Mason
Suntem la repriza a doua . Conducem cu două puncte în avans .
Ne-am îmbunătățit strategia . Dacă cineva va spune vreodată că echipa de la Cambridge joacă prost , atunci e cel mai mare fraier .
Pe lângă asta , mă simt extraordinar . Jamie e aici , și înainte de meci mi-a dat un pupic pe obraz și mi-a zâmbit dulce, așa cum poate doar ea , urându-mi succes .
Nu știu de ce o credeam pe fata asta tocilară ... Jamie e mult mai deșteptă și frumoasă decât o tocilară. Vreau să spun, că așa o văd acum .
Loja e plină și toți țipă numele echipelor noastre . Care strigă ,, Harvard " care ,, Cambridge " dar mi-e nu-mi pasă de ce tot urlă oamenii aia , eu știu că singura persoană pe care o vreau aici , este Jamie .
Și sunt sigur că acum scandează numele meu , mâncând marmeladă .
Fata aia este întruchiparea drăgălășeniei .
Dar, nici măcar nu i-am spus că o iubesc . Poate o voi face după meci... sau poate o voi da în bară . Rămâne doar de văzut .
Alunec pe ghiață și îi pasez pucul lui Preston . Alte câteva matahale se apropie de noi .
Jacob stă în zona de apărare , mă lupt cu unul de la Harvard de ai opri atacul de ai lua pucul lui Preston .
Dintr-o dată , Jacob iese din zona de apărare, fix când matahala reușește să îi ia pucul lui Preston .
Se întorce , și alți rivali vin înspre noi . Jacob se bagă în fața mea mârâind :
— La o parte Hall ăsta-i meciul meu !
Pe naiba, s-o creadă el .
— Ce crezi că faci ! Du-te în zona de apărare ! Acum !
— Du-te tu !
Zice el și țâșnește cu crosa în mână încercând să oprească echipa adversă de a marca .
Rahat ! Naiba să-l ia !
Mă îndrept spre zona de apărare . Pucul se deplasează rapid înspre mine , când mă pregătesc să-l opresc , sunt izbit cu brutalitate de ghiață .
Aud sunetul de repriză terminată ... Harvard înscrie ...iar eu zac la pământ cu o durere groaznică la cap .
Preston vine spre mine . Imediat vad ceva micuț agitându-se pe lângă porțile de protecție .
— Hai omule... sus !
Îmi spune Preston . Mă ajută să mă ridic . Simt ceva că îmi curge pe obraz .
— Mason !
În doar o fracțiune de secundă mi-a trebuit să-mi dau seama că Jamie sare gărduțul și vine cu grijă să nu cadă spre mine .
— CE DRACU !? CINE-I FATA ?
Întreabă nervos unul de la Harvard . Îl ignor. Brațele micuțe ale lui Jamie îmi înlănțuie gâtul .
— Nu e bine...nu e bine...n-arăți bine de loc !
Murmură ea și îmi scoate casca . Îmi atinge obrazul . Are degetele murdare de sânge .
— Trebuie să meargă la asistentă...
Zice ea panicată și îl scutură pe Preston . Amicul meu o calmează și îi pune mâna pe umăr .
— Mă ocup eu... pleacă de aici , faci probleme !
Deși nu-mi place , Preston are dreptate . Prezența lui Jamie pe ghiață nu-i tocmai potrivită , meciul încă nu s-a terminat .
CITEȘTI
Șantaj
RomanceDupă ce a fost prins în faptă , Mason Hall e cu garda jos . Intențiile lui n-au fost niciodată prea avansate față de vreo fată , asta până când secretul lui a fost scos la iveală . Jamie Prescott nu vrea de cât să-și vadă de treburile ei și să fie...