Treisprezece

918 68 9
                                    

Jamie

Am halit un bol plin de floricele . Chestie care mă uimește , nu știam că pot mânca atât . Plus sticla de suc cumpărată de Mason .

Amândoi mâncăm acum din pachetul de chipsuri urmărind filmul de acțiune care se desfășoară pe ecranului laptopului lui .

Nu prea am vorbit de atunci . Sau cel puțin , când încercam să deschidem un subiect , doar ne priveam câteva secunde apoi el îmi arunca un zâmbet micuț și își concentra atenția înapoi la ecran , sorbind din berea lui .

Încă o diferență între noi . Eu beau sucuri și milkshake-curi , el bea alcool .

— Sigur nu vrei o gură ?

Întreabă el murmurând și îmi întinde sticla . Scutur din cap spunând :

— Nu , mersi , sunt bine și cu sucul !

— Mhm...

Mormăie el pe un ton indescifrabil . Nu pot să nu observ că distanța dintre noi este mai apropiată ... genunchiul meu îi atinge coapsa , și asta nu-l deranjează .

Nu am mai fost la un băiat acasă și să mă uit la film cu el . Ai mei erau stricți și chiar dacă invitam amici de sex opus , mereu trebuia să las ușa camerei deschisă .

Dar acum nu mai sunt acasă la mine . Sunt la Mason . Și sinceră să fiu , este destul de primitor.

Îmi trag genunchii la piept și mă foiesc puțin . Asta îi atrage atenția .

— Ți-e frig ? Vrei să-ți dau o pătură ? ...

Adaugă rapid :

— ...sau vi să te cuibărești lângă mine ?

Îmbujorată mă uit în altă parte murmurând:

— Nu, e ok ...doar mi-a amorțit fundul !

Surâde .

— Serios ? Ce ar fi să te întinzi lângă mine , așa fundulețul tău se v-a relaxa !

— O doamne ! Taci din gură !

Zic eu și îi dau una în braț . El surâde din nou și pune pauză pe film .  Se ridică puțin și se sprijină într-un cot .

— De ce ești așa timidă , nu mușc !

— N-am de unde să știu ... în plus , ai spus că nu te atingi de mine !

— Păi nu mă ating . Ști , faptul că privim amândoi un film nu înseamnă nimic Jamie-gândăcel...inima mea aparține alt cuiva !

Așa e . Nu înseamnă nimic . Dar totuși , chiar dacă Mason o... iubește pe profesoara de literatură, de ce simt că se uită la mine într-un alt mod , unul care mă face să mă fâsticesc de fiecare dată ?

— Pot să te întreb ceva ?

— Mda, sigur !

Răspunde el și mai bea puțin din bere . Este deja a doua, și nu cred că mi-aș dori să mai bea .

— Ce te-a făcut să...te îndrăgostești de domnișoara Brown ?

La auzul întrebării mele , Mason mai nu se îneacă . Tușește, eu îl bat repede pe spate .

— Eu...

Tușește iar . Își drege vocea .

— Nu știu , pur și simplu îmi place de ea ...dar mă îndoiesc că simte la fel ...

Pare... abătut . Îmi e puțin milă de el , dacă e să fiu sinceră . Să iubești pe cineva și acea persoană să te respingă , îți crează un sentiment neplăcut , îmi dau seama că îl doare .

Șantaj Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum