Unu

2.1K 84 5
                                    

Jaime

Să fi primul an la o nouă facultate  nu-i ușor . Nu cunoști pe nimeni , toți îți aruncă priviri ciudate , și m-ai e și faza în care trebuie să te prezinți .

M-am simțit ciudat în prima zi , plus că , pare dificil să te integrezi . Mă tot uitam cum colegii mei interacționau , deși abea ce făceau cunoștință .

Eu am stat într-o parte , singură ...citeam o carte și așteptam să înceapă primul curs .

Flynn, colegul meu , (care arată și el cât de cât dumnezeiește ) mi-a spus că sunt ciudată cu ochelarii pe nas .

Glumise , dar eu m-am simțit afectată .

M-am prefăcut că sunt ok și că râd la gluma lui proastă .

Nu a mai vorbit cu mine .

Am cunoscut toți profesorii care urmau să-mi predea toate cursurile .

Îmi plăcea profesoara de biologie , era drăguță și tânără . Avusese chiar și o prezentare mișto unde ne-a aplicat despre primele schimbări hormonale .

Clasa a râs , eu nu . Mi se părea destul de interesantă prezentarea .

Aveam câteva întrebări la profesoara de literatură , ( care apropo, arăta și ea bine ) . Așa că, înainte de a ieșii din universitate , m-am îndreptat spre biroul ei .

Țin în mână foaia cu numerele cabinetelor . Încă mă obișnuiesc cu noua schimbare , dacă înțelegeți ce vreau să spun .

Cred că cursul de literatură ar trebui să fie la câțiva metri de cantină . Arunc un ochi în foaia mea , și îmi aranjez ochelarii .

Am găsit , numărul 134 ! .

Am avut dreptate , cabinetul respectiv se află chiar la câțiva metri de cantină .

Mă apropii de cabinet. Dau să bat ușurel , dar ceva mă face să bat în retragere .

Ăla e cumva un... geamăt ? .

Rămân câteva clipe nemișcată . O voce răgușită de bărbat se aude apoi alte gemete ușoare de femie .

O doamne , și-o trag profii ! Oare e legal ? .

— Poate așa îmi măriți nota, domnișoară Brown !

Domnișoară Brown ? .

Ia stai... ăla nu-i prof .

O doamne , profa de literatură și-o trage cu un student !

Oare e permis așa ceva ? Mai știe cineva ,sau eu sunt singura ?

Sunt derutată dar și șocată .

N-am mai întâlnit așa ceva până acum , ar trebui să pârăsc ?

Nu Jamie , idioato, asta ți-ar aduce necazuri ! .

Biineee ...o lăsăm pe altă dată , discuția cu profesoara .

Mă răsucesc pe călcâie , dar brusc îmi sună telefonul .

Firar să fie, nu acum mama !

Cu degetele tremurate încerc să găsesc telefonul .

Sunetele se opresc și brusc e liniște . Rahat, rahat .

Nu răspund la apel , însă când aud clanța , fug repede spre ieșire , și nu mă uit înapoi .

Mason

După terminarea ultimului curs, stau intenționat mai mult pe loc , așteptând ca toți să părăsească sala .

Domnișoara Brown, profa noastră — super sexy — de literatură a tot continuat să-mi arunce ocheade înflăcărate, așa cum și eu mă uitam plin de dorință, după fusta ei.

N-aș spune că este ceva ... ,, ilegal " ci doar, s-ar putea să o regulez de câteva ori după cursuri .

Aștept să iasă și ultimul grup , și după mă ridic în picioare .

Am avut un început de erecție încă de la începutul cursului . Dar acum , s-a transformat într-o tita mai erecția .

— Pot să vă ajut cu ceva , domnule Hall ?

— Da , cred că ar fi ceva , Ashley !

Da, îi spusesem pe nume , pentru că, de ce naiba i-aș mai zice ,, domnișoara Brown ?" I-o trag de săptămâni bune .

— Mason...am stabilit că nu-mi spui Ashley !

— Serios ? Păi scuzați-mă , domnișoară Brown , dar mi-e cam greu să mă concentrez în ultimul timp !

Zic eu și pășesc încet spre ea .

Trage aer în piept și înghite în sec .

Da... încă arde de nerăbdare să i-o trag .

Îmi strecor mâna sub fusta ei, fără rușine .

— Promit că o să fiu mai străduitor data viitoare , domnișoară Brown , știți nu-mi prea convine nota de la testul trecut !

— Atât ai meritat ! ...

Răspunde ea cu voce răgușită.

— ....te rog domnule Hall , ia-ți mâna de sub fusta mea !

— Bine...

Degetele mele ating bumbacul chiloților .

— ...e mai ok așa ?

Palmele ei se sprijină de catedră . Pleoapele i se închid încet pe jumătate . Când deschide gura vocea îi e tremurată .

— Nu ar trebui să se întâmple asta ...

— Știu , dar e chiar distractiv !

Chiar îmi plăcea să o țin pe jar , faptul că am fi prinși, nu mă deranja niciodată , pentru că , la urma urmei , aveam douăzeci și doi de ani , iar ea , deși avea treizeci , tot bestial arăta .

Degetele mele se joacă înăuntrul ei .

— Poate așa îmi măriți nota domnișoară Brown ! ...

Murmur eu iar ea scâncește .

Brusc , ceva ne face să ne oprim . Melodia unui telefon, se aude, chiar.. după ușă .

Rahat !

Mă retrag rapid și plec să deschid ușa . Mă uit rapid în stânga și în dreapta . Văd ceva brunet fugind spre ieșirea universității .

Rahat , din nou , rahat ! .

— Ne-a văzut cineva ?

Întreabă profa disperată .

— Nu , dar cred că a auzit !

— Mason !

Se agită ea .

— Nu-i nimic...

— Pe naiba , o să fiu concediată ! Fă ceva!

Se rastește ea la mine .

— Eu ?

— Da ! Tu ! Fă ceva , prinde persoana aia și convinge-o că nu e ceea ce pare !

— Biineee.... mă duc , sper că măcar să merite !

Mormăi eu și o iau în direcția ieșirii spre universitate .

Mă uit în stânga . Mă uit în dreapta . Nici o căpățână de păr brunet .

Rahat , am belito .

Îmi trec frustrat, mâna prin păr .

Poate nu e așa rău .

Pe cine păcălesc, cineva m-a prins cum îi dădeam orgasm cu degetele,  profei de literatură ! .

Asta...cred că ar putea fi o problemă .

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum