Optsprezece

1K 74 12
                                    

Mason

Sunt pe canapeaua lui Jamie și o aștept să se întoarcă de la duș . Stă acolo de cinci minute , și deși mi-e puțin frig , rezist .

Nu mă gândesc că Jamie e goală acolo , între aburii de apă fierbinte ...cu sânii goi... îmi lovesc obrazul ca să nu mă m-ai gândesc la prosti .

Sunt ușurat că m-a iertat , nu vreau să se supere că sunt un pervers care are fantezii pe canapeaua ei .

Mă ridic de pe canapea , și mă plimb prin căminul ei . Nu-i așa mare ca al meu , Jamie are un dormitor , o bucătărie îngustă și baia care îmi imaginez că e la fel .

Trec pe lângă dormitorul ei și arunc o privire . Este drăguț ...ca personalitatea ei .

Închid ușa și înaintez spre baie . Încă se aude cum curge apa . Deci încă nu a terminat . Încă este goală.

Probabil că ar trebui să mă retrag ... și să nu mă m-ai port ca un nesimțit , să nu-i umblu prin casă .. și mai presus de toate , să nu fiu un pervers.

Dar totuși, nu mă clintesc . Am o dorință de a o vedea pe Jamie fără haine .

Îmi aduc aminte de vorbele lui Preston . Poate că...era într-un fel , adevărat . Poate că , o plăceam pe Jamie , mai mult de cât aș fi crezut .

Îmi mușc buza și întind mâna să apuc clanța.

Te porți ca un pervers , idiotule , las-o în pace .

Îmi i-au mâna de pe clanță . O pun înapoi . Firar să fie...nu pot să mă abțin . Nu am văzut-o niciodată goală pe Jamie , chiar mă întreb cum arată trupul ei...ce ascunde după uniforma și hainele alea largi pe care le poartă .

Deschid încetișor ușa și încerc să nu fac zgomot . Din fericire , Jamie are cabină și nu mă poate vedea ... din nefericire...
este aburită , și puțin ce reușesc să prind din trupul ei .

Îi văd sutienul . E roșu și e mic .. apoi hainele ude lăsate pe jos . Pentru o secundă sunt frapat de mișcarea trupului ei când se mișcă .

Stă cu spatele și fundulețul ei pare mai mare de cât mi-am imaginat . Trag aer în piept și simt ceva că îmi apasă fermoarului pantalonilor .

Rahat , nu acum ! .

Închid ușa, cu puțin prea mult zgomot și mă îndrept spre canapea . Iau o pernă și o pun în poală , ca să îmi ascund fapta perversă și consecințele ei .

Nu trece mult până când aud ușa băii . Jamie apare în sufragerie cu un prosop verde pe cap și îmbrăcată într-un halat alb .

Încă e goală pe de desupt .

Zâmbesc . Dar pun pariu că este cel mai strâmb zâmbet al meu .

— Poți să te duci tu ! Mersi că ai așteptat atât ..a trebuit să mă spăl bine pe cap !

Râde jenată . Însă eu nu . Tot ce mă gândesc acum , e cum să o fac să-și scoată halatul și să mă lase să îi văd trupul .

— E-n regulă...o să mă duc acum !

Bine zis fraiere .

Mă ridic în așa mod cât Jamie să nu-mi observe erecția . Sunt excitat ... și poate că o meritam .

— Bine...am pus niște prosoape purpurii pe scăunel... îți poți lăsa hainele lângă mașina de spălat , o să fac ciocolată caldă !

Băgami-aș ...fata asta e definiția cuvântului drăguț .

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum