Unsprezece

896 71 5
                                    

Mason

A fost ce-a mai groaznică zi din viața mea . Am descoperit că femeia pe care o iubesc , se vede cu un bulangiu , Jamie tot stătea lângă Flyyn de fiecare dată când făcea curat prin sală , și nici măcar nu se uita la mine , și acum , la antrenamente , aproape că mi-am fracturat brațul !

Rahat , cred că e o zi cu ghinion .

— Ești mai bine ? Poate totuși ar trebui să te duci la asistentă !

Spune Preston , un coleg de echipă .

Refuz . Nu o să cedez în fața durerii , sunt un jucător de hochei , am făcut față la lucruri și mai grele. 

— Sunt bine , mi-am revenit !

Zic eu și îmi pun casca pe cap . Mă ridic de pe bancă și patinez spre ceilalți coechipierii ai mei , care se izbesc ca matahalele .

Hocheiul e un sport dur , nu orice face față . Ce bine că eu nu mă enumăr  printre ei.

Mă avânt pe ghiață , și nu mă dau bătut până ce , pucul nu-i iar între crosa mea . Preston zâmbește văzând că mi-am revenit .  Deși , nu aș putea spune același lucru despre , Jacob , încă se uită chiorâș la mine , deși , habar n-am de ce . Am ani de practică și experiență în hochei , la fel ca el .

Sunt puțin șubred acum, dar este doar o chestiune de timp , și oricum , n-am să las sentimentele să mă doboare .

A da ? Deci nu te deranjează că domnișoara Brown e cu altul ?

Gândul ăsta mă face să-mi pierd din concertare și din nou , umărul mare și masiv al lui Jacob , mă lovește și eu îmi pierd echilibrul .

— CAPUL ÎNAINTE HALL !

Du-te-n mată ! .

— Ai pățit ceva ?

— NU MĂ MAI DĂDĂCIȚI ATÂT !

Urlu eu și îmi scot casca ieșit de pe ghiață . Chestie care bineânțeles , îi atrage atenția antrenorului .

— Hall , înapoi , unde crezi că te duci ?

— I-au o pauză !

Zic eu pe un ton destul de exagerat de dur,  când trec pe lângă el .

Întru în vestiar și mârâi trecându-mi mâna prin păr .

Nu pot să nu mă gândesc la Ashley , pun pariu că acum bulangiul ăla se răsfață din ea ... și Jamie , până și felul ei de tocilară a reușit să-și găsească pe cineva .

Firește, până o să o îndepărtez de Flyyn .

Nu că nu m-aș bucura că a reușit să atragă atenția ...dar a reușit să atragă atenția persoanei nepotrivite .

Jamie nu merită un tip ca Flyyn . Ea e , păi drăguță și genul care adoră floricele , sucul de fructe... purtând uniformă mereu ca o fată cuminte ... și chestii de astea . Flynn , habar n-are ce vrea ea .

— Aici erai ? Ce a fost cu ieșirea de regina dramelor ,de mai înainte ?

Vocea lui Preston se aude din spatele meu .

— Nu a fost nici o ieșire , am nevoie doar să mă adun !

— Chiar ar trebui , antrenorul Pettersson a spus că nu te admite la meci dacă continui cu altitudinea asta !

Îmi spune el destul de serios . Pufnesc .

— N-are de cât !

Mințeam . Îmi doream să joc la meci , și poate că , Preston nu-i chiar cel mai bun prieten al meu , așa cum e Antony ...dar ne înțelegem bine .

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum