Cinci

1K 71 7
                                    

Jamie

Uneori mă întreb : sunt eu prea impulsivă, sau am de-a face cu oameni incompetenți ? .

Cred că e a doua variantă .

Mă aflu de cinci minute la bibliotecă, așteptându-l pe domnul aroganță , să apară .

Dar nu mai apare .

Mă așteptam la asta , tocmai de aceea am făcut fluturași cu înscrierile pentru clubul de lectură .

Dar n-am să-i folosesc încă , a început să-mi placă să-l joc pe degete pe Mason .

Încă aștept .

Este două fără un sfert , și el nu vine , așa că decid să îmi văd de treaba mea, studiind câte puțin din manualul meu .

Citesc câteva pagini și îmi fac notițe în același timp .

Toată treaba asta e pentru cursul de franceză . Aici , la Oxford , franceza e de B1 sau B2 ....eu , păi eu cred că sunt abea la nivelul A2...sau cel puțin mă chinui măcar să mă mențin acolo .

— Scuze , pot să mă așez aici ?

Ridic capul sperând că e Mason . Dar nu e el . E Flynn.

Chiar voiam să țip la Mason , o merită . Dar nu pot , pentru că nu a venit .

În schimb, Flynn e aici , și artă ca întotdeauna , dumnezeiește .

— Sigur...ia loc , nu mă deranjezi !

— Tare !

Zice el și se așează în fața mea .

Mă uit la ce ține în mână . Ugly Love .

Nu știam că lui Flynn îi place Colleen Hoover cine ar fi știut ? . Totuși , citește , și asta e atractiv .

Decid să mă bag în seamă cu el .

— Nu știam că îți place Colleen Hoover , nu te-am văzut citind în clasă !

— În clasă ? ...

Pare că se gândește puțin.

— ...stai , ești cumva Prescott ?

Uau , cel puțin îmi știe numele de familie .

De fapt, mă cheamă Jamie !

— O da ! Acum mi-am amintit !

Grozav, sunt așa ciudată , până și colegii mei nu-mi știu numele . Îmi ridic ochelarii puțin.

— Da... în fine ...tu de ce ești la bibliotecă ? N-ar trebui să fi în drum spre casă ?

Întreb eu .

Flynn ridică din umeri spunând :

— Probabil, dar mi-am zis să fac o mică oprire la bibliotecă ! Tu de ce nu ești acasă ?

Nu sunt acasă, pentru că , m-am înțeles cu un dobitoc să mă văd la bibliotecă, și el nu a venit .

Îmi țin acest gând doar pentru mine .

— Aceeași situație și la mine ! Voiam să mai fac câteva cercetări !

— Tare , ce cercetezi ?

Ou , ia stai , chiar a întrebat asta ?

Obrajii mei se îmbujorează puțin .

— Păi... doar fac notițe la franceză !

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum