Mason
Dimineața următoare mă trezesc cu o ciudată stare de bună dispoziție . Jamie tot lângă mine e , și doarme .
O pișc de fund iar ea se strâmbă încă cu ochii închiși . Mă aplec și o sărut scurt pe obraz .
— Neața Jamie-gândăcel ... trezește-te !
Scutură din cap mormăind :
— Nu vreau...
— Sigur că vrei , sau ai prefera să te trezesc eu în alt mod ?
Rânjesc puțin și îmi apropii fața de a ei . Jaime îmi pune mâna pes față mormăind :
— Da, bine...sunt trează , nu-i nevoie să faci nimic !
Chicotesc.
— E prea târziu să te răzgândești !
Zic eu și îmi strecor un picior între picioarele ei . Jamie se face ca racul . Adoram asta , o făcea să pară super drăguță .
— Avem cursuri ! Nu vreau să întârzii !
— Și ce , cred că nu moare nimeni dacă lipsim prima oră !
O privesc cu subânțeles . Mă aplec spre sânii ei , dar Jamie mă oprește .
— Vorbesc serios Mason , nu vreau să întârzii !
— Oh ...
Mormăi eu și mă dau la o parte . Jamie oftează apoi se întinde pe partea mea de pat și îmi dă un pupic pe frunte .
— Gata , acum nu mai pune botul !
— Nu pun botul...
Mormăi eu și o urmăresc cu se ridică din pat . Are părul ciufulit , și e ruptă de somn . Mi-aș dori să o trag înapoi și să avem orgasme la rând , dar nu fac nimic altceva, decât să mă ridic și eu și să îmi i-au hainele .
— Vrei cereale cu lapte ?
Întreabă ea în timp ce se piaptănă .
— Sigur că da , cerealele cu lapte sunt preferatele mele !
Era o minciună . Ei, nu chiar, cerealele cu lapte, erau delicioase, dar nu se enumerau prin favoritele mele .
Jamie își alege ținuta și văd că nu alege uniforma .
— Pot să am puțină intimitate ?
Îmi cere ea timid .
Glumește ? I-am văzut sânii , i-am atins zona aia care aș atinge-o din nou dacă aș putea , și am sărutat-o ca un nebun aseară , iar ea vrea intimitate ? .
— Sigur ...o să fiu la baie !
Nu știu ce ce am spus asta , dar cui îi pasă . Ies din cameră și o las cu intimitatea ei .
Astăzi e meciul în care îi vom bate pe cei de la Harvard . Sunt sigur de asta , pentru că, acum , simt că mi-am revenit , și nimic nu o să oprească din a aduce victoria .
☘☘☘
O duc pe Jamie la universitate cu mașina mea . Nu prea am vorbit , se tot uita la mine din când în când, părea că voia să-mi spună ceva, dar nu știa exact cum să o spună .
În mașină cântă melodii de la diferiți artiști . Am pornit radioul pentru că mi se părea extrem de ciudată, tăcerea asta ..
Nu mai suport tensiunea asta greoaie între noi .
În cele din urmă, sunt primul care rupe tăcerea .
CITEȘTI
Șantaj
RomanceDupă ce a fost prins în faptă , Mason Hall e cu garda jos . Intențiile lui n-au fost niciodată prea avansate față de vreo fată , asta până când secretul lui a fost scos la iveală . Jamie Prescott nu vrea de cât să-și vadă de treburile ei și să fie...