0.1

3.1K 116 124
                                    

Melisten..

Sabah kalkmış mutlu mutlu kahvaltı hazırlıyordum. Ailemle yaşıyorum ama onlar üç haftalığına şehir dışına çıktılar. Bende bu vesileyle erkek arkadaşımı eve kalmaya getiriyorum işte.

Üç gün önce eve kendim yemek için yeni reçel almıştım. Çünkü efenin reçele alerjisi var. Reçeli elime aldığımda azaldığını farkettim. İyi de nasıl olur ben daha hiç reçel yemedim, Efenin de alerjisi var zaten, e eve kaç gündür hiç bir arkadaşım da gelmiyor..

Durun bir dakika yoksa, yoksa beni aldatıyor olabilir mi?

Efe bir haftaya yakındır bizde kalıyor ve ikimizde üniversiteye gittiğimiz için evden farklı saatlerde çıkıyoruz..

Hayır hayır, bunu bana kendi evimde yapısak kadar karaktersiz değildir dimi. Böyle bir şey yaptığına inanmak istemiyordum çünkü o benim ilk sevgilim ve son sevgilim olmasını istiyorum.

Ne olursa olsun kararlıydım bunu araştırıp altındaki bit yeniğini ortaya çıkarıcaktım.

-

"Ee napıcaksın peki bir planın var mı?" Lavinya bir iki saat kadar önce bize gelmişti. Ona durumu özetlemiştim.

"Var aslında, eğer beni aldatıyor da demekki getirdiği kız reçel seviyor mutfak dolabını sen gelmeden önce çeşit çeşit reçelle doldurdum, çileklisinden tur ananaslısına ondan tut incirlisine her çeşidinden koydum. Eğer beni aldatıyor da reçeller çilek reçelideki gibi azalır çünkü efe yiyemez onun alerjisi var ordan anladım. Ha işimi garantiye de aldım ben evin belirli yerlerine küçük gizli kameralar ve ses kayıt cihazları yerleştirdim benim telefonumdan kontrol ediliyor bu sayede anlarız böyle birşey yapıyor mu yapmıyor mu."

Lavinya bana şaşkın şaşkın baktı. O da böyle bir plan yapacağımı beklemiyordu sanırım. Eh zekiliğimi avukat annemden, soğukkanlılığımı savcı babamdan almışım.

"Melo valla senden korkulur ya, bu plan tutmazsa ben daha ne diyim yani."

"Aldatıyorsa basarım tekmeyi olur biter duygusalım evet ama beni aldatan birinin peşinden koşucak kadar karaktersiz kızlardan değilim."

Lavinya bana çak bakalım yaptı. "İşte benim kızım."

***
Biraz kısa oldu ama olsun. Nasıl buldunuz?

MİNİĞİM (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin