Yazar tarafından
Bebek doğalı neredeyse 3 saat geçmişti sezaryen ile doğan bebek şu anlık durumu iyiydi ama bir jisoo için aynı şey söylenemezdi. Fazlası ile kan kaybı yaşayan jisooyu son zamanlarda sezaryen doğuma almışlardı. Jungkook haberi alır almaz koşarak elindeki çilekler ile hastaneye koşmuştu. Jisoonun olduğu katı bulup çocukların yanında gitmişti. Koltukta baygın bir yoongi yi beklemiyordu şuan ona bakamayacak kadar heycanlıydı.
Gelen adım sesleri ile herkes arka tarafa bakmıştı Lisa ve taehyungu kimse beklemiyordu.
Şuan kimse onları takamayacak kadar heycanlıydı
Sonunda kapısı açılan ameliyathane nin önüne doğru koştu jungkook hemşirenin kucağında ki miniği yavrusunu görünce dayanamadı ve gözünde ki damla çileğin poşetine çoktan düşmüştü." Jeon bebek tahlilleri yapılacak ve odaya alınacaktır" demesi ile hemşire doktorun dediği ile kucağında Jungkook ve jisoonun bebeği ile yürümeye başladı.
Jungkook ise ameliyathane kapısına bakmaya devam etti. Jisooyu bekledi
" Eşim nerde?" Jungkookun sesi ile doktor kendisini buna zorlayarak jungkookun ellerini tuttu.
" Bay jeton jisoo zorlandı bünyesi düşündüğümüzden zayıf çıktı son dakikada mecbur sezeryana almak zorunda kaldık ama kanamasının azalmasına engel olamadık. Bayan kim'i sezeryana almadan imzasını aldık öncelik olarak çocuğunu seçti. Şuan elimizden geleni yaptık şuan yoğun bakımda " doktorun söyledikleri ile etraf ölüm sessizliğine döndü.
Jisoo çocuğunu kendinden önce tutmuştu, jungkook ile olan yavrusunu herşeyden önce tutmuştu kendi canından mı vazgeçmişti?
Yeni yeni ayılan yoongi jungkookun konuşmadığıni anlayarak onun yanına geldi " nasıl yani iyileşecek ama değil mi?"
Doktordan gelecek olan cevap herkesin kalbini gümbür gümbür attırıyordu en çok ta jungkook.
Doktor eliyle jungkookun omzunu sıkarak "kendinizi hazırlayın bay jeton"
İşte şimdi etrafa bir bomba düşmüştü. Jungkookun jisoo için aldığı çileklerin aldığı poşet soğuk zemin ile buluştu. Çilekler asansörlerin kapısına kadar yuvarlandı. Jungkook , jungkook Şuan kavrayamadı ne olduğunu anlayamadı bu bir şakaydı değil mi?
Jisoonun her zaman yaptığı şakalar dan biriydi değil mi?
Jungkook yanındaki yoongiye dönerek " olum şaka yapıyor demi jisoo şaka yapıyor değil mi" yoongi hemen sulanan gözleri ile kendini sallayan jungkooka baktı. Hiç bir şey söylemedi küçüklükten beri beraber yürüdüğü jisoo gerçekten ölecek miydi?
" Lan olum olmaz lan jisoo bırakmaz değil mi bizi beni çocuğunu eşini hayatını bırakmaz değil mi?!" Jungkook herkesin yakasına yapışarak bunu soruyordu kendine gelemiyordu kabullenemiyordu.
Merdivenlere oturmuş taehyung jungkooktan farklı değildi sevdalısı yıllardır bıkmadan sevdiği jisoo . Aşkı olan jisoo, yaralı aşkı olan jisoo , canı olan jisoo gerçekten ölecek miydi?
Hayır hayır bunu kaldıramazdı hiçbiri kaldıramazdı. Taehyung yavaşça kolu ile ağzını kapatarak hıçkırıp ağlamaya başladı.
Jungkookun şimdiden gözleri kızarmıştı. Kıpkırmızıydı. Herkes ölüm sessizliğindeydi.
Ses gelmesi ile herkes merdivenlere baktı bebeği götüren hemşire onlara bakması ile kalbi biraz agrimisti bu işte çok fazla böyle olay görüyordu.
Sonunda hemşire kendine gelip jungkooka bakmaya başladı " bay jungkook, jeon bebeğin işlemleri tamam imzanız gerekiyor alt kata gelin lütfen"
Hemşire bu tabloyu bırakıp jeon bebeğin yanına gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Teen FictionZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...