Jamie
Îl aștept pe Mason să iasă din vestiar , plină de emoții .
Nu pot nega, sunt în culmea fericirii , abea aștept să merg cu Mason la o întâlnire . Să ne ținem de mână și să mă țină în brațe — nu că nu a făcut asta până acum — așa cum fac toate cuplurile.
Loja deja e goală , iar coechipierii lui ies unul câte unul din vestiar . Mă uit după Mason .
Un tip brunet se apropie de mine . Nu îl cunosc dar cred că unul din coechipierii săi .
— Ești iubita lui Hall ?
Uau, se pare că Mason deja le-a spus coechipierilor lui cine sunt .
Dau din cap.
— Da, sunt Jamie îmi pare bine . Îl aștept pe Mason , a terminat ?
Tipul se uită la mine de parcă ar analiza un tablou . Ridică o sprânceană apoi pufnește .
— Interesant. Câți ani ziceai că ai ?
— Nouăsprezece...de ce ?
Ridică din umeri .
— Nimic , doarcă, nu știam că lui Hall îi plac tipele ca tine...
Ce înseamnă asta ? .
— Ce vrei să zici ? A spus Mason ceva ?
Deja simt că mă întristez , dacă nu-s destul de bună pentru el ?
— Nimic deosebit...
Îmi spune tipul .
— ... doarcă , de obicei, le preferă pe alea cu forme , flexibile și care poartă uniforme drăguțe scandând numele echipelor ...pricepi ?
În secunda următoare , îl zăresc pe Mason ieșind din vestiar .
— Nu fi supărată boboaco...poate încerci cu unul mai demn de tine !
— Nu vreau pe alt cineva !
Spun eu. Îl iubeam pe Mason , nu-mi trebuie alt tip , el mă face mereu fericită .
— Zău ? Bine...dar lasă-mă să te întreb , chiar crezi că el vrea să fie cu tine ?
Sigur că vrea . Am simțit asta la felul cum se uita la mine . De ce încearcă tipul ăsta să mă rănească spunând asemenea lucruri ?
— Indepărtează-te de ea!
Trupul masiv al lui Mason e lângă mine . Îl împinge la o parte pe tipul brunet și îmi cuprinde talia .
Tipul ridică o sprânceană.
— Deci e adevărat ? Ai reușit să-ți găsești victima care să-ți aline suferința după ce te-ai despărțit de Sidney ?
Sidney ? Cine-i Sidney ? .
— Ne-am despărțit de mult fraiere... încetează să o mai bagi în vorbă , iubita mea e de față !
— Nu crezi că iubita ta ar trebui să știe adevărul ?
Mă uit la Mason . Pare că crapă de nervi .
— Cine-i Sidney
— Nimeni , să mergem Jamie !
Mason mă ia de mână .
— Este fosta lui iubită !
Spune tipul brunet în timp ce trecem pe lângă el . Nările lui Mason freamătă . Îl ignoră și mă trage mai aproape de el.
CITEȘTI
Șantaj
RomanceDupă ce a fost prins în faptă , Mason Hall e cu garda jos . Intențiile lui n-au fost niciodată prea avansate față de vreo fată , asta până când secretul lui a fost scos la iveală . Jamie Prescott nu vrea de cât să-și vadă de treburile ei și să fie...