Charles|2

1.2K 71 5
                                    

Charles
01.07|Csütörtök

Egész meglepett, hogy milyen jó hangulatban telik az este. Már a vacsoránkat el is fogyasztottuk, de senki sem tervezett még lelépni. Annyit beszéltek, s beszéltek. Én inkább csendes megfigyelő voltam, s sutyiban Aya-t figyeltem. A nagy kör asztalnál a következő volt az ülésrend: Enzo, balról mellette Antonio, majd Aya, az édesanyám, Arthur és én. Így szembe voltam a gyönyörű lánnyal.

Nem láttam még nőt, akinek ennyire jól állt az ilyen rövid haj. Majdnem, hogy fekete árnyalatú volt a haja, s ez még jobban kiemelte azt a csodás kék szemét.

- És Aya, mivel foglalkozol? - kérdezte anyu.

- Van egy kis cukrászdám Toszkánában.

- Úristen! Toszkánában élsz? - döbbent le Arthur.

- Igen. - mosolygott.

- Nagyon szép hely lehet. - áradozott anya is.

- Igen, valóban az. Szívesen vendégül látlak titeket. - kedveskedett Aya.

- Ez nagyon nagylelkű ajánlat Aya.

- De csak ha sütsz nekünk valamit. - vágta rá Arthur.

- Hm. - kuncogott a lány. - Hát persze.

- O, a húgom bármit megtud sütni! - büszkélkedett Antonio, mikor abbahagyták a csevelyt a bátyámmal.  - Ő lett tavaly Olaszország legjobb cukrásza.

- Komolyan? - döbbent le mindenki. Úgy tűnt Aya zavarba jött.

- Antonio! - szólt rá a húga.

- Mi az? Tényleg így van. Te vagy a legjobb! - tette a lány vállára a kezét. Nagyon jó testvérek.

- Hát akkor, egyszer kikell próbálnunk. - mosolygott édesanyám.

• • •

Miután elfogyott jó pár pohár bor, s kiveséztünk mindent, egyszerre indultunk fel. A lépcsőnél viszont elkellett válnunk, ugyanis ők a hotel másik oldalában voltak.

- Hát akkor jóéjszakát! - lépdeltem Aya mellett.

- Jóéjszakát Charles! - mosolygott bizalmasan a lány. Vajon mindenkire így mosolyog?

Aya
01.08|Péntek

Igaz, hogy későn feküdtem le aludni, de mégsem tudtam sokáig ágyban maradni. Még napfelkelte előtt felkeltem, s felöltöztem. Nem a síruhám vettem fel, csak egy meleg öltözetet. Majd kisétáltam a hátsó kijárathoz tartozó teraszhoz. Elkezdett felbukkanni a napocska, s mindent bearanyozott. Gyönyörű volt, megnyugtató és békés.

- Szia! Te már fent? - jött a hang mögülem, s egy kicsit megriadtam, majd megfordultam, s Charlesel találtam magam szembe.

- Ah, szia! - nyugodtam meg egy kicsit.

- Ne haragudj! Nem akartalak megijeszteni. - mosolygott.

- Semmi baj. Igen, nem vagyok valami jó alvó. És te?

- Síelni indulok. Ilyenkor még szűz. - kicsit furcsán pillantottam rá, mire leesett neki, hogy mit mondott. - Mármint a hó. Érintetlen. - javította magát zavarában. Mire én csak kinevettem.

- Nem tartasz velem? - kérdeztem, miután beállt a csend.

- Síelni? - kérdeztem, mire ő csak bólintott izgatottan. - Én? - megint bólintott. - Mármint, hogy én síelni?

Egy perces novellákWhere stories live. Discover now