𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 05 🎭

33 6 0
                                    

#underworldlovestory

𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 05

කෙල්ලො තුන් දෙනා තමන්ගේ ඩීමන්ලා එක්ක ක්ල්බ් එකෙන් යන්න එලියට එනකොටම එලියෙදී හම්බුනේ... 𝙳𝚆 ලාගේ මක්නේ ලයින් එක

කෙල්ලො තුන ඒ තුන් දෙනාව ගනන් නොගන යන්න හදද්දී ,

" ආව්ස් 𝚅 බලහන්කෝ මේ කවුද ඉන්නේ කියලා..😂" 𝙹𝙼 එහෙම කියලා 𝚟 ට හයි ෆයිව් එකක් දැම්මා 🖐️ ..

" මේ ඕයී වෙන දවසක තමුසෙලා එක්ක ෆයිට් එකට එන්නම් අද බෑ " 𝙸𝚂 එහෙම කියලා ගනන් නොගෙන යන්න හදද්දී 𝚓𝚖 කෙල්ලගේ අතින් ඇදලා ආපාහූ හිටපූ තැනට ගෙනාවා ඒ සෙනෙන් 𝙳𝙳 ලගේ ඩීමන්ලා 𝚓𝚖 ටයි 𝚟 ටයි 𝚓𝚔 ටයි ගන් වලින් ටාගට් කරා...

𝙺𝚃 අතින් සන් කරාම ගන් ටික ආපාහූ පහලට දැම්මා..

" හොදට අහාගනින් තොපි එක්ක 𝙵𝙸𝙶𝙷𝚃 කරන්න මන් බොහොම කැමති .. ඒත් මේ වෙලාවේ බෑ අරස්සෝ " 𝙸𝚂 𝚓𝚖 ගේ ජැකට් එකේ කොලර් එකෙන් අල්ලන් කියලා .. ඊට පස්සේ ජැකට් එක ගසලා ඇහැකුත් ගහලා ඉස්සරහාට ගියා.. 𝚓𝚖 ගල් වෙලා බලන් ඉන්නවා..

𝚜𝚢 සහා 𝚔𝚝 𝚟ටයි 𝚓𝚔 ට ඇහැකුත් ගහලා බයික් වලට නැග්ගා..

𝙰𝚃 𝙳𝙳'𝚜 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖

කෙල්ලො හතම හිටියේ එයාලගේ පොට් එකේ තියෙන මීටීන් රුම් එකේ ..

" මන් කිව්ව නේද ප්‍රශ්න දා ගන්න එපා කියලා " 𝚙𝚢 අත් දෙකත් බැදගෙන කියනවා.

" අහන්නකෝ ඔන්නී.. අපිට " 𝙺𝚃 වෙච්ච දේ පැහැදිලි කරන්න හැදුවත් 𝚙𝚢 අත දිග් කරලා 🖐️ නැවැත්තුවා

" මේ ලාස්ට් චාන්ස් අරස්සෝ "

" අරස්සෝ ඔන්නී 😘 "
𝙸𝚂 එහෙම කියලා ෆ්ල්‍යින් කිස් එකකුත් එව්වා..

ඊට පස්සේ හතම ගියේ වදකාගාරේට ඒ වෙද්දි අර මිනිහාව පුටුවක ගැට ගහලා..

QUEEN , KS , SK ,AK , IS පස් දෙනා පුටුවෙන් වාඩි වෙලා ඉද්දී KT , SY දෙන්නා අර මිනිහා ඉස්ස්‍රහා පුටුවකින් වාඩි වුනා..

ඒ මනුස්සයට සිහියක් තිබ්බේ නෑ..

" ඩැනී අර උණුවතුර එක හලන්න "
SY(සයූ) ඩැනීට කිව්වම පැත්තක නටමින් තිබ්බ උණුවතුර එක ඩීමන්ලා දෙන්නෙක් උස්සන් ඇවිත් අරුව නෑවීලා යන්න හැලුවා..

UNDERWORLD LOVE STORY ᴼᵀ7 | 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄 |Where stories live. Discover now