𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 12 🎭

25 4 0
                                    

#underworldlovestory

𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 12

එතකොටම වගේ රෙඩ් ජොකර්ස්ලාගේ වෙහිකල් පිටිපැත්තෙන් එනවා දැක්ක 𝘚𝘠 ,

" 𝘒𝘛 ඉකමන් කරන්න රෙඩ් ජොකර්ස්ලා එනවා යකෝ " කියලා කෑ ගැහුවා..

" හරි හරි ගස් ටික අයින් කරා.. ඉක්මනට යමූ.. කීයටවත් ඔකුන්ට වෙපන් ලෝඩ් එක දෙන්න බෑ අරස්සො " 𝘒𝘛 එහෙම කියලා වෙහිකල් එකට ගොඩ වුනා..

" අරස්සෝ " 𝘚𝘠 සහා 𝘐𝘚 දෙන්නම එකට කිව්වා

ඊට පස්සේ රෙඩ් ජොකර්ස්ලා ලං වෙනවත් එක්කම 𝘋𝘋 ලගේ කන්ටේනර් සහා වෙහිකල් ඉස්සරාහට ඇදුනා.. පාරේ දෙපැත්තේ කැලැවේ ඇතුලෙත් රෙඩ් ජෝකර්ස්ලා ඉන්නවා කියලා තුන් දෙනා දැක්කා..

" 𝘐𝘚 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘪𝘥𝘦𝘢 " 𝘚𝘠 කෝල් එකෙන් එහ්ව්ම කිව්වම ,

" මොකද්ද අයිඩියා එක ... " 𝘐𝘚 ඇහුවා..

" අපි දෙන්නා කන්ටේනර් දෙක උඩට නගිමූ ... උඩ ඉදම් ෆොරෙස්ට් එකේ ඉන්න ජෝකර්ස්ලාට ශූට් කරමූ.. "

" සුපර්බ් 𝘚𝘠 නියම අයිඩියා එකක් නේ ඒත් අපි වෙහිකල් එක නැවැත්තුවම උන්ට ලේසී වෙනවා නේ ඒ නිසා වෙහිකල් යන ගමන්ම අපි කන්ටෙනර් පෙට්ටි උඩට නගිමූ "

" හරි එහෙම කරමූ "

𝘚𝘠 ගිය වෙහිකල් එකේ උඩ ග්ලාස් එක ඔපන් කරලා ඒකෙන් ඔලුව දැම්මා විතරයි ජෝකර්ස්ලා ශූට් කරා..

" අම්මෝ මුන් නම් එපා වෙනවා රෙද්ද 😒 ඩැනී මන් උඩට නගිනකම් පොඩ්ඩක් උන්ගේ අවදානේ වෙනස් කරනවද?.. " 𝘚𝘠 රවාගෙන ඇහුවා..

"හරි මැඩම් " ඩැනී එහෙම කියලා වෙහිකල් එකේ දොර ඇරලා ගන් වලින් ශූට් කරා එතකොට අර ජෝකර්ස්ලා ත් ඩැනීට ශූට් කරා..

ඒ අතරේ 𝘚𝘠 වෙහිකල් එකෙ බොනට් එක උඩට ආවා අඩි දෙකක් විතර ඉස්සරාහායින් කන්ටේනර් වෙහිකල් එක ගමන් කරේ.. 𝘚𝘠 එයාගේ ගන් එකේ පටිය බෙල්ලෙ දාන් ගන් එකපිටි පැත්තට කර්ගෙන බොනට් එක උඩ ඉදම් කන්ටේනර් එකේ තියෙන බාර් දෙක අල්ල ගන්න පැන්නා...

𝘐𝘚 ට නම් ලේසියෙන්ම එයාගේ වෙහිකල් එක ඉස්සරහා යන කන්ටේනර් එකේ බාර් දෙක අල්ල ගන්න පැන ගන්න පුළුවන් වුනා.. එයාත් ස්නයිපර් එක පිටිපැත්තට කරන් කන්ටේනර් එක උඩට නැග්ගා.. නැග්ගා විතරයි කෙල්ලගේ කන ලගින් බුලට් එකක් ගියා.. කෙල්ල පොඩ්ඩක් ශොක් වුනා ඉතිම්..

UNDERWORLD LOVE STORY ᴼᵀ7 | 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄 |Where stories live. Discover now