0.6

1.3K 88 21
                                    

Balın'ı sevmeyenler olmuş buna üzüldü ;'(

Balından...

Sabah kalktığımda melisle yüzümüz çok yakındı. Nefesini hissedebiliyordum. Uyurken çok tatlıydı. Babalarıma ondan hoşlandığımdan bahsetmiştim zaten bisexual olduğumu da biliyorlardı.

Bir süre onu izledikten sonra aşağıya sabah kahvesi hazırlamak için indim. Sabahları sert bir kahve içmeden kendime gelemiyordum.

Mutfağa inip kendime sert bir espresso yaptım. Üzerimde bol mini şortum ve askılı üstüm vardı.

Koltukta oturmuş espressomu içerken babam deniz geldi. Deniz babam ne kadar herkese karşı çok sıcakkanlı olmasa da bana karşı çok sıcakkanlıdır. Hep dertlerimi dinler bana doğru yolu gösterirdi.

Bugün izin günüydü ve benimde dersim yoktu. O yüzden bugün ikimiz baba kız günü geçiricektik. Melisinde katılmasının sorun olmiycağını söyledi. "Melisden ne zaman hoşlanmaya başladın?"

Düşündüm. Onunla çok kez aynı ortama girmiştik ama o farkında değildi. Ondan hoşlanmak değil ona aşık olduğumu farketme anım çok özeldi.. "Altı ay önce onu ilk evinin önünden geçerken görmüştüm. Oturmuş balkonda kahve içerken bir yandan da telefonla konuşuyordu ve gülüyordu. O an onun çok tatlı olduğunu düşünmüştüm. Ama işim olduğu için gitmiştim. Sonra onunla aynı fakültede olduğumuzu farkettim ve by şekilde onu neredeyse her gün göremeye başladım. Bunun başta sadece basit bir hoşlantı olduğunu ve geçici olduğunu düşündüm ama onu yanındaki herkesten kıskandığımı, o mutlu olunca benimde mutlu, üzgün olunca benimde üzüldüğümü yani onun duygularını paylaştığını fark ettiğim zaman ona aşık olduğumu farkettim."

Deniz babam bana şaşkın şaşkın bakıyordu çünkü bu benim ilk aşık oluşumdu. Diğer ilişkilerimde de seviyordum ama bu denli değil ve ayrılınca yıkılmamıştım. Bir iki gün üzülüp üçüncü gün toparlanmış, eski yaşantıma geri dönmüştüm.

"Güzel kızım benim, umarım bu konuda üzülen taraf sen olmazsın umarım ikinizde olmazsınız. Siz çok güzel tatlı kızlarsınız Melis'de çok şeker bir kız onun da üzülmesini istemem ama bu işi çok fazla uzatmadan ve senin de duyguların daha fazla ilerlemeden ona duygularından bahset. O zaman seni reddederse bile toparlanman daha kolay olur ama eğer duyguların ilerledikten sonra reddedilir sen bunu çok zor aşarsın anlıyorsun beni dimi güzel kızım?" Hafifçe başımı salladım ve babama sarıldım.

Ama bugün moral bozmak yoktu baba kız günümüzdü bugün. Netflix'den güzel bir film açıp izlemeye başladık. Filmin onuncu dakikalarında filan Melis aşağıya indi. "Günaydın." babamla birlikte gülümsedik "günaydın."

"Ben size yeterince rahatsızlık verdim çok teşekkür ederim gitsem iyi olur." dedi mahçup bir şekilde. Ben birşey demeden babam lafa atladı "hayır canım ne rahatsızlığı biz bundan minnet duyduk istediğin zaman gelip kalabilirsin, şimdi otur sende film izle bende size kahvaltılık birşeyler hazırliyim." dedi ve gülerek kalkıp mutfağa geçti.

Melis yanıma oturdu ve filmi birlikte izlemeye başladık. Birkaç dakika sonra babam elinde iki kase gronola meyve ve fıstık ezmesi vs karışımı birşeyler getirdi.
Bu babamın meşhur kahvaltısıdır. Bu şekilde formunu korur hep, bende tadını çok severim. Melis "çok incesiniz teşekkür ederim." dedi. Babam ise sadece göz kırpmakla yetindi.

Kahvaltılarımızı ve film izleyerek yaptıktan sonra melis ayaklandı "ben artık gerçekten kalkiyim size yük olmak istemem beni ağarladığınız için çok teşekkür ederim sizlere bende sizleri ailem gelince evimde ağarlamak isterim." dedi ve şirince gülümsedi. Çok tatlıydı, yiycem.

Babam "tabiki seve seve geliriz sende sık sık gel hoşçakal, balın hadi sen geçir bu güzel kızı." dedi. Melis utanmıştı giderken babama el salladı ve bana da sarılıp evine gitti. Bizde babamla o gün akşama kadar evde takıldık ve eğlendik çok keyifli bir gündü umarım birdahakine film günü yaparken Melis yanımda sevgili sıfatıyla dururdu..

***
Daha çok Baba (deniz) kız bölümü gelsin mi ? Birde diğer babasıyla (bora) bir gününü yazıcam balın'ın hangi babasıyla olan bölümü daha çok severseniz ondan daha çok yazarım :)

MİNİĞİM (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin