Ufak bir utanma seansından sonra yana yatmıştım. Şuan bagajda Jin ile taehyung'un arasında yatıyordum fanlar bunu bile ne povlar çıkartırdı haa
Arabanın durması bagajın açılması ile temiz havayı iliklerime kadar çekip Jin ' i arkaya itip onlardan önce çıktım.
" Yoongi telefonu önde unutmuşum bı baksana magazine falan bişey var mı?"
Yoongi telefonda uğraşırken diğerleri de bagajdan çıkıp yolun kenarında bir banka oturmuştuk. Bir anda gözümün önüne resmen perde inmişti eşofmanın şapkası!
Kafamı kaldırıp bunu yapan Jungkook'a baktım " eee şimdi biri görmesin falan diye yoksa güzel kızsın tabi yanımızda gözükmen güzel olur ama sen rahatsız olursun o yüzden görmesinler diye çektim yani yüzünü kapatmak için değil o manada değil yani-" ellerimle sus işareti yaparak
" Anladım jungkook düşündüğün için teşekkür ederim "Jungkook tıpkı bir kız gibi elini öne atıp indirdi " ay canım ne demek jisoo-shi biliyorsun temiz kalpliyim"
Ona gülerken yandan gelen yoongi nin sesi ile ona döndüm " senlik sıkıntı yok görmemişler ama Bts'in yanındaki kız kim diye paylaşmışlar bazı fanların yaptığı dedektiflik sonucu sen ve Lisa baş şüphelisiniz tabi"
" Ya anlamıyorum kardeşim ben kendime arakadan görsem böyle hayatta tanımam bunlar profesyonel ya" ya valla taniyamazdim kendimi.
.
Şuan ne mi yapıyordum geldiğimiz eğlence merkezinde trambolin olan ama içi kare sünger ile dolu olan bir havuzda jungkook'u sağ elimle diğer sol elimle jimin'i boğuyordum. Bütün hıncımı bu gariplerden çıkarıyordum ama pişman değilim yine olsa yine yaparım yani kikikiki.
(Bunun gibi bir şey)
" Jisooyaaaaaaaaaaaa" sağır olan kulağımı tutup ışık hızında oradan çıktım çünkü ağzıma -
" Yeminle çocuk gibisiniz ya" bizi gülerek izliyen Jin , yoongi ve taehyung'a baktım.
" Bugün beni sinir ettiler hakkettiler!" Bu dediğimin ardından üçlü gülerken arkadsn Jungkook'un sesini duymam ile ona döndüm
" Yalancı karı seni biz hiç bişey yapmadık malum gününde falan mısın sen?" Dediği ile yüzüm kızarırken herkes utanmıştı jungkook hariç
" Bana bak beni getirtme oraya yine alırım ayağıma" dediğim söz ile hemen arkama dönüp " ne kadar uyumlu kafiyeli çıktı gördünüz müü?"
" Evet jisoo espri yeteneğin gelişmiş" jungkook onlar yerine cevap vermişti.
" Bana bak velet o bebek yağı sürdüğün vücudunu mahvederim ayağını denk al"
Bunu demem ile jungkook ihaneti tattı.
" Jiminnnnn!" Tabiki jimin söylemişti bana bir gün telefonla konuşurken bubsalak jungkook ile ne yapacağını ve onu bunu yaparken yakaladığını sahneye çıkmadan bilerek düğmelerini kopardığıni söylemişti başta şaşırsam da sonra o kişinin Jungkook olduğunu hatırlattım kendime.
" Ohooo ben daha neler biliyorum mesela sahneden önce -"
"Jisoo beni öldürür sus lütfen tanrı aşkına " ah jimin başına geleceklere hazır ol
" Sahi Jungkook çok fenasın ha düğmeleri koparmak falan ahahaha" benimle birlikte arkadaki üyeler şaşırırken çekilmem ile neye uğradığımı şaştım.
Jungkook beni aşağıya çekmişti ve beni boğuyordu!
" Yaaaaahhh jungkook shi"
" Yardım edin lan"
"Elbet işiniz düşecek".
"Göreceksiniz bende size yardım etmeyeceğim"
" Şerefsiz jungkook!"
" Çek elini çek bak vallaha ısırrım "
" Tırnaklarımı yeni yaptırdım seni aptal!"
" Ah jisoo shi çek tırnağını"
" Hakettin hayvan al sana"
" Bana bak çirkef karı o tırnağı kırarım"
Aniden gelen ufak sızı ile tırnağımi kırdığını anladım. Jungkook sen şimdi öldün.
" Jungkook!" Sesim her yerde yankı yaparken Jungkook için telaşa düşen üyeler de havuza atladı.
Sonuç olarak içinde yatıyorduk şuan ve cam tavandan gökyüzünün muazzam güzelliğini izliyorduk.
Aşırı yorulduğum için ve sojunun etkisi ile uyaya kalmış olabilirdim.
Arkadaşlar lütfen oy atmayı ve arkadaşlarıza bu hikayeyi önermeyi unutmayın! Çok güzel bölümler bekliyor bizi ^•^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİC DROP / / Vsoo •sookook
Genç KurguZaman geçtikçe bu denli şeylere kafa yoracağımı bende bilememiştim veya bu denli delireceğimi. Bir sürü kitaplar okudum mutlu biten de mutsuz biten de. mutlu bitse daha kırgınlıklar pişmanlıklar doluydu. Ben bunu yaşamak istemiyordum. Mutsuz da olsa...