-3-

70 5 4
                                    

~{Minho}~
___________________________________________

Sabah yorgun bir şekilde uyanmıştım. Hemen banyoya girmiştim. Banyodan çıkınca deri pantolon ve üstüne de siyah gömleğimi giydim.

Hızlı adımlarla aşağı indim ve Felix'in çoktan yemeği hazırladığını gördüm. Ama Felix hâlâ evdeydi.

"Okul noldu?"

"Abi sorma ya. Üffff. Ah! Geç kaldım yaa!"

Oradan oraya koşturuyordu. Geç kalmaktan hep korkuyordu. Rahatlaması için onu durdurdum.

"Hey sakin ol. Ben seni bırakırım gel yemek yiyelim."

Derin bir nefes alıp hızlıca oturdu. Bu haline gülüp bende karşısına oturdum.

"Bugün ayrı bir güzel giyinmişsin ağabey?"

"Yo aslında ama Jisung'u işe almak için toplantı yapacağım sonuçta o çok genç ve daha önce hiç tecrübesiz bir çalışan almadık bunu Chan ve Hyunjin ile de konuşmam gerek. Zaten en son yazdığım proje de Hyunjindeydi. Bugün onu da ileteceğim. Bugün çok yoğunum belki geç gelirim."

"Tamam."

Beraber yemeklerimizi yedikten sonra mutfağı toparlayıp dışarı çıktık. Garajdan arabamı çıkarıp Felixte bindikten sonra okula doğru sürmeye başladım.

Yol boyunca Felix'le hareketli şarkılar dinleyip değişik hareketler yaptıktan sonra nihayet okula vardık.

"Görüşürüz ağabey."

"Görüşürüz balım."

Gözlüğümü takıp oradan uzaklaştım. Direkt şirkete gitmem gerekiyordu. Dün de market bahanesi ile erken çıkmıştım ve bugün çok yoğun olacaktım.

Asistanim koşarak yanıma geliyordu. Elinde bir kaç dosya vardı. Anlaşılan o ki bugün biraz zor akşam edecektim.

"Hoşgeldiniz efendim. Bunlar incelemeniz gereken dosyalar. Bugün için toplantı-"

"Rose benim için önemli olmayan toplantıların tümünü iptal eder misin. Planımızda olmayan işlerim çıktı."

Evet Jisung kesinlikle aklımın ucundan geçmiyordu. Ayrıca dün gece onu kafamda bayağı büyütmüştüm. Normalde herhangi bir konuma alır düşünmez maaşını verir geçerdim ama yakınımda olsun istiyordum. Buradaki işi çabuk bitmesin istiyordum.

"Ah tabi. Zaten bende onu diyecektim. Bugün önemli toplantılarınız bir kaç tane yazılımcılar ile konferansınız varmış. Onları iptal ediyorum."

"Evet senden isteğim saat on bir gibi Chan ve Hyunjin ile bir toplantı ayarlaman."

"Tabi efendim."

"Başka bir şey olursa odama çağırırım. Şimdilik bu kadar. Gidebilirsin."

Başını sallayıp yanımdan uzaklaştı. Bende hızlı adımlarla odama gidiyordum. Odama girince ilk iş olarak yaptığımız yeni projenin taslağını aramaya koyuldum. Buralar hep karışıktı.

Nihayet bulunca Rose'yi tekrar odama çağırdım.

"İncelemem gereken dosyaları getir ve bu taslağı da Hyunjin'e gönder bir baksın."

"Tamamdır."

Rose genelde yanımda olurdu. Bir işim olunca hep yanımda onun olması gerekiyordu.

Rose odamdan çıkınca dosyaların başına oturdum. Yarım dosyaları tamamlayıp imzalamam gereken yerleri imzaladıktan sonra tekrar Rose'u çağırdım.

Dream Waterfall | MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin