Douăzeci și doi

1.1K 75 8
                                    

Jamie

Mă întreb de ce domnișoara Brown a vrut să vorbească cu Mason ? . Oare știe că eu sunt ce-a care i-a văzut împreună ?

Nu-mi place că-mi fac atâtea griji . Mi-e frică să mă găsesc că Mason s-ar întoarce la ea .

Ar fi foarte greu de suportat, mai ales că ... a început să-mi cam placă de el .

Putem să jur că urma să-mi spună ceva foarte important , dar am fost întrerupți . Totuși , m-a invitat la meciul lui de hochei și vrea să sărbătorim împreună . Asta mă liniștește puțin .

Mă îndrept rapid spre clasa unde am cursuri , dar mai întâi îmi aranjez puloverul ast fel, cât să ascund semnele lăsate de Mason .

Totuși, mă excită să știu că le am .

☘☘☘

Înaite de ultimul curs , primesc un mesaj de la Maison . Asta mă readuce cu gândul că a discutat cu domnișoara Brown .

Citesc mesajul cu un zâmbet micuț .

Mason : Vino în curte !

Eu : OK !

Și nu mai stau pe gânduri , îmi iau ghiozdanul și ies direct în curte .

Abea așteptam să îi urez succes și să merg la magazin pentru a cumpăra marmeladă pentru meciul lui .

Îl văd pe Mason lângă mașina lui . Poartă jacheta lui de hocheist — care îl prinde foarte bine , apropo — îmi face cu mâna când mă observă .

Vin spre el și nu pot să nu-mi stăpânesc îmbujorarea și zâmbetul .

— Hei , cum a mers..

Mă trage la piept și după îmi sărută creștetul . Sunt blocată câteva clipe , dar când îmbrățișarea lui caldă mă corupe , mă relaxez și închid ochii .

Au început să-mi placă gesturile astea .

— Să ne cărăm de-a ici !

Zice el și își scoate cheile .

— Nu pot, mai am un curs !

— Dă-l în mă-sa , n-am chef de cursuri acum...

Îmi înclin capul puțin într-o parte și îi ating obrazul neras . Văd ceva ciudat în ochii lui . Să fie oare... tristețe sau ... nesiguranță ?

Oricum ar fi fost , Mason pare necăjit și abătut .

— Ce s-a întâmplat ?

Întreb eu încetișor.

— Nimic... urcă în mașină !

— Mason... ți-a spus ceva ?

El nu-mi răspunde însă își pune palma peste dosul mâinii mele și o ia manile lui .

Gestul ăsta îmi dă fiorii fierbinți în stomac .

Te rog, urcă în mașină Jamie !

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum