Cinsprezece

954 74 18
                                    

Jamie

Este derutant și puțin stânjenitor . Mă refer la faptul că Mason se purta de parcă aș avea nevoie de protecție .

Înțeleg că , după ce am făcut noi doi aseară... adică el a făcut , pentru că eu eram mai ceva ca o statuie de piatră când mi-a sărutat gâtul .

Amintirea aia încă îmi dă fiori în burtică . Și mă sperie . N-ar trebui să bag de seamă , Mason și-a cerut scuze . Era și beat , eu eram confuză...dar nu o să zic că mă excitasem puțin , pentru că mi-e prea rușine să recunosc .

A trebuit să mă uit la tutoriale pe YouTube , cum să maschezi semnele de pe gât .

Nu a fost cu intenție ,dar Mason mi-a lăsat două , puțin evidențiate.

Sper că puloverul meu cu gât le acoperă bine .

N-aș vrea să le vadă Flyyn , m-aș simții super jenată . În plus , nici un băiat nu-mi mai lăsase semne .

După cum am mai zis, mă simt rușinată .

La sfârșirea ultimului curs , îmi strâng lucrurile . Flyyn e lângă mine , și mă așteaptă să termin de strâns .

Butonează telefonul .

— Sunt gata !

Zic eu și îmi arunc ghiozdanul pe umăr .

— Grozav !

Își aruncă brațul după gâtul meu și înaintăm spre ieșire . Sunt fluturași în burtică . Îmi place când face gestul ăsta .

— Și unde vrei să luăm masa ?

— Mă gândeam să te duc la barul meu preferat !

Bar !? . Nu am fost niciodată într-un bar . Dar...presupun că el o să aibă grijă d mine.

— Sigur !

Ieșim din universitate . Flyyn își scoate cheile de la mașină și imediat mă duce la un Range Rover negru .

— Frumoasă mașină ! Negru e la modă !

Îl complimentez eu . Flyyn îmi deschide portiera spunând :

— Nu-i mare chestie , conduc vechitura asta de la optsprezece ani !

— Mie mi se pare intactă !

Flyyn râde puțin și pleacă pe partea cealaltă a mașinii . Urcă la volan și pornește motorul .

☘☘☘

Când ajungem în bar , nu e prea multă lume . Și asta îmi place .

Ocupăm o masă pe rândul din mijloc iar chelnerița ne întreabă ce vrem de băut .

— Aveți votcă ?

— Eu vreau un milsake ... dacă se poate ?

Murmur eu și mă joc cu degetele în poală .

— Sigur , de care ?

— Ăăa..hm ....de care aveți ?

— Căpșuni , vanilie , ciocolată...

— Vanilie , dacă se poate !

Chelnerița dă din cap și notează pe carnețelul ei desenat cu Spongebob .

— Vrei și vin ?

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum