-9-

33 4 0
                                    

_______________________________________

~{Minho}~
_______________________________________

Chan'ın odamdan ayrılmadan önce önüme koyduğu dosyayı kendime çektim.

Dosyayı açıp ilk olarak Jisung hakkında yazılmış olan bilgilere göz gezdirdim.

Han Jisung.

19 yaşında.

Seul lisesi sayısal bölüm öğrencisi.

Koruyucu ailesi ile yaşıyor.

İşte başlıyoruz.

Han Jisung koruyucu aileye sahip olmakla beraber babası Bay Han annesini Jisung henüz doğmadan terk etmiştir. Annesi Bayan Han ise onu bir yurda bırakmıştır. Öz bir ablaya sahip olan Jisung ablasını da intihar etmesi sonucu kaybetmiştir.

Okuduklarımdan sonra uzun bir süre duvarı incelemiştim. Aklıma Chan'ın telefonuna bir video gönderdim demesi gelmişti. Masadaki telefonu elime alıp hemen mesajlara girmiştim.

-----------------------------------------------------------

Whatsapp
_______________________________________
Ney babanı götten mi 📌 🔇
Hyun: Çıkartma
_______________________________________
Han Jisung 📌
Siz: İşin bitince ara.
_______________________________________
Chanım hyungum (1)
Video
_______________________________________
Hyun
Siz: tm
-----------------------------------------------------------

Chan hyungun attığı videoya tıklayarak dikkatle izlemeye başlamıştım. Videoda bir polis ve karşısındaki sandalyede oturan Han Jisung vardı.

Videonun açıklamasına baktım.
_______________________________________
Han Sulli- İntihar dosyası soruşturma ifade kaydı.
_______________________________________

"Ablanın okul hayatını iyi biliyormuydun? "

"Hayır."

"Psikolojik açıdan rahatsızlığı var mıydı?"

"Hayır."

"Neden intihar ettiğini biliyor musun?"

"Hayır. Ablam... Ben hâlâ öldüğüne inanmıyorum. Ablam beni bırakmaz. Ablam pes etmez. Edemez! Herkes gibi o da beni bırakıp gitmez! Ablam bana bunu yapmaz! Yapamaz! Herkes gider ben kalırım demişti! Bana neden onun intiharı soruyorsun! Ben ne bileyim! Dokunmayın bana!"

"Çocuk sakin ol."

"Defolu gidin! Rahat bırakın beni! Eve gitmek istiyorum! Daha fazla onun intihar ettiğini duymak istemiyorum! Size inanmıyorum!"

Video bitmek üzereydi. Yine de kalan kısmı izlemek istememiştim. Kalbime bir ağırlık çöktüğünü, içimi garip bir hüzün kapladığı fark etmiştim.

Kim olsa böyle hissederdi. Han Jisung henüz bu yaşta yalnız kalmıştı. Bunu hak etmediğine emindim. Ne olursa olsun onu kovmayacaktım.

Chan hyungun stresini ve neden korktuğunu anlıyordum. Şirkete en az benim kadar o da emek harcamıştı. Ama bir şekilde o da bu duruma alışacaktı.

Masadaki dağınıklıktan kurtulup dosyaları düzenlemiştim. Saate baktığımda Jisung'un vardiyası geldiğini fark ettim. Yakında burada olacağını düşünerek onunla konuşmaya karar verdim.

Dream Waterfall | MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin