Douăzeci și șase

1.3K 89 13
                                    

Mason

Când mă trezesc, Jamie stă ghemuită lângă mine , cu trupul ei gol .

O senzație mai plăcută decât asta, nici că am simțit. 

După ce am făcut pentru prima dată sex , am mai apelat la altele . Toată noaptea am avut parte de săruturi și orgasme .

Plus că, sexul cu Jamie , mă face să simt unele lucruri , nu știu exact ce , dar se află acolo și mă fac să radiez de fericire și emoții .

Ca să o trezesc , o sărut pe obraz apoi o ling . Ea se strâmbă și își șterge obrazul mormăind :

— Ce e ...?

— Neața iubito , cum ai dormit ?

Ea oftează printr-un geamăt sexy .

— Mm..foarte bine...

Se ghemuiește și mai mult în mine . Fundulețul ei mi se freacă accidental de penis, scap un geamăt înăbușit .

— Iubito...iar faci așa ?

O aud cum surâde .

— Ce să fac ?

— Ști tu ce faci ...

Zic eu și îi cuprind talia . Ea chicotește când îmi frec nasul de gâtul ei .

— Nu știu la ce te referi !

— Mhm...

Murmur eu și îmi împing puțin penisul care mi se întărește sub așternut ,de fundul ei .

— Dar acum ?

Jamie se rostogolește cu fața spre mine .

— Abține-te , ieri seară am făcut de trei ori sex !

— Și aș mai face-o o dată !

Confirm eu și îmi strecor mâna sub fundul ei , o pișc ușor iar ea tresare .

— Autch...

Rânjesc .

— Îți place când te pișc de fund , iubito ?

Jamie pufnește într-un surâs și își ascunde fața în pieptul meu apoi îmi dă una în braț .

— Taci...

Oh , rahat... adoram să aud asta .

Am nevoie la baie !

Zice ea și se ridică pe fund . Mă uit la rotunjimile ei drăguțe .

— Nu vrei să te așezi mai întâi aici?

Fac semn spre poala mea . Jaime scutură din cap și își ia chiloții de jos .

— Sunt încă de pe somn dragule...

— Și ce , e mai excitant așa !

— Îți stă mintea la sex!

Mă acuză ea . Îi fac cu ochiul în timp ce o urmăresc cum se apleacă .

— Așai !

Confirm eu . Jamie se gândește puțin apoi vine din nou în pat . Scula mea zvâcnește de încântare .

— Bine...ce am de pierdut ?

Jamie se așează pe abdomenul meu . Nu am fost nici când mai încântat ca acum . Adoram mintea perversă al iubitei mele .

Îi simt păsărica fierbinte pe piele în timp ce fundul ei stă pe penisul meu .

— E mai bine ?

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum