BÖLÜM 27

156 13 27
                                    

O kadar saçma şeyler olmuştu ki şuan kook ile benim yurtta ki odamda oturuyorduk.

Ama tabiki kook konuşmayı değil sessiz kalmayı seçiyordu.

" Konuşmayacaksan neden geldin?" Sesimi normal olduğundan biraz daha sınırlı çıkarmıştım.

"Lisa ile aranda ne var?" Lisadan dinlemiş olsam da olaya " tek gecelik hata" olarak bakmam için kook'un da düşünceleri gerekliydi.

Kook kafasını baktığı halıdan kaldırdığında onun sınırlı gözleri ile karşılaştım. Bir dakika sinirli olması gereken kişi tek benim.

" Asıl senin taehyung ile aranda ne var?" Bunu demesi izle gözlerimi iyice açarak ona bakmıştım.

" Onunla aramda seninle bir yola girdiğim den beri hiç bir şey yaşanmayacağını keskin bir davranış ile belli ettiğimi sanıyorum? Yanılıyor muyum? Hem sorumu çevirme sana bir soru sordum" kook ayağa kalkıp bir anda delirmiş gibi yanında şişe ve vazoyu yere atıp buz gibi etmişti. Bununla beraber benim üstüme yürüyüp beni hapis eder gibi önümde durmuştu.

" Siktigimin bir hatası oldu. Umrumda olan Lisa değil, sensin! Ona karşı hiç bir şey hissetmiyorum bir duygu şeysi hiç bişey yok! Asıl sen gecenin bir vaktinde bir adam ile bir evde nasıl kalıyorsun hemde sevgilin varken! Ben sen yokken yaptım o hatayı" aniden yükselmesi ile ufak bir korksamda onu önümden itip ona doğru konuştum.

" Benimle düzgün konuş hiç bir şeyi bilmiyorsun! O gün taehyung bir anda geldi ve ben sevgilim yani sen olduğun için mesafeliydim yıllardır birbimizi tanıyoruz kovamazdım! Ama ben o gece evde kalmadım senin hayatımda ki yerini söyleyerek keskin bir dil ile belli ettim. Ve o evden çıktım gittim! Asıl sen ne yüzsüzlük ile bana burada bağırıyorsun yattığın kişi benim her gün yüzünü gördüğüm birisi!" Sinirlerim tepeme çıkmış kendimi kontrol edemeyip kook ile ayakta ona doğru sayıştırıyordum.

Gülmesi ile ona baktım " Ne? Ne yatması?" Şaşkınlık ile ona baktım ne diyordu bu?

" Lisa ile yatmadım. Her sana ne sikim anlattıysa yalan yanlış. Sadece anın şeyi ile-" ellerini saçlarından geçirip sinirle bana baktı " bak diyemiyorum bile sadece öpüştük yani çok kısa bir andı varla yok arası!" Ne yani hangisi bana yalan söylüyordu Lisa mı ? Jungkook mu?

Ona baktığım bakışlar ile farketmiş olmalıydı " hadi ama! Yıllardır beraberiz yalan söylesem anlarsın hem sana neden yalan söyleyeyim jis?" Bunu demesi ile ona baktım

" Lisa niye yalan söyledi o zaman?" Sahi neden öyle bir şey demişti ki.

Aradan vakit geçince kook bana baktı " başka biri ile yatmış olabilir o gece eve geç geldi demişti kızlar yani en son beni hatırlayıp başkasının kollarında da olup yanlış hatırlıyor olabilir" geri yatağıma oturup etrafıma baktım yerler cam kırığıydı kook ise oralarda geziniyordu.

" Hey buraya gel ayağına falan batıp beni uğraştırma" ona dememe rağmen aldırmadan koltuğa oturdu

" Taehyung ile aranda ki her ne sikim ise benim canımı sıkıyor bu konuya çeki düzen ver. Bir daha o herif ile ilgili birşey duymak görmek istemiyorum. Özellikle o konuda sen varsan jis" diyerek kapıyı adeta kırarcasına çarpıp gitmişti.

Jungkook'un bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum. Ama bu kadardı fazlaydı açıklamıştım ona beni burada böyle korkutup yıkıp kırarak bırakması hoş değildi.

Ama bu kadar kolay değildi.

Elime telefonu alıp rehbere girdim namjoon'u bulunca hemen mesaj yazmaya başladım.

Namjoon oppaa___________________________________

Jisoo:
Oppa, o Jungkook isimli şahıs gelmeden önce onun kapısını kendi kapılarınızı her yeri kitliyorsunuz. o gerizekalı o yurda girmeyecek ve bana tıpış tıpış gelecek.

Eğer zorlarsa kov onu bişeyler yap oppa sana sonsuz güveniyorum.

Sen sormadan söyleyip sorun edilecek bişey yok kençana kençana.

Ama o kalbimi ve odamdaki eşyaları kırdığı gibi gittiğinin hesabını verecek.

Neyse çok uzatmayayım.

Kısacası o bugün o yurda girmeyecek oppa (⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)
___________________________________________

Hemen dolabı açıp üstüme giyecek bişeyler ayarladım.

Hemen dolabı açıp üstüme giyecek bişeyler ayarladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlüğümüde taktiktan sonra telefonu elime aldım.

Sahildeki evimin konumunu haritadan bulup paylaş kısmından jungkook'a attım.

kook❤️‍🔥____________________

Jisoo:
*Konum*

Eğer 1 saat veya 2 saat içinde burada olmazsan, seni bir hayır ile hayatımdan uğurlayacağım.

Tik tak zaman geçiyor ve ben seni bekliyorum kook

___________________________________________


Nasıldı? Görüşlerinizi ve hikayenin nasıl bir akışta olmak istediğinizi , fikirlerinizi bu yorumlarda bekliyorum :*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nasıldı? Görüşlerinizi ve hikayenin nasıl bir akışta olmak istediğinizi , fikirlerinizi bu yorumlarda bekliyorum :*

Oy vermeyi unutmayın 💞

MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin