Doi

1.1K 75 11
                                    

Mason

Căcat nenorocit ! . Ce o să fac acum ? . Pot avea și eu probleme .

Încă caut disperat, persoana care a auzit ce s-a întâmplat mai devreme . Umblu prin curte ca un nebun .

Firar să fie, în ce mă băgasem ?

Aud un suspin , de după scările universității . Mă opresc .

Întorc capul încet, și mijesc ochii . Ceva galben se zărește de după scări .

Aha ! Te-am prins !

Mă apropii încetișor . Când sunt suficient de aproape de scări aplec capul și zăresc fix căpățâna de mai devreme .

Este o fată . O fată pe care nu am mai văzut-o , și e...meh , nu-i cine știe ce, pâinea lui Dumnezeu .

Tocilara asta , e cea care a auzit tot ? .

Tipa țâșnește cât ai clipi și cade în genunchi .

— Nu am auzit nimic !

Acum chiar știu că ea e .

— Serios ?

Întreb eu și îmi i-au o postură intimidantă .

De obicei, nu-mi plăcea să intru în conflicte , dar în cazul de față , tipa asta sfrijită, nu-mi dădea de ales .

— Jur...jur că nu o să spun nimic ! Nimănui ...

Se milogenește ea într-un mod penibil . Dar nu cred o iotă din spusele ei .

— Chiar așa ...de asta te porți ca un copilaș gata să plângă ?

Întreb eu și îi blochez calea când vrea să plece .

— Nu sunt un copilaș gata să plângă !

— Mie așa îmi pari !

Își aranjează ochelarii . Sunt cu lentile mari și ramă groasă , care îi fac ochii să pară ciudați .

Poartă uniforma universității.

Cine puii mei o mai poartă acum ? .

E clar, tipa e deplasată rău de tot .

Asta mai lipsea , o ciudată în universitatea mea .

— De ce te-aș crede , pari a fi o simplă fetiță care tremură chiar și când cineva îi face un ,, booo !"  în față!

Tipa se încruntă puțin.

— Și tu, pari a fi un băiețel care își menține rolul de băiat rău , doar ca să acopere faptul că nu e decât un mojic lipidinos care folosește fon de ten să-și acopere coșurile de pubertate !

Își acoperă gura și face câțiva pași înapoi când vede că mă uit urât la ea .

Nimeni dar absolut nimeni, nu-mi vorbește mie așa .

Mă aplec spre ea cât fruntea mea să fie la câțiva milimetri de a ei .

— Ce tupeu ai fetițo , chiar crezi că , dacă ai reușit să intri la o universitate avansată , te face deșteaptă ?

— Da ! ...

Răspunde ea cu glas sugrumat.

Îi simt mirosul de căpșuni . Cred că mâncase o bomboană .

— ...exact asta sunt !

Îi pufnesc în față . Închide ochii .

— Ascultă aici , tocilară nouă ce ești , sufli o vorbă despre toată chestia aia... și mă asigur că îți fac viața un calvar !

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum