~{Jisung}~
/Yazardan/
___________________________________________Sevgili günlük;
Bugün hayatımın en şanslı günüydü. Minho hyung sayesinde. Tanrım dualarımı kabul ettiğin için sana teşekkür ediyorum. Ablamı bana getirdiğin için de. Bizi hiç ayırmadığın için de. Sevgili günlük duam kabul oldu ve işe alındım. Umarım en kısa sürede işleri yoluna koyar ve bu evden kurtulurum. Yarın telefonumu satacağım. Telefona çok ihtiyacım da yok. Bu evden kurtulduğum zaman para biriktirip alabilirim. Yakın bir zamanda bu evden kurtulmak istiyorum. Üniversiteyi kazanırsam diye para biriktiriyorum. Ama yetecek gibi değil. Okumak istiyorum. Ablam da okumak istiyordu. Onun izinden gitmek istiyorum. Okuyup kurtulmak istiyorum. Bu balkonda bir kez daha yatmak istemiyorum. Artık geceleri daha da soğuk oluyor Tanrım. Bana olan sevgin azalıyor mu yoksa? Azalmasın lütfen. Ben her zaman dua ederim. Teşekkür de ederim Tanrım. Ama lütfen beni sevmeyi bırakma. Kuşum dün gece de geldi Tanrım. Teşekkür ederim. Bugün Minho hyunga teşekkür ettim. Bana çok teşekkür ediyorsun dedi. Bende ona teşekkür yapılan iyiliğe sessiz kalamayıp verdiğimiz ufak bir karşılıktır dedim. Umarım kırılmamıştır. Çünkü onu mutlu etmek için demiştim. Ama cevap vermemişti. En azından ben evime dönerken bana görüşürüz dedi. Yani beni küçük de olsa seviyor. Umarım daha çok sever. Beni kocaman sevmesini istiyorum. Çünkü ben onu kocaman seviyorum. Acaba ona nasıl teşekkür edebilirim? Tanrım benim için ona bir nimet verir misin? Sonuçta benim yaptığımı bilmesine gerek yok. Ona bir iyiliğim dokunsa yeter. Tanrım bana bugün de ablamı gönderir misin? Biliyorum o gelecektir. Ama yine de ben sana her gün dua ediyorum. Çünkü ablam bana böyle öğretti. Ben ablamın ufak askeriyim. Bana hep böyle söylerdi. Bugün de ablama bir sincap gönderir misin Tanrım? Ablam beni hatırlayacaktır ve yanıma gelecektir. Sana sonsuz teşekkür ederim Tanrım.
Bugünün nasıl geçtiğini merak etmiyor musun ablacığım? Sana bugünü şimdiden anlatacağım. Ama olsun gece de anlatırım. Bugün tek kelimeyle mükemmeldi abla. Dün seninle ettiğimiz duaların hepsi kabul oldu. Bugün okula gittim. Wooyoungdan özür diledim. Ama benimle dalga geçti abla. Ben kötü bir şey yapmadım değil mi? Ben kötü değilim öyle değil mi? Wooyoung benimle dalga geçince Yeonjun onun suratına çanta fırlattı. Gerçekten. Daha sonra beraber yerimize oturduk. Hediyeleşmek için sözleşmişler abla. Ama bana söylemediler. Yine de sorun değil. Derslerimi güzelce dinliyorum. Yorulunca da lavaboya gittim ve telefonuma baktım. Minho mesaj atmıştı. Beni ara yazıyordu. Aradım ve işe alındığımı söyledi. Çok mutlu oldum abla. Seni gördüğümde nasıl mutlu oluyorsam öyle mutlu oldum. Sonunda o evden kurtulup seninle daha rahat konuşacağım abla. Akşam şirkete gittik ve beni koruyan hanımefendi de oradaydı. O hanımefendi sana çok benziyor abla. Aynı senin gibi. O da çok güzel. Bana gülümsedi. Çok mutlu oldum. Minho hyung benim için bir çalışanın iş saatlerini değiştirdi. Yakında konumumu tekrar değiştirecekmiş. Bana çok iyi davranıyor abla. Keşke seninle tanıştırabilsem. Ama o buraya gelemez değil mi? Söylesene abla. Geldiğinde anlat lütfen. Orada işler nasıl? Arkadaşların var mı? Seni de dışlıyorlar mı? Sana da kötü davranıp, sana bağırıp seni korkutuyorlar mı? İyisin değil mi? Ben seni çok özlüyorum abla. Gece yatmadan önce de, sabah kalktığımda da, boğazımdan geçen suda bile seni düşünüyorum abla. Seni özlüyorum. Tanrıdan izin alsam. Senin fotoğrafını çekebilir miyim? Yarın doğum günün ve özel bir fotoğrafımız olmasını istiyorum. Tanrı izin verir değil mi? Ben kötü değilim çünkü. Biliyor musun abla bugün kendime eldiven aldım. Çünkü uyurken en çok ellerim üşüyordu. Eldivenlerim çok güzel. Daha güzeline param yetmedi ama bunlar da güzel. Çok kıyafetim kalmadı abla. Yakında buradan kurtulup her şeyi düzene sokmayı düşünüyorum zaten. Doğum günümde umarım yanımda olursun abla. Üvey ağabeyim çağırıyor. Gitmem gerek. Sarılana kadar kendine iyi bak abla. Sadece gece yarısını bekle. Çünkü ben sabırsızlıkla bekleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Waterfall | MinSung
FanfictionMinho ilk defa alışverişini kendisi yapmaya karar verir. _____ Jisung ablasını kaybetmiş bir çocuktu. Minho ise koskoca bir şirketi arkadaşları Hyunjin ve Chan ile kurmuş bir ceoydu. Jisung ablasını kaybedince yalnız kalmış ve evlatlık edinilmişti...