Capitolul 21

4.1K 258 21
                                    

Hellena

Asta a fost o idee proastă. Foarte proasta. Ca toate ideile în care mă bagă Sofia, de altfel. Muzica îmi astupă gândurile, și pentru o scurta perioada de timp, reușesc sa ma liniștesc. Sofia se întoarce la locul nostru cu doua pahare colorate. Având in vedere ca eu nu am bani sau acces la ei, este nevoită să plătească consumația din seara asta. Ii iau paharul din mana și sorb rapid din lichidul rece. Îmi face cu ochiul și începe sa se miște încet in loc pe ritmul muzicii.

— Când ai spus că ai auzit de un loc, nu mă așteptam să mă aduci într-un club, Sof!

— Locul asta este cel mai râvnit club din Columbia. Ai noroc că Rafael a avut pile aici și ne-a băgat și pe noi.
Fac ochii mari. Asta nu este bine. Dacă Rafael este implicat, Victor ar putea oricând să afle că suntem aici. Un nod mi se pune în gât imediat ce termin de rumegat gândul asta.

— Sofia! tip autoritar spre ea sa își lase paharul. Victor poate să afle că suntem aici!

Începe sa râdă și ma simt și mai agitata.

— Asta este și ideea, toanto! Trebuie sa afle ca ești aici. Și așa îți voi demonstra teoria mea: este topit după tine!

Strâng tare din ochi sa îmi înăbuș înjuratura ce mi se formeaza pe buze.

— Sofia! Omul ăla a amenințat ca ma omoară dacă încerc sa ies de acolo. Cum poți sa ma aduci în mijlocul unei capcane?

— Oh, termină! Tipul ăla ar face orice pentru tine, mai puțin sa te omoare. Uiți că a încasat un glonț pentru tine?

Nu. Nu uit. Îmi amintesc zilnic. Pentru ca am înțeles ca el ar fi singura persoana de pe lume care ar face-o.

— Cu toate astea, nu vreau sa risc!

Îmi ia paharul de pe masa și mi-l împinge la gura.

— Bea! Distrează-te! Uita complet de toate ideile tâmpite pe care le ai acum in cap. Suntem amândouă, in sfârșit, într-un club. Haide sa profitam, te rog. Vreau sa avem o noapte de neuitat!

Iau paharul și ciocnesc in cinstea dorinței sale. Iau o înghițitură zdravănă din băutură și ma strâmb când simt înțepătura din gât traversând pana in stomac. Îmi
Imita gestul și in scurt timp ne golim paharele. Își așează puțin rochia pe care a împrumutat-o din dulapul meu, apoi ma privesc și eu. Fusta mea pare in regula. Zâmbesc. Îmi face semn cu capul sa mergem pe ringul de dans. Și ca o sincronizare perfecta, din boxe începe sa se audă melodia mea preferata.

Avea dreptate Sofia, locul asta este ceva inedit. Deși este un club in toată regula, mă simt ca într-un alt univers. Deasupra noastră sunt stelele proiectate pe acoperișul de sticla. Podeaua neagra cu particule aurii completează atmosfera. Iar muzica este incredibilă.

După doua pahare frumos colorate, mai târziu picioarele mele protestează sub greutatea corpului meu. Suntem încă pe ringul de dans, dar simt nevoia să renunț. Toată energia mi-a fost epuizata. Dau sa ma retrag la locul nostru, dar Sofia ma implora sa rămân la un ultim dans. Dj-ul pune o melodie lenta, la cererea unui client special si ma strâmb. Detest melodiile lente. O privesc pe Sofia cum își găsește rapid un partener de dans si ma lasă singura. Oare a uitat complet că are un iubit pe nume Yago? Dau din cap când văd mișcările lascive cu care își încânta partenerul de dans.

În pat cu InfernulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum