Kalben - Yara
Sınavlar, okul, dersler çok yoğundum son zamanlarda ama döndümm artık daha sık bölüm atmaya çalışacağım. Seviliyorsunuz iyi okumalar 🤍
-
Melisten...
Saat beş gibi çişim geldiği için kalktım ve tuvalete gidip işimi hallettim. Geri döndüğümde balın hâlâ uyuyordu. Saatlerce uyumayıp beni incelemişti. Bi burnuma dokundu, bi dudaklarıma. Arada bi elinin tersiyle yanaklarıma dokundu sonra uzun uzun saçlarımı okşadı. En sonunda da sırt üstü yatıp tavanı uzun uzun izledi bir süre sonra da uyuyakaldı.
Ne düşündü acaba uzun uzun. Düşündürücü birşey olsa gerek. Ama çok dertli dertli okşadı saçlarımı, tavanı çok dertli dertli izledi. Bir ara çok sıcaklayıp uyandığımda farkettim. Geçmişle ilgili birşey olsa gerek. Zamanı gelince bana kendini açıcaktır o yüzden hiç zorlamiycam onu.
Geri uyumak için ne kadar çabalasam da uyuyamadım. Karnım da acıkmıştı. Üstümde ise hâlâ dünden kalma kıyafetler vardı. Onları çıkartıp rahat bir pijama giydim ve mutfağa indim. Bu saatte ne yiyebilirdim acaba. Sabah sabah normalde insanlar bişey yiyemez midem almıyo der ama ben maşallah hayvan gibi tıkınıyorum saat farketmiyor. Neyse ki genlerim anneme çektiği için de kilo almıyorum.
Dolaptan iki yumurta un vs aldım. Pankek çekmişti canım. Eh benim canımın ne zaman ne çekiceği belli olmaz o yüzden sorgulamayın hiç gece gece neden pankek yaptığımı.
Bir saatin sonunda uğraşıp kendime nefis pankekler yaptım. Bunları yiyince çok kilo alır mıyım diye vicdan azabı çekerek bir süre pankeklerle bakıştıktan sonra 'amaan ye gitsin' diyerekten hepsini mideye indirdim.
Bu saatten sonra benim uykum kaçmıştı ama yatakta balın'ı izlemenin bir sakıncası yoktu. Odama çıkıp sessizce balın'ın yanına uzandım.
Çok şeker uyuyordu, neden bilmiyorum ama onun yanında efenin veya bir başkasının yanında hissettiğimden farklı hissediyorum. Bu hissin adı ne emin değilim ama çok garip bir his.
Aşık olmanın ne olduğunu ben tam olarak bilmiyorum, efeden sadece hoşlanıyordum ve güzel giden bir ilişkimiz var diye -beni aldattığını öğrenene kadar- bozulsun istemiyordum, ama balın farklı hissettiriyor. Hemde çok farklı hissettiriyor.
Mutluyum onun yanında bir kere nasıl desem kendim oluyorum gibi bişey. Belki dakikalarca, belki saatlerce balın'ın yüzüne bakıyordum. Bütün yüz hatlarını süzdüm gözlerim gözlerine, kaşlarına, ve en sonra dudaklarına kaydı. Ani bir hareketle dirsekleri sen destek alarak yükselip dudaklarımı dudaklarına sürttüm..
Hemen yaptığım şeyin farkına varıp geri çekilip ona sırtımı dönerek yattım. İnanamıyorum.. Öptüm ben.. Balın'ı..
dudaklarından..Umarım farkında değildir, çünkü ben geri çekilirken biraz kıpırdandığını fark etmiştim. Ellerim istemsizce dudaklarıma gitti. İçimde bir ürperti oluştu. Bu benim ilk öpücüğümdü. Daha önce kimseyi öpmemiştim.
Aslında öpücük sayılır mıydı bilmiyorum ama ilk öptüğüm kişinin bir kız olması da ayrı bir garibime gidiyor. Bu hisler benim için çok yeni. Bir kızı mı seviyorum emin değilim ama bunun kötü birşey olmadığını biliyorum.
Zaten arkadaşım lavinya kızlardan hoşlandığı için böyle şeylere alışığım az çok. Sadece kendimin de öyle olduğunun farkına daha yeni varıyorum. Aslında şimdi düşününce çok da garipsememem gerekiyor. Çünkü daha önce kız arkadaşlarımla şakasına flörtleşirken içimden bir elektrik dalgası geçtiği oluyordu ama bunu pek de takmıyordum. Şimdi düşününce daha mantıklı geliyor.
Balın'ı izin almadan öptüğüm için suçluluk duymaya başlamıştım. Onun yönetimini bilmiyordum ki belki de kızlardan hoşlanmıyordu? Büyük ihtimalle beni yakın bir arkadaş olarak görüyordu. Bunu hiç olmamış gibi sayarak ona sırtım dönük bir şekilde uyumaya çalıştım. Saatlerce dolabımı, yerdeki halının desenini, tavanı odamın içindeki heryeri neredeyse inceledim ve eninde sonunda zorla uykuya daldım.
Sabah 09:00
Uyandığımda balın yanımda değildi ve aşağıdan gülüşme sesleri geliyordu. Yataktan fırladım ve hemen aşağıya indim. Annem babam ve balın bilirkte masaya oturmuş bir yandan kahvaltı ediyor bir yandan da birşeyler konuşup gülüyorlardı. Balınla tanıştıktan sonra beni satmışlardı resmen.
Yakında resmi olarak evlat da edinirlerdi kızı hayır ne bu balın sevdası anlamıyorum ki. Neden bilmiyorum ama hafiften gergin olduğumu hissettiğim için derince bir nefes aldım. Son harflerini uzatarak "günaydın" dedim ve annemin yanındaki sandalyeye oturdum. Balınla tam karşı karşıyaydık. "Günaydın kızım." dedi annem. Gece yediğim pankekler yüzünden hiç aç hissetmiyordum. Kalkıp kendime bir filtre kahve yaptım ve masadaki yerimi aldım. Ne kadar acı kahve sevmesemde çok tok hissettiğim zamanlarda birşeyleri sindirmeme yardımcı oluyordu.
Annem "kızım niye hiçbir şey yemiyorsun? normalde masada birşey bırakmazsın hayırdır?" dedi. Sincap gibi anneme bakıp " ben aç değilim annecim sağol." dedim. Babam bana bakıp "Allah Allah, gece mutfak faresi gibi tıkırdatıp dünyaları yediğin için mi acaba?" dedi alaylı bir ses tonuyla.
"Sen nerden duydun ya!" diye yakındığımda "gece gece bi içimde yanma oluştu mutfağa su içmeye iniyim dedim bi baktım melis hanım pankekleri ikişer ikişer götürüyor mideye." Balın gülmemek için dudaklarını ısırırken "baba ya öyle söylenir mi evde kız va-" dediğim şeyi fark etmemle sustum.
"Ben okula geç kalıcam gidip giyiniyim en iyisi." Annemin konuşmasına fırsat bile vermeden uça uça merdivenlerden çıktım. Çok fena bir pot kırmıştım. Eşcinsel olup olmadığımdan hâlâ emin değildim ve ailem bunu öğrenirse ne tepki verir diye de düşünüyordum açıkçası. Kendime bir an önce düşünmek için zaman tanıyıp bu meseleyi düşünmem gerekiyordu. Tabi şu son finallerimi de atlattıktan sonra.
Şuan finallerimin olduğu haftaya giril yapmıştım ve bol bol ders çalışmam gerekiyordu. Dolaptan kendime giyicek birşeyler ararken arkamdan bir ses geldi. "Senin dersin şimdi değil ki iki saat sonra, neden şimdiden çıkıyorsun evden?" Ben bile kendi ders saatlerimi ezberleyemiyorum.
"Benim ders saatlerimi nerden biliyorsun ki sen?" Sadece gülmekle yetindi. "Niye gülüyorsun?" Beni nazikçe kolumdan kenara çekip dolaptan bana bir kısa voleybolcu şortu üstüne de oversize bir tişört çıkartıp yatağın üzerine koydu. "Aşağıda bekliyorum hadi giyinip gel, seni finallere çalıştıriyim biraz." odadan çıkıp merdivenlere yöneldiğinde mal gibi arkasından bakakalmıştım. Yatağa koyduğu kıyafetleri üzerime giyindim ve kitaplarımla dolu olan çantamı alıp aşağıya indim.
***
Biraz kısa bir bölüm oldu ama artık yavaş yavaş yakınlaşmalarına başlayacağım, bir sonraki bölüm daha uzun olucak.Seviliyorsunuuuz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİĞİM (gxg)
Teen Fiction"sen benim ilk aşkım değilsin belki ama diğer bütün aşklarımı hükümsüz kılansın" 020223 ☁️