𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 19 🎭

25 4 3
                                    

#underworldlovestory

𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 19

" 𝘚𝘒 අපිට ප්ලැන් එකක් ඕන... හෙට රෑ 𝘋𝘞 ගැන්ග් එකයි 𝘙𝘉𝘎 ගැන්ග් එකයි එකතු වෙන්න හදන්නේ.... ඒ වෙලාවට අපි ඇටෑක් කරලා අනිවාර්යයෙන් ගැන්ග් දෙකෙන් එකක් ක්ලොස් කරන්න ඔනී.. " 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 කිව්වේ හත් දෙනාම මීටීන් රූම් එකට ආවට පස්සේ..

" ඒත් 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 කොහොමද ඕක ගැන දැන ගත්තේ අපේ කිසිම ස්පයි ඩීමන් කෙනෙක් 𝘋𝘞 ගැන්ග් එකේ නෑ නේ..." 𝘒𝘛 ඇහුවේ ටිකක් පුදුමෙන් ... මොකද 𝘴𝘱𝘺 ඩීමන්ලා කීහිප දෙනෙක්ව 𝘋𝘞 ගැන්ග් එක ඇතුලට දාන්න හැදුවට ඒ හැම උත්සාහයක්ම අසාර්තක වුනේ එයාලා ඒ හැම ස්පයි ඩීමන් කෙනෙක්ව මරලා 𝘋𝘋 ගැන්ග් එකේ ජැක් පොට් එක වුනු 𝘔𝘏 ( 𝘔𝘌𝘕𝘛𝘈𝘓 𝘏𝘖𝘚𝘗𝘐𝘛𝘈𝘓 මතක නේ කලින් චැප්ටර් එකක කිව්ව් ) එක ලගට ගෙනත් දාලා තිබ්බ නිසා ....

" නෑ නෑ 𝘙𝘉𝘎 ගැන්ග් එකේ ඉන්න අපේ ස්පයි ඩිමන්ලාගෙන් මන් දැන ගත්තේ..." 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 උත්තර දුන්නා

" අපි ඒ ගැන්ග් දෙකම පොඩ්ඩක් ස්‍රප්‍රයිස් කරමූ😌" 𝘒𝘚 එහෙම කිව්වම හැමෝම ඔලුව වැනුවා...

𝘕𝘌𝘟𝘛 𝘋𝘈𝘠
𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵

" ප්‍රින්සස් .... හොද ලමයා වගේ තව ටිකක් ඉවසන්න හරිද? මන් පොරොන්දු වෙනවා ඔයාගෙන් හංගන දෙවල් ඔක්කොම ඉවර කරලා ඔයාට අපි හැමදෙයක්ම කියනවා කියලා හොදද.... අපි උදේ වෙද්දි එනවා එතකම් අජුම්මායි ගෙදර පරිස්සමෙන් ඉන්න ....

ඒ වගේම ඔයා බය වෙන්න එපා ඔයාගේ අයියලා හත් දෙනා කවදාවත් නරක වැඩ කරන්නෑ .. මේ ලොකූව විශ්වාස කරන්නකෝ..." ජින් පීහුව බලාගන්න අජුම්මගේ ගෙදරට ඇවිත් පීහූ ගෙට යන්න කලින් නවත්තගෙන කිව්වේ.. පීහූ එයාලා ගැන වැරදි මතයක් හට ගනී කියලා බයෙන්...

" ලොකූ ඩෝන්ට් වොරී.. මන් මගේ අයියලා හත් දෙනා විශ්වාසයි 😌 .. ඔයාලා කවදහරි මේ රෑට යන ගමන් , හිටපු ගමන් දවස් ගනන් අතුරුදහන් වෙන ඒවා හැමදේම කියනකම් මන් ඔයාලගෙන් අහන්නෑ....

දැන් ඔයාලා පරිස්සමෙන් ගිහින් පරිස්සමෙන් එන්න " හැමදාමත් වගේ පීහූ නොදැන හිටියත් මෙයාල යන ගමන කොච්චර භායානකද කියලා ඒත් " පරිස්සමෙන් ගිහින් එන්න " කියන වචනේ නිසාම එයාගේ අයියලා හත් දෙනා පරිස්සමෙන් ආවා ...

UNDERWORLD LOVE STORY ᴼᵀ7 | 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄 |Where stories live. Discover now