BÖLÜM 21

128 9 10
                                    

Kafam çok karışıktı. Bir sürü rahatsız eden düşünceler vardı. Namjoon oppa bugün beni bir parka çağırmıştı aslında ona başımın ağrıdığını söylesemde acil olduğunu dile getirmişti.

Yakında bir park olduğu için hemen konuşup gelecektim. Sahi gecenin köründe konuşmak istemesi de ayrı bir davaydı.

 Sahi gecenin köründe konuşmak istemesi de ayrı bir davaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme hemen bişeyler atıp çıktım.

Gördüğüm 7/24 marketten dondurma alıp çıktım en azından oraya kadar yürürken biterdi.

Arakadan gelen adım sesleri beni bu saatte korkutmaya yetmişti ben hızlandıkça daha da hızlandı. Tamam koşma zamanı. Koşarken aynı zamanda " oppa" diyerek namjoon oppamin duymasını istiyordum. Arkama bakayım bir kerecik dedim ve gördüğüm şey ile dondum kaldım.

Ben bir köpekten kaçıyordum!

Köpeğe yaklaştıkça anladım bu yeontan di taehyung'un köpeğiydi. Onu kucağıma alıp parkın girişinden girdim hem namjoon vardı hem de ayakta fır fır dönen taehyung.

" Hey gerizekalı hayvanın burada". Sesimin gitmesi ile ikisi de bana döndü. Anında yanıma gelerek köpeğini kucağımdan söküp aldı ve alırken göğsüme elledi! Bildiğiniz göğüsüme!

" Yavaş olsana be! Tacizci sapık!" Dediğim ile kasları havaya kalkan taehyung tam birşey diyecekti ki namjoon onu iterek beni omuzumdan tuttu yürütmeye başladı " konuşacağım şeyler var" durum ciddiydi en son jungkook ile böyle bir durum yaşamıştım.

Anında geriye çekilmem ile az kalsın yere yapışıyordum. Çünkü salak tae tişörtümden çekmişti beni" sen gidiyorusun ufaklık hyung'un senle konuşacak bir şeyi yok benimle var " noluyor amına koyayım?

" Ayrıca kim jisoo sevgilinin yanına gitsene gecenin köründe iki tane erkek ile burada olman ne kadar doğru hem?" Beyinsiz adam

Namjoon oppa taehyung'u tutup " tamam ilk seninle konuşacağım kıza bulaşma "

" Ay dur bir dakika oppa bu akıl yoksulu bana ne demeye çalışıyor ben olayı kavrayamadim?" Bunu dememle taehyung sırıtararak bana baktı

" Gayet açık ve net bir şekilde ifade ettim bayan kim" hahahaha bayan kim?

" Seni varya boğarım şuracıkta " cidden ama bak sebepsizce sinirlendirdi

" Durun bı susun ben jisooya bişey soracağım " namjoon oppa artık de ya

" Söyle oppa"

" Oppan değil o senin" sinirli taehyung'a iyice sinirlendim ama takmadım

" Seni rahatsız eden biri var mı? Yani telefondan sasaengler gibi ama biraz ilerisi" nerden bildin amına koyayım

❤️‍🩹

MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin