A zatímco Ashley zděšeně, ale je podstatné říct, že dost obratně, uskakovala dvěma raplům, kteří ji chtěli mermomocí chytit, Newt těžce dopadl na kolena vedle Thomase.
Byl tam odvlečen jedním z Neganových kamarádíčků. „Jsi v pořádku?” zeptal se Thomas ustaraně svého kamaráda, který stále popadal dech.
Zakroutil hlavou a odplivl si. „Co je to za grindy?” zavrčel a podíval se směrem k hloučku.
„Hlavně jestli tě neškrábli, kluku, to by byl malér,” houkl k němu Jorge, předklonil se, aby na Newta viděl a následně už nadával chlápkovi, který ho bouchl do temene čepelí pistole se slovy, že se má narovnat.
„Takhle se vždy chováte k hostům, frasně?” zaječela Ashley, která momentálně znovu ukončila a dívala se směrem na Negana. Ten se škodolibě zachichotal a v momentě, kdy Ashley chtěla udělat další krok, vystrčil nohu svojí a zapříčinil tím, že se Ashley svalila na zem.
Všichni, kteří tvořili kroužek, se hýkavě rozesmáli. „Tak a co budeš dělat teď, hrdinko?” vyjíkal ze sebe jeden z nich, načež se všichni zase rozesmáli.
Dvojice raplů se nahrnuli k ní a začali se na ní sápat jeden přes druhého. Ashley zaječela a vší silou držela hrudník jednoho z rapla, který nad ní visel a dělily ho od ní jen její natažené ruce.
„Musíme ji nějak pomoc,” vydechl Pánvička po dívčiném zaječení.
Ashley, které teď kapaly na obličej hlenovité s krví smíšené sliny se zaškaredila. Pak vší silou vymrštila svůj loket, který našel svůj cíl v obličeji, a koleno, která zakotvilo někde mezi kyčlí Rapla.
V dalším momentě byla hned na nohách, ale hned se u ní motal rapl druhý. Než se stačila vzpamatovat a přeběhnout na druhou stranu kroužku, sápali se na ni už zase oba dva.
Rozmáchla se a silně udeřila jednoho z nich do tváře. V hloučku to nespokojeně zabučelo. Rapl zaklopýtal o pár kroků dozadu. Jeho hlava teď byla pootočená na jednu stranu. Mezi směsicí vší špíny a zaschlé krve se našla i ta nová, která mu tekla z nosu.
Ashley někdo strčil zezadu do zad a strčil ji tak doprostřed dění. „No přece tam nebudeš jen tak stát ne?”
Rána, vypadalo, že rapla naštvala ještě více a rozběhl se k ní mnohem více agresivněji. Sotva pár centimetrů před ní se ale zastavil a svalil se k jejím nohám.
Ozvaly se dvě rány. Oba dva raplové se skáceli na zem a ona zmučeně vydechla. Nestačila cokoliv říct, když někdo zaburácel: „Co se to tady sakra děje?!”
Podívala se chlapce před sebou a teď zase vydechla překvapeně. Tak počkat!
„Tak já ti řeknu, co se tady děje, kluku!” řekl hlasitě Negan nazpět a ozvalo se podporující zavýsknutí. „Tihle sem přijdou, že tu chtějí jen chvíli pobýt, tak moje čistá duše jim to umožní, jen proto, abych zjistil, že jsou od Zlosinu!”
„Cože?” řekla zmateně Ashley. „My ale nejsme od Zlosinu!”
Negan si odfrkl a podíval se na chlapce před sebou. „Vidíš? Zase lže! Tamten chlápek mluvil o zóně B a tak mi to nedalo,” řekl a ukázal na Jorheho, který se teď šklebil jejich směrem. „Nevědomě si totiž vykopal hrob, když to řekl,” začal. „Nedošlo mu, že odtamtud jsem totiž taky. A moc dobře vím, že to město je skrz na skrz prolezlý Zlosinem. Poslal jsem Mikea s Oliverem ať se jdou podívat odkud přišli a hádej co nenašli! Prasnej berg Zlosinu!” vyprskl.
Ashley sprostě zaklela a následně se podívala do očí chlapci, kterého moc dobře znala. Podle pohledu, který ji moc dobře oplácel věděla, že on si ji vybavuje dost jasně. A dost jasně si pomatuje vše, co jim řekla.
„Ashley?” blondýnka vykoukla zpoza chlapce. Měla na sobě špinavé oblečení a obličej měla ušmudlaný. Blonďaté vlasy měla teď delší, na místech zacuchané do mastných dredů. „Co tady děláš?” zeptala se nevěřícně a koutky zvedla do smutného poloúsměvu.
„Jak jsem řekli už předtím. Potřebujeme jen někde nabrat síly. Míříme do Denveru.”
Kaira s Joffrym si ji nedůvěřivě prohlédli. Oba moc dobře věděli, že k zlosinu patří. Byli a navždy budou jeho součástí. To je něco, co ani jeden z nich ze své duše nesmaže. I kdyby se snažili jakkoliv, Zlosin vždy bude jejich součástí.
„Rozpusť to,” přikázal Joffrey.
„Prosím?” zeptal se nevěřícně Negan. „Copak jsi zapomněl, co děláme se zrádci?” zeptal se.
„Řekl jsem, rozpusť to. Odeberte se někam pryč, ať vás nevidím! Nemáš sebemenší právo tady rozkazovat. Nikdo z vás,” řekl a porozhlédl se po jeho kamarádech. „A teď padejte, nedělá mi žádný problém vás tady všechny do jednoho postřílet. Vypadněte.”
„Ty tady nemáš taky co rozkazovat!” vykřikl na něj. „Jestli si tady chceš hrát na vůdce, takže tě asi zklamu, ale žádnej tady není! A kdyby jo, tak ty to rozhodně nejsi,” řekl Negan. Joffreyemu v tu chvíli přetekl kyblík s trpělivostí a zmáčkl poušť na své brokovnici.
Kulka prolétla kolem ucha Negana, který sebou zděšeně trhl a proletěla skrz hrdlo jednoho z raplů. Ten se okamžitě skácel dolů. Z hrdla mu přímo stříkala krev, ale ačkoli si ránu přidržoval rukama, krev proudila dál. Nebylo mu pomoci.
„Příště to budeš ty samotnej, kdo to schytá,” zavrčel Joffrey.
„Toho budeš litovat, kluku!” vyprskl Negan a otočil se. Něco pokynul svým kamarádům, načež začali všichni sborově odcházet.
Pak svůj zamračený výraz přesunul k Ashley a zbytku placerů. „Měli bychom si promluvit,” řekl načež Ashley váhavě přikývla.
***
„Kamarády si našla, jak vidím,” ušklíbl se Joffrey mezitím co ona na něj bezvýrazně hleděla.
„Jaký kamarády? Co to plácá za plopáky, kdo to je?” zeptal se nechápavě Pánvička.
Ashley si povzdechla. „To je Kiara a Joffrey, říkala jsem vám o nich, pomatujete?” zeptala se. „Dostali mě do zóny B.”
„Jo přesně,” řekla Kiara. „Tak co kruci děláš tady?”
„Mohla bych se zeptat na to stejné.”
„Negan říkal pravdu,” začala. „To město bylo zaplavený Zlosinem píď na píď. Pár týdnů po tom, co jsme se rozloučili se to vše zhoršilo. Chytili skoro každýho. Ještě s několika lidma jsme odtamtud utekli. Zlosin nenávidíme víc než kdokoliv jiný, vyhýbáme se mu a nechceme mít s ním nic společného.”
Ashley se nad posledním tvrzením zamračila, protože jestli někdo, kdo může nenávidět Zlosin, jsou to právem oni. „My moc dobře víme, že vy, ačkoli jste nějací pokusný králíci, nejste oni, ale jim to nevysvětlíš,” začal Joffrey. „A právě proto budete muset odejít. Hned ráno. Tamta budova je obchodní středisko, Kiara vás tam vezme, v obchodu s nábytkem se určitě najde několik volných postelí. Za Negana se zaručím. Mile rád bych mu ušmikl koule. Poslední dobou se chová, jako kdyby měl v hlavě vymleto, ” řekl a ušklíbl se.
„Tak pojďte,” zvolala na ně Kiara a mrkla na Thomase, který se tvářil jako včela z jara. „Ty jsi se teď probral z transu nebo co?”
Kamarád se zaškaredil. Byl by něco řekl, ale Ashley ho umlčela, když ho svým prstem dloubla mezi žebra a dala mu jasně najevo, že pro jednou má být zticha.
Krátká spojující kapitola. Ale slibuji, ono se to rozjede.
ČTEŠ
Nevzdávej se, prostě běž! (TDC Fanfiction)
FanfictionUtekli z Labyrintu. Prošli Spáleništěm. Spousta z nich zemřelo, jiní je zradili. Přesto všechno jsou tady - mimo spáry organizace, která ovládla jejich životy. Sebrala jim jejich milované a oni doslova zapomněli, kým byli. Jenomže na světě je větší...