Jamie
Am ora de sport . Mă gândesc dacă să merg sau nu . Nu-s cine știe ce expertă la volei sau baschet, de gimnastică , nici nu mai spun ,dar profu pare indispus, și mai bine nu l-ai enerva .
Decid totuși să pășesc în sală . Câteva fete de la mine din clasă deja joacă volei , iar băieții au luat mingea de baschet .
Stau câteva minute gândindu-mă-mă dacă să mă duc să joc și eu sau nu .
Nu o arăt , dar sunt timidă când trebuie să interacționez cu un grup nou . Adevărul e că , nu prea am discutat cu fetele din clasa mea , dar știu că Molly e fițoasă .
Flynn e și el aici , dar nu este atent la mine , joacă baschet cu ceilalți băieți .
Este drăguț , adică așa l-am văzut eu în momentul în care a discutat cu mine la bibliotecă .
Nu prea am mai vorbit de atunci .
Sigur , pun pariu că lui îi plac tipele mai... cu rotunjimi .
Când antrenorul intră în sală, mă grăbesc în cercul de fete unde joacă volei .
Dar din fericire, acesta nu zice nimic . Pleacă în cabinetul lui .
Aștept să mi se de-a mingea . Dar Connor , un tip din clasa mea vine peste noi și ne ia mingea .
Ca de fiecare dată , Molly are pretenții și urlă la el :
— Dă-ne mingea !
Bam ! Palma lui Molly îl plesnește pe Connor peste braț .
— Care-i problema ta ? Ți-o trag de nu te vezi !
— Dă mingea Connor !
Zice ea puțin iritată . Celelalte fete se hlizesc . Connor fuge cu mingea în cealaltă parte a sălii .
Mă uit la Flynn care râde de mutra nervoasă al lui Molly .
— O vrei ?!
Răcnește el .
— Da ! Te pârăsc la prof !
— Ce-ai zis ?!
Se amuză el pe seama ei .
Cumva, îmi place toată atmosfera asta , dar vreau și să joc volei. Intervin .
— Connor , dă-ne o dată mingea !
— Fie , ia de-a ici !
Și nu știu cum , dar intr-o fracțiune de secundă , jumătate de față îmi devine amorțită , iar impactul e așa mare încât îmi sar și ochelarii .
Aud câteva râsete , apoi cineva înjură :
— PROȘTILOR ! SĂ VĂ DUCEȚI NAIBII !
Îmi țin mâna peste obraz simțind încă pișcături . Cineva îmi pune mâinile pe umerii .
— Jamie , ești bine ?
Cu lacrimi în ochi , îmi iau ochelarii de jos , și părăsesc sala .
Ce doare ... sigur acum o să înroșească , și de ce fix eu trebuia să fiu lovită ? Nici măcar nu i-am spus ceva rău.
Încerc să îmi stabilesc lacrimile , și să mă calmez .
Nesuferitul de Connor , a făcut-o intenționat ! Voia să se de-a mare , și ce s-a gândit ? Hai să o lovesc pe tocilară .
Și mi s-au îndoit și rama ochelarilor ... grozav .
Îmi șterg ușor ochii . Îmi trag nasul îndreptându-mă spre baie .
CITEȘTI
Șantaj
RomanceDupă ce a fost prins în faptă , Mason Hall e cu garda jos . Intențiile lui n-au fost niciodată prea avansate față de vreo fată , asta până când secretul lui a fost scos la iveală . Jamie Prescott nu vrea de cât să-și vadă de treburile ei și să fie...