Yaşlı Amca - Giderdi Hoşuma
-
Melisten...Gülümseyerek içeriye geçti. Aldığımız poşetleri mutfak tezgahının yanına bıraktı ve "yardım edilecek başka birşey var mı?" diye sordu.
Kafamı hayır anlamında salladım "yeterince yardım ettim zaten, sen gel şöyle otur." elinden tutarak mutfakla birleşik salondaki koltuğa oturttum ve televizyondan netflix'i açtım. "izlemek istediğin bir film varsa aç izle bende yemekleri yapiyim o sıra." gülümseyip gözlerini kırpıştırdı.
Mutfağa gittim ve meşhur yaprak sarmamdan yapmak için kolları sıvadım. Sarmaya bayılırım, annemin sarmaları ayrı bir güzel ama kendi ellerimde yaptığım sarma da bir başka oluyor tabi.
Malzemeden kısmadan yaptığım için de lezzetli oluyor. Sarmaları sarmayı bitirdikten sonra pişmesimiçin ocağa koydum ve tatlı yapmaya başladım. Tatlı olarak yanına bi tane restorantta gördüğüm bir tarifi denemek istedim. İsmini tam olarak bilmiyorum sadece restorantta çalışan ve bu tatlıyı yapan kadın annemin arkadaşıydı ve annemden tarifi istemesini rica etmiştim o da sağolsun annemi kırmayıp tarifi vermişti.
Bende bahaneyle ara ara yapıyorum işte. İçinde bol bol çikolata olan bir tatlı. Üstünü de çilek muz gibi meyvelerle süsledikten sonra battaniye gibi birşeye sardım ki çikolatası donmasın.
Yemeklerin pişmesini beklerken arkadan balın'ın netflixden dizi izlerkenki halinin fotoğrafını çektim. Mezarlık izliyordu. Kan vahşet filmlerini pek sevmem ama mezarlık dizisini soluksuz izlemiştim. Başroldeki kadınının yanı sıra diğer oyuncularda çok iyiydi şiddetle tavsiye ederim.
Mutfaktaki bar bölümü gibi olan kısımdaki sandalyeler den birine oturup bende arkadan diziyi izlemeye başladım. İzlediğim şeyleri tekrar tekrar izleyebilen birisiyim ben, eğer o şeyi beğendiysem asla sıkılmam. Ne kadar süre izledim bilmiyorum ama telefonumun alarmı ile kendime geldim.
Sarmanın altını kapattım ve ikimiz için de tabaklara koydum, yanına yoğurlu soslar hazırladım ve sofrayı kurdum. Belki kokusundan anlar ama sürpriz yapmak istiyorum ona. Elime bi göz bandı alıp yanına gittim. Diziyi durduğumda göz göze geldik. "Yemek hazır hadi gel."
Ayağa kalkıp mutfağa doğru yürümeye başladığında durdurdum. "Aa öyle olmaz ki gözlerini başliycam o kadar uğraştım, eğil bakiyim."
Hafifçe kıkırdayıp eğildiğinde göz bandını gözüne geçirdim. "Dikkat etde beni bir yere çarptırma mazallah."
"Ya balın!" kahkahayı kopartınca kollarımı birleştirip dudaklarımı büzdüm, gerçi duvara mı dudak büzüyosam kızın gözleri kapalı nerden bilicek benim trip attığımı.
"Şuanda kollarını birbirine kenetledin ve dudaklarını büzdün." yok ya bu kız benim iç sesimi duyuyo, ya da kahin filan.
"Yoo ne alaka hiç de büzmedim bi kere." dedim. "Emin misin? Bana pek de öyle gelmedi."
"Evet, eminim. Öff amaan hadi gel yemekler soğuyacak." dedim ve kolundan tutarak mutfağa doğru yürüttüm.
Sandalyeye oturttuktan sonra gözlerini açtım. Açtığım gibi gözleri ışıldadı. "Afiyet olsun başla hadi." dedim. Dememle birlikte sarmalara gömülmesi de bir oldu. Ben tabaktakilerin yarısını bile yemeden balın tabağını temizlemişti. "Keloğlandaki uzun bu kadar hızlı sarma yemiyor, bu ne sarma aşkı mübarek." diyip güldüm. O bu dediğime benden daha çok güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİĞİM (gxg)
Teen Fiction"sen benim ilk aşkım değilsin belki ama diğer bütün aşklarımı hükümsüz kılansın" 020223 ☁️