odasında hiç bir şeyi sorgulamadın. Ben o odada seninleydim hiç bir haltı sorgulamadin bişey demedin!" Anlaşılan ciddi bir meseleydi çok sinirliydi.

" Hatırlamıyorum! Çok içmişim bilmiyorum ne oldu ne sikim oldu bilmiyorum! Bana bağırıp durma!"

" Ağzını bozma !"

Hala bağırıyor " bağırmasana!"

" Hatırlasana!"

"Bağırma bana!!" Gerçekten sinirlenmiştim üstüme gelip duruyordu. Hatırlamıyorsam benim suçum ne?

Bir anda beni kollarına çekmesi ile sarıldı.

Ellerimi kaldıramadım bir güç engel oldu ama sonra kötü hissetmesin diye sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimi kaldıramadım bir güç engel oldu ama sonra kötü hissetmesin diye sarıldım.

"Lütfen sakince anlat"
Beni kollarımdan tutarak gözümün içine bakıp sadece bir soru sordu

" Taehyung'u unutabilir misin? Veya onu sevmeyebilir misin?"

Taehyungtan bir hayır gelmeyecekti. Az buçuk olayı anlamıştım. Ya jungkook ile aramızda bişey oldu ya da daha da ileriye gitmiştim. Yıllardır arkadaşım di belki kook daha iyi gelecekti bana. Belki beni gerçekten seviyordu?

" Sana yalan söylemek istemiyorum a.a unutabilirim. Heves de olabilir" hayatımda attığım en büyük adım buydu şuan.

" Yani bana bir şans veriyor musun?" Jungkook'un resmen gözlerinin içini görebiliyordum parlıyordu.

" Evet ama taehyung elbet arada karşımıza çıkacak bunu kaldırabilir misin? O senin kardeşin gibi?"

" Unutacaksın zaten heves diyorsun, kardeşim gibi olabilir ama seni üzeceği manasına gelmiyor. Ve yıllarıdır yani sana anlatamıyorum ama içim dolu " jungkook gerçekten beni seviyordu galiba bu saatten sonra onu sevmek ve bağlanmak ta bana düşer.

" Otelde ne oldu?" Elimi sallayıp " yani ileri gitmedik değil mi ? Ne mallık yaptım rahatça konuş. " Duymaya hazırım yani

" Öyle bir şey olmadı normalde kendimi tutardım sadece tensel temas oldu ileri gidilecek bir şey falan yapmadık sadece uyuduk " ona soran gözlerle hâlâ bakıyordum " cidden! Ama şimdi yapacağım "

Bana doğru yanaşması ile sanki benden izin ister gibi bakıyordu.

Bu saatten sonra taehyung yoktu. Acı yoktu. Jungkook ile de mutlu olabilirdim . Onu da mutlu edebilirdim...

Ona izin verdim

Bişey hissetmeye çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bişey hissetmeye çalıştım. Jungkook'u üzmeyecektim.

❤️‍🔥

Yüzümde aptal sıratarış ile yurt odama girdim. Girmem ile yatağın arkasından çıkan Lisa beni korkutması yetmemiş gibi bağırmaya başladı.

" Sen bu saatte nerden geliyorsun!" Ananı sikeyim ya

" Hayır küfürünu geri al , tahmin ediyorum" ha siktir

" Bak hiç bir halt yok birşey bakmak için geçtim " tam bir şey diyecekti ki nazikçe kolundan çektim" Lisa emin ol ilk sana anlatacağım hadi hadi duş alacağım" bahanesi ile çıkarttım onu odadan.

Gelen bildirim sesi ile telefona baktım hemen kook mesaj atmıştı.

Kook
Şimdi biz sevgiliyiz ?

Me
İvit?


Kook
Yarın 8.30 da hazır ol seni kahvaltıya götüreceğim

Yani sevgilimi seni seni

Mesajını beğenip çıktım hemen. Olur yeriz yeriz...


Bölüm kısa ama yarın yeni bölüm gelecek bugün biraz geç geldi kusura bakmayın iyi okumalar.

Şimdi bu kitap nasıl kitap demeyin bir sürü şeyler olacak dua edin yasak elmaya benzemesin sksksks

Oy vermeyi unutmayın!

MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin