Selamlar öncelikle bu bölüm, bölüm hemen gelsin isteyenler için kısa çerezlik bir bölüm.
Ayrıca uyarımı da yapmak isterim, hafif bir somut başlangıcı var. Rahatsız olanlar okumayabilir.
Keyifli okumalar dilerim 🤍
-
Bir yandan yıldızların parlaklığı, bir yandan dalgaların berrak sesi, bir yandan da üzerimdeki sevdiğim kadının bendeni. Her şey mükemmeldi.
Biraz önce yaptığı aşk itirafından sonra denizde bir süre daha birbirimizin dudaklarının tadını aldıktan sonra kumsalda öylece uzanıyorduk. Yani daha doğrusu ben öylece uzanıyordum, Balın hanım benim vücudumu aç gözlerle süzüyordu. O benim vücudumu tüm çıplaklığıyla izleyebiliyordu. O zaman bende onunkini izlemeliydim değil mi?
Kollarımı ona sarıp sütyeninin kopçasını açıp üzerinden çıkartmak için öne doğru getirdim. Balın ise hiç bozuntuya vermeden kollarını kaldırdı ve bana yardımcı oldu. Altındaki çamaşırını da çıkarttıktan sonra artık ikimizde tamamen çırılçıplaktık. Sıcacık bedeni bana temas ettikçe vücudum yanıyordu.
Uzanıp boynumu, yüzümün her bir parçasını olabildiğince nazik bir şekilde öptü. Sanki canımı acıtmaktan korkuyormuş gibi..
Yüzümün heryerini öptükten sonra dudaklarımda durdu ve alt dudağımı ağzının içine aldı. Rahatça öpebilmesi için dudaklarımı araladım ve o benim alt dudağımı ezerken bende onun üst dudağıyla meşgul olmaya başladım. Yavaş başlayan öpüşmemizi hızlandırmaya başlamıştı.
O kadar hızlı emiyordu ki dudaklarımı ki ona yetişemiyordum. Dudaklarımla işini bitirdiğinde boynuma yöneldi ve bir süre de orada oyalandı. Titreyen sesimle konuştum. “İ-iz bırakma.”
Dediğimle birlikte boynuma son bir öpücük kondurup göğüslerime yöneldi.
Sol göğüsünü ağzının içine alırken sağ göğsümü ise bir eliyle talan ediyordu. Ağzımdan minik bir inleme kaçırmamla emdiği göğüsün arasından kıkırdadığını hissettim.Göğüslerimi uzunca bir süre talan etti ve sonunda göğüsümden ayrıldığında gözlerimi kapatıp derin bir nefes almıştım ki kadınlığımda hissettiğim sıcak nefes ile aldığım nefesi dışarıya veremedim. Ona döndüğümde izin alır gibi bakıyordu. Çok utansam da gözlerimle onayladığımı belirtip tekrardan aynı yerime uzandım.
Çok uzun bir süre geçmeden hissettiğim dil darbesiyle ağzımdan büyük bir inleme koptu. Bu Balın’ın hoşuna gitmiş olacak ki diliyle git gel yapmaya başladı. İçimi talan ediyordu resmen, ben kıvrandıkça onun ise dil darbeleri hızlandı ve belimden tutup kendine daha çok bastırdı beni. Diliyle bile böyle talan ediyorsa beni biçimli uzun parmakları ile ne hale getirirdi düşünemiyordum. Ağzını kadınlığımdan çektiğinde dudaklarını yaladı. “Nasıl bu kadar lezzetli olabiliyorsun sevgilim? Seni yemeye doyamıyorum.”
Dediğiyle vücudumdaki bütün kanın yüzüme toplandığını hissettim. Kafamı yan çevirip dediğini duymazdan geldim. “Aa ama olmaz ki böyle sevgilim, sen hep böyle utanırsan işimiz zor bizim.”
“Sende beni utandırıcak şekilde konuşma o zaman.” Hafifçe kıkırdadı, ardından ağırlığını vermeden üzerime yattı. “Bu anı ne kadar uzun süredir bekliyorum biliyor musun?”
Ah sevgilim, ben ne kadardır bekliyorum sen biliyor musun? Tamam, belki sana aşık olduğumun farkına kısa bir süre önce vardım, ama olsun sen hayatıma girmeden önce hep bir yanım eksikti şimdi ise tamamlandım.
“Ne zamandır?” Nefes sesiyle karışık bir gülme sesi çıkardı. “Bilmem, hatırlamıyorum ki. Hatırlayamayacak kadar uzun bir zamandır.”
Dediği şeye tebessüm etmiştim. Keşke daha önceden girseydin hayatıma sevgilim. Yanaklarını ellerimle tuttum ve dudaklarına sıkı bir öpücük kondurdum.
“Balın.”“Hmm.” Yerimde hafifçe doğruldum ve ellerimi ellerinin üzerine koydum. “Sen benim ilk aşkım değilsin belki ama diğer bütün aşklarımı hükümsüz kılansın.”
“Seni çok ama çok seviyorum sevgilim, hep seveceğim.”
“Bende seni dünyalar kadar çok seviyorum miniğim, hep seveceğim.”
***
Çoookkkk tatlılarrr yaaaaa.
Evet kendi yazdığın karakterlere de aşık olmazsın Mriya.
Herr neyse şimdi ben biraz utanıyorum bana smut tarzı birşey yazdığımı hatırlatmayın lütfen öhm öhm.
İlk kez yazıyorum kötü olduysa şimdiden kusura bakmayın.
Sizzzlerriii çooookk ama çooookkk seviyorummmmmm, kendinize çok iyi bakıyorum çok öptümmmm (◕ᴗ◕✿)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİĞİM (gxg)
Teen Fiction"sen benim ilk aşkım değilsin belki ama diğer bütün aşklarımı hükümsüz kılansın" 020223 ☁️