Jamie
Cerul capătă o nuanță întunecată când intru în supermarket .
Minunat o să ploaie.
Și nici n-am umbelă . Ar trebui să mă mă grăbesc până nu începe furtuna . La meteo n-au zis nimic de furtuni , dar cine știe , probabil că au uitat să anunțe .
Cel puțin în supermarket e călduț .
Am nevoie de aer curat și de o plimbare , ca să elimin toată presiunea care s-a adunat în mine în aceste două zile .
Am fost foarte afectată de comportamentul lui Mason . A dat buzna peste mine și Flyyn , l-a pocnit , și după a urlat la mine ca ultimul dobitoc .
Și eu care credeam că e un tip de treabă .
Se pare că m-am înșelat . Flyyn are nasul rupt . Nu știu cât de tare l-a lovit Mason, dar ori de câte ori încerc să-l sun pe Flyyn să văd cum se simte ... îmi intră căsuța vocală .
Cred că nu mai vrea să aibă de-a face cu mine . Și nu-l condamn .
Firar să fie... dacă nu ar fi apărut Mason să strice tot , probabil că acum , aș fi avut un iubit .
Nu înțeleg ce l-a apucat în ultimul timp . Se poartă de parcă...nu ar vrea să mă atingă nimeni . De parcă... aș fi al lui .
Dar nu sunt . Și chiar dacă ar exista o posibilitate să îmi placă de Mason , știu că lui îi place de Brown .
Răsuflu adânc și i-au un coș de cumpărături . La ce tot mă gândesc , sigur că o place...femeia chiar arăta sexy .
Cred că am descoperit genul lui Mason . Sexy și țâțoase . Eu, pe de altă parte , nu eram nici sexy , nici țâțoasă , deci da, mi se pare absurd ca lui Mason săi placă de mine .
Dar te-a sărutat .
Clipesc și scutur din cap . Încă mă furnică stomacul când mă gândesc la asta . Și e ciudat , pentru că , deși m-am sărutat mai mult cu Flyyn , furnicăturile apar mai des când mă gândesc la sărutul cu Mason .
Chiar dacă a durat doar câteva clipe .
Mă opresc lângă raftul cu lactate . Am rămas fără lapte și cereale . Bag o cutie de lapte în coș , și înaintez să caut cereale .
Am cumpărat repede ce-mi trebuie , pentru că n-am vrut să zăbovesc prea mult prin market . Nu-mi plăcea ce se întâmpla afară .
Achit rapid și bag cerealele și laptele în sacoșă , și ies afară . Mă cutremur când vântul rece , îmi atinge picioarele .
Port pantaloni sport , și realizez că nu a fost o idee prea bună .
Plouă cu stropi mari , și e frig , pentru că e aproape șase seara . Se pare că totuși , e un avantaj că nu mai port ochelarii... acum , lentilele mele ar fi ude .
Grăbesc pasul spre cămin . Am de parcurs maxim jumătate de kilometru , dar nu am mașină , și nici permis , așa că v-a trebuii să îndur picaturile de ploaie .
Mă îndepărtez de magazin . Ajung la o mică alee , și dau să fac la dreapta , dar aud un claxon .
Ignor , pentru că , probabil lumea se grăbește să ajungă acasă . Dar cu cât mă îndepărtez mai mult , cu atât sunetul continuă în delung .
Mă întorc puțin și văd ceva ce seamănă cu un Uber . Mijesc ochii , pentru că mi-e greu să văd. Ceva mare iese din mașină .
Pentru o clipă, inima îmi stă în loc , dar apoi mă relaxez când recunosc trupul înalt .
CITEȘTI
Șantaj
RomanceDupă ce a fost prins în faptă , Mason Hall e cu garda jos . Intențiile lui n-au fost niciodată prea avansate față de vreo fată , asta până când secretul lui a fost scos la iveală . Jamie Prescott nu vrea de cât să-și vadă de treburile ei și să fie...