BÖLÜM 19

131 9 14
                                    

' dünyayı bırak ben bile korkuyordum sevginden'

Şirkete gelmiştim. Habersiz yaptığım bu haber beni ve herkesi zor duruma sokmuştu. Başkan karşımda bana azar çeksede bir halt diyemiyordum.

" Tamam sakin olacağım çık dışarı jisoo sonra daha etraflı düşünüp konuşacağız" beni nazik dille kovmasi ile çıkmıştım. Bu sıralarda taehyung ve jungkook'un arasında ki gerginlik medya ya da yansımıştı tek onla kalmayıp beni linç edenlerde vardı ikisinin arasını bozan sürtük diye.

Her ne kadar şey yapsamda benim de duygularım var alınabilirim üzülebilirim kimse bunu düşünmüyordu. Telefonuma mesaj gelmesi ile telefonuma baktım. Ben bu numarayı engellenmemiş miydim?

Bilinmeyen numara
Sahi sen anlamadın jisoo. Telefonun benim de telefonum engeli kaldırmam bir dakikamı almaz.

Tamam siktir korkuyordum artık. Bunu başkana söylemek için odasına doğru yürümeye başladım. Art arda gelen mesajları merdiveni çıkarken rahatsız etmesi nedeni ile mecbur mesaja baktım.

Bilinmeyen numara
O odaya gitmemelisin bence...
Yoksa annen ile Baba'nın haberlerini yaysam mı? Nedersin?

Buradaydı! Etrafa bakarken gelen mesaja baktım

Bilinmeyen numara
Hayır hayır beni bulamazsın ben istemediğim sürece.
Takıntılı bir manyak gibi gözükebilirim

Me
Zaten öylesin

Bilinmeyen
Evet.

Neyse konumuz bu değil. Sana bir hafta veriyorum her şeyin tadını çıkar. Jungkook dan ayrılacaksın başka bir şey sikimde değil benimle olacaksın ister kabul et ister etme ölüm veya dirin benimle olacak.

Asla kitaplarda ki mal değildim. Karakola gidecektim elbette.

❤️‍🩹

İfademi vermiştim telefonumu bir süreliğine almışlardı. Beni merak etmemesi için jungkook'u haber etmeliyim. Yurda doğru giderken marketten Lisa'yı aldım ve devam ettik.

" Lisa" bunu dememle elindeki içeceği açmayı bırakan Lisa bana baktı.

" Sence yanlış bir yolda mıyım? Birilerinin tavsiyelerini falan almalıyım yoksa kafayı yiyeceğim" cidden ama ne yapacağımı bilmiyorum şu 1 haftadır yediğim yemeklerde tat yok, uyku düzenim yok, his yok içimde bir şey çökmüş gibiyim. Her ne kadar jungkook'un yanında rahat ve mutlu görünsemde gerçekler aksisiydi. Onunla mutluydum evet ama bir sıkıntı da vardı içimde. Klişe bir hayat yaşamak istemiyordum.

" Unnie sen iyisini bilirsin benim tavsiyelerime gerek yok. Bende ne diyeceğimi bilemiyorum ki. Gün geçtikçe hepimiz birbirimizden kopuyoruz. Sen bizden kopuyorsun bilmiyorum sonumuz ne olacak "

❤️‍🩹

Yurda geçince jungkook'u haber etmiştim. Lisanın telefonunu alıp Instagrama girdim fotoğraf paylaşmak istiyordum.

 Lisanın telefonunu alıp Instagrama girdim fotoğraf paylaşmak istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİC DROP / / Vsoo •sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin